Версия за печат

00138-2015-0012

BG-Шумен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шумен, бул. Славянски 17, За: Надежда Пенчева, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 857617, E-mail: nad@shumen.bg, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Община Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.shumen.bg/zop/150601.htm.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали, изделия от хартия и консумативи за матрични, струйни и лазерни принтери за Община Шумен и нейните структурни звена по обособени позиции: Обособена позиция І „Канцеларски материали” Обособена позиция ІІ „Консумативи за принтери” Обособена позиция ІІІ „Кламери” Обособена позиция ІV „Папки и артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия” Обособена позиция V „Хартия”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: община Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящата поръчка е с предмет: Периодични доставки на канцеларски материали, изделия от хартия и нови консумативи за матрични, струйни и лазерни принтери за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена по обособени позиции както следва: Обособена позиция І „Канцеларски материали”; Обособена позиция ІІ „Консумативи за принтери”; Обособена позиция ІІІ „Кламери”; Обособена позиция ІV „Папки и артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия”; Обособена позиция V „Хартия”. Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява по следния начин: 1.Материалите/консумативите, обект на поръчката, се заявяват от възложителя чрез писмени заявки на хартиен носител, по факс или електронна поща. Изпълнителят следва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа.2.Доставката по конкретна заявка се извършва в работното за Община Шумен време, като се предава на определено от възложителя материално отговорно лице, след предварително уговорен за това час.3.За всяка доставка следва да се издава отделна фактура, която се подписва от материално отговорно лице на съответния обект. 4.Доставките следва да се извършват със собствен/нает транспорт на изпълнителя.Заявките следва да се изпълняват в срок, офериран от участниците, но не по-кратък от 1 ден.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000, 30197220, 22852000, 22852100, 30197630

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Кламери
Папки за сортиране
Папки за досиета
Хартия за печатане


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение на заявките ; тежест: 15
Показател: Срок на гаранция на стоките от техническата спецификация и тези от каталога, които не са с консумативет характер; тежест: 5
Показател: Процент отстъпка от цената по каталог ; тежест: 30
Показател: Предложена цена ; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 671617 от 15.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ЗОП 11-06 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Канцеларски материали”.
V.1) Дата на сключване договора
13.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЕДЛАЙН ООД ЕИК: 127585440, ул. Велики Преслав 9, офис 15, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 885131

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ЗОП 11-07 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Консумативи за принтери”.
V.1) Дата на сключване договора
13.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЕДЛАЙН ООД ЕИК: 127585440, ул. Велики Преслав 9, офис 15, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 885141

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ЗОП 11-08 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Кламери”.
V.1) Дата на сключване договора
13.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЕДЛАЙН ООД ЕИК: 127585440, ул. Велики Преслав 9, офис 15, Република България 97000, Шумен, Тел.: 054 885131

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ЗОП 11-09 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Папки и артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия”
V.1) Дата на сключване договора
13.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ТРАНС КО 04 ЕООД, ЕИК: 131230324, р-н Младост, бул. Цариградско шосе 139, Република България 1000, София, Тел.: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ЗОП 11-10 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:„Хартия”.
V.1) Дата на сключване договора
13.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АВГУСТА ЕООД, ЕИК: 148084977, ул. Братя Миладинови 63, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 632507

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.ДЕДЛАЙН ООД ЕИК: 127585440 2.ТРАНС КО 04 ЕООД, ЕИК: 131230324. 3.АВГУСТА ЕООД, ЕИК: 148084977 4.ЕТ Мариана МАРИНОВА ЕИК 201767522 5.КАР СТРОЙ – ЕООД с булстат BG148105154 6.АТС-България" ООД, ЕИК 130332479 7.РО И НИ ЕООД, ЕИК 127017128 8.ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, ЕИК 201380867


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор