Версия за печат

00383-2015-0042

BG-Добрич: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул. България № 12, За: Силвия Енчева, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600050, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град Добрич, град Добрич, ул. България № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на авторски надзор при изпълнение на обекти по благоустрояване и озеленяване на междублокови пространства“, във връзка със схема BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” за осигуряване на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 година, финансирана от Европейски фонд за регионално развитие.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Упражняване на авторски надзор при изпълнение на обекти по благоустрояване и озеленяване на междублокови пространства, а именно: „Междублоково пространство кв. 596, УПИ V – Благоустрояване и изграждане на площадка за спорт”; „Междублоково пространство кв. 597, УПИ II – Благоустрояване и реконструкция на комбинирана детска площадка”; „Междублоково пространство кв. 599, УПИ I – Благоустрояване, озеленяване и изграждане на нова спортна и комбинирана детска площадка”; „Междублоково пространство кв. 30, УПИ XV – Озеленяване и реконструкция на комбинирана детска площадка”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71700000

Описание:

Услуги по наблюдение и контрол


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5400 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 690393 от 02.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДОП-187 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
09.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ТРАНСКОНСУЛТ – 22“ ООД, ЕИК 130608148, ул. „Дамян Груев“ № 15, ет. 7, Република България 1000, София, Тел.: 02 8053960

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5400 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането ще се осигури по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 година, схема BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” за осигуряване на безвъзмездна финансова помощ, финансирана от Европейски фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ТРАНСКОНСУЛТ – 22“ ООД, ЕИК 130608148, град София, ул. „Дамян Груев“ № 15, ет. 7.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

След проведена процедура по обществена поръчка вписана с номер в РОП (00383-2013-0025), с избрания изпълнител „ТРАНСКОНСУЛТ – 22“ ООД, ЕИК 130608148, седалище и адрес на управление: град София, ул. „Дамян Груев“ № 15, ет. 7, представлявано от управителя Венелина Русева Борисова беше сключен договор № ДР-184/17.10.2013 г. за „Изготвяне и съгласуване на работни проекти за рехабилитация и реконструкция на улична мрежа и тротоари”, в изпълнение на Проект „Бъдеще за Добрич”, по Договор № BG161РО001/5-02/2012/001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално Развитие” 2007-2013 г. На 13.02.2014 г. с приемо-предавателен протокол Възложителят е приел работните проекти за рехабилитация и реконструкция на улична мрежа и тротоари, в които са включени петте обекта по благоустрояване и озеленяване на междублокови пространства. Предвид гореизложеното Община град Добрич следва да проведе процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, като покани „ТРАНСКОНСУЛТ – 22“ ООД град София за представяне на оферта, договаряне на клаузите и сключване на договор за упражняване на авторски надзор по време на строителство на обектите по благоустрояване и озеленяване на междублокови пространства.