Версия за печат

00647-2015-0017

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на културата, бул. Александър Стамболийски № 17, За: Татяна Цветанова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9400928, E-mail: t.tsvetanova@mc.government.bg, Факс: 02 9818145

Място/места за контакт: Министерство на културата

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.profilnakupuvacha.com/Министерство%20на%20културата.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Отдих, култура и религия

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Мониторинг в изпълнение на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП) 2009-2014 по програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: На територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

слуга, включваща: а) Проверка на коректността на документите, гарантиране спазването на процедурите, както и ефективното изпълнение на дейностите съгласно подписаните договори. б) Проверка на доставени услуги/оборудване/строителни дейности, както и на използването по предназначение на предоставените услуги/оборудване и изградените/реконструирани сгради и/или помещения. в) Проследяване напредъка на проекта и съответствието със заявеното в проектното предложение, в договора между ПО и бенефициента и в докладите на бенефициента. г) Оценка на административния капацитет на бенефициентите спрямо очакваните резултати от проектите. д) Оценка на резултатите, постигнати в рамките на определените индикатори. Всички дейности, предмет на услугата, следва да бъдат извършени в пълен обем и в съответствие с изискванията на Техническата спецификация

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
115000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 115000, Най-висока оферта: 202500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Стратегия на участника за изпълнение на поръчката (П1); тежест: 60
Показател: подпоказател К1 – „Обхват и етапи на провеждане на проверките от екипа за проверка“; тежест: 30
Показател: „Организация на работата за извършване на проверка от екипа за проверка“; тежест: 30
Показател: Показател П2 - Предложена от участника цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 677831 от 17.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История РД 11-03-68 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Мониторинг в изпълнение на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП) 2009-2014 по програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”
V.1) Дата на сключване договора
20.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЮНИ ПРОДЖЕКТ ЕООД, ЕИК 200084865, ж.к. Надежда бл. 173, вх. Д, офис 21, Република България 1000, София, Тел.: 02 8603224

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 203732.29 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 115000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 115000, Най-висока цена 202500 BGN без ДДС
В Брой месеци 14
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на културата, бул. Александър Стамболийски № 17, Република България 1000, София, Тел.: 02 9400928, E-mail: t.tsvetanova@mc.government.bg, Факс: 02 9818145

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Консорциум „АФА-ИДЕИН“, гр. София; 2. „Българо – австрийска консултантска компания“ АД, гр. София; 3. „Целта“ ЕООД, гр. София; 4. „Фрибул“ ООД, гр. Варна; 5. „Грант Торнтон“ ООД, гр. София; 6. „Рила Консулт“ ЕООД, гр. София; 7. „Юни проджект“ ЕООД, гр. София; 8. „Захаринова и партньори“ ООД, гр. София.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор