Версия за печат

01158-2015-0014

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Антоанета Даскалова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079962, E-mail: a.daskalova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=583:remont1&catid=97&Itemid=351&lang=bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Преустройство на административна сграда за административни нужди – II етап (основен ремонт на покрива, полагане на изолация по фасадите и подмяна на дограма на партера, първи и втори етаж)

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Република България, Област Монтана, Община Лом, гр. Лом
Код NUTS: BG312
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е изпълнението на СМР за „Преустройство на адм. сграда за адм. нужди – II етап (основен ремонт на покрива, полагане на изолация по фасадите и подмяна на дограма на партера, първи и втори етаж)“. Административната сграда, която се преустроява, се намира гр. Лом и е разположена в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом. Строежът е 4-та категория. Целта на поръчката е да се изпълни изцяло разработеният през 2008г. работен проект и сградата да бъде приведена в съответствие със съществените изисквания към строежите по чл.169, ал.1, т.4 и т.6 ЗУТ, както и да бъдат рехабилитирани двете стълбищни клетки на сградата (централен вход и авариен изход) и реконструирани прилежащите на сградата тротоари. За изпълнението на обекта е изготвен работен проект, който съдържа следните части: Архитектура, Конструкции, Електро, Ел. – Структурно окабеляване, ВиК, ОВК, ТТЕ, Енергийна ефективност, ПБЗ, Пожарна безопасност, Сметна документация. Проектът е одобрен по реда на чл.142, ал.1 ЗУТ от Гл. архитект на Лом, на основание на което е издадено РС № 28/13.07.2011 г. Съгласно издаденото РС преустройството на адм. сграда следва да бъда изпълнено на 2 етапа. На първия етап (който понастоящем е завършен) е реализирано предвиденото в част Архитектура вътрешно преустройство и са изпълнени проектните решения по частите Електро, Структурно окабеляване, ВиК и ОВК. Вторият етап включва цялостно саниране на сградата и ремонт на покривното покритие, улуци и водосточни тръби.Разрешението за строеж е презаверено през м. август 2014 г. При реализирането на обект: „Преустройство на последния етаж от административна сграда в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом, за административни нужди – първи етап“ е изцяло реконструиран 3 надпартерен етаж от сградата. На етажа изцяло е подменена изгнилата дървена дограмата с ПВЦ. На останалите три етажа (партер, 1-ви и 2-ри надпартерен) дървените дограми са амортизирани и не отговарят на съвременните естетически и функционални и топлоизолационни изисквания. Сградата не е топлоизолирана поради, което се характеризира с големи топлинни загуби. Покривът на сградата е в лошо състояние, приемните улуци и водосточните тръби са корозирали, което води до нарушаване на покривното водохващане и правилното отвеждане на дъждовните води от покрива до терена нас сградата. При изпълнението на отоплителната инсталация на 3-тия надпартерен етаж от сградата, по проект отоплителният котел е разположен в сутеренният етаж на сградата. Състоянието на помещението, в което е разположен котела, както и на останалите помещения на етажа, не създават необходимите условия за неговото безпрепятствено обслужване. Във връзка с изложеното по-горе е необходимо да бъдат изпълнени: цялостно топлоизолиране на сградата, подмяна на остарялата дървена дограма; основен ремонт на покривната конструкция, включващ подмяна на дървена скара, дъсчена обшивка и покривна ламарина; цялостна подмяна на всички водоприемни улуци и водосточни тръби, монтиране на автоматизирана система против обледеняване; ремонт на двете стълбищни клетки на сградата и прилежащите на сградата тротоари. Предвижда се частично ремонтиране на помещението, в което са поместени отоплителните котли на сградата и обособяване на помещение за нуждите на персонала, поддържащ отоплителната инсталация на сградата. Предвидените ремонтни работи не засягат носещата конструкция на сградата. Обхват на СМР, включени в предмета на договора: Полагане на външна топлоизолация; Изпълнение на тротоари; Подмяна на подово покритие; Обшиване на стени и тавани с гипсокартон; Подмяна на врати и прозорци; Подмяна на компрометирана покривна конструкция; Подмяна и монтиране на нови - улуци и водосточни тръби; Монтиране на автоматизирана система против обледеняване на улуци и водосточни тръби; Частичен ремонт и профилактика на ВиК; Доставка и монтаж на предпазни парапети.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
307867.26 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 670668 от 08.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 93 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Преустройство на административна сграда за административни нужди – II етап (основен ремонт на покрива, полагане на изолация по фасадите и подмяна на дограма на партера, първи и втори етаж)“
V.1.1) Дата на сключване договора
09.11.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.09.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

6

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИНТИС ООД, ЕИК 827102037, ул. Цар Асен № 31, вх. 3, ет. 1, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 826019, E-mail: intisbg@gmail.com, Факс: 082 826021

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 307867.26 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта с рег. № 1 е подадена от „Интис” ООД, ЕИК 827102037, със седалище и адрес на управление: гр. Русе – 7000, ул. „Цар Асен” № 31, вх. 3, ет. 1; 2. Оферта с рег. № 2 е подадена от „Каро Трейдинг” ООД, ЕИК 131070485, със седалище и адрес на управление: гр. София - 1404, район "Триадица", жк "Гоце Делчев", бл. 22 (сграда "Крит"), вх. В, ап. 1В; 3. Оферта с рег. № 3 е подадена от „Гарант Строй” ООД, ЕИК 127588059, със седалище и адрес на управление: гр. Шумен - 9700, ул. "Васил Левски" № 55, ет. 2, ап. 2; 4. Оферта с рег. № 4 е подадена от от ДЗЗД „Миро Софстрой Ви Джи Ем Комерс”, със седалище и адрес на управление: гр. София, район Сердика, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 132, ет.1, ап. 4; членове на обединението: „Миро Софстрой” ЕООД, ЕИК 203465985, със седалище и адрес на управление: гр. София, район Сердика, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 132, ет.1, ап. 4 и "Ви Джи Ем комерс" ЕООД, ЕИК 200943227, със седалище и адрес на управление: гр. София, район Студентски, ул." Проф. Димитър Добрев" 8, ет. 1, ап. 4; 5. Оферта с рег. № 5 е подадена от „Комос” ОО, ЕИК 121034658, със седалище и адрес на управление: гр. София - 1271, район "Надежда", кв. "Илиянци", ул. "Витошко лале" № 12; 6. Оферта с рег. № 6 е подадена от Обединение „Седстрой & Данаила Билд – Лом” , със седалище и адрес на управление: гр. Самоков - 2000, кв. "Възраждане", бл.1, вх. Б, ет.4, ап.12; членове на обединението:"Данаила билд" ЕООД, ЕИК 203503838, със седалище и адрес на управление: гр. Самоков - 2000, кв. "Възраждане", бл.1, вх. Б, ет.4, ап.11 и "Седстрой" ЕООД, ЕИК 175397150, със седалище и адрес на управление: гр. Самоков - 2000, кв. "Възраждане", бл.1, вх. Б, ет.4, ап.12.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП