Версия за печат

00145-2015-0152

BG-Сливен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт - Сливен, бул.Стефан Караджа №10, За: Бончо Вълков, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 615141

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/sli/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=220&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fsli%2F2014%2F19%2D2015%2D2&RecSrc=%2Ftp%2Fsli%2F2014%2F19%2D2015%2D2.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ – Сливен“ по обособени позиции Обособена позиция 1: “Канцеларски материали по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Сливен“ Обособена позиция 2: “Папки по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Сливен“ Обособена позиция 3: “Хартиени изделия по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ – Сливен“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на ТП на НОИ - Сливен, находяща се на адрес: гр.Сливен, бул. Стефан Караджа №10
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обществената поръчка обхваща периодични доставки на оригинални, фабрично нови и неупотребявани канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ – Сливен, като артикулите по вид и прогнозни количества са описани в „Техническите спецификации“ по обособени позиции. Количествата посочени в техническите спецификации са прогнозни, без Възложителят да се ангажира с тяхното усвояване. Обособени позиции в обществената поръчка са следните: Обособена позиция 1: “Канцеларски материали по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Сливен“ Обособена позиция 2: “Папки по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Сливен“ Възложителят прилага чл.16г от ЗОП, тъй като определени стоки, част от предмета на обществената поръчка, са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Възложителят е отделил тези стоки в обособени позиции №2 и №3. Тези обособени позиции са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000, 22852100

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Папки за досиета

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7417 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 679479 от 28.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1005-19-5 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Канцеларски материали по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Сливен"
V.1) Дата на сключване договора
04.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Менижмънт Бизнес Машин ООД ЕИК 000708921, бул.Витоша 146, вх.Б, ет.5, Република Бългрия 1436, София, Тел.: 02 8051715, E-mail: sofia@mbm-bg.com, Факс: 02 8051717

URL: www.mbm-bg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3300 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3300 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 1005-19-7 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:“Папки по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Сливен“
V.1) Дата на сключване договора
17.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД ЕИК 201557566, ул.Маслиново клонче №2, Република България 1360, София, Тел.: 02 4234859, E-mail: office@dmibg.com, Факс: 02 4277713

URL: www.dmibg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4117 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4117 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участници: „Мениджмънт бизнес машин“ ООД гр. София, представлявано от Павел Петров - управител, по обособена позиция 1; “Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД гр. София, представлявано от Иван Димитров - управител, по обособена позиция 2.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор