Версия за печат

00797-2015-0043

BG-Бургас: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, Александровска №26, За: Гергана Стоянова, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: ge.stoyanova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/22836.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на хигиенни материали за нуждите на социалните звена, детските ясли, Детска кухня, общински предприятия и други структурни единици на Община Бургас по три обособени позиции: ОП1 – Материали за лична хигиена и други хигиенни материали; ОП2 – Хигиенно-санитарни материали; ОП3 – Почистващи препарати.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

С настоящата поръчка ще се извършват периодични доставки на материали за лична хигиена, хигиенно-санитарни материали и почистващи препарати съобразно нуждите на социалните звена, детските ясли, Детската кухня, общински предприятия и други структурни единици на Община Бургас. Доставките се извършват след подадена заявка от управителите и директорите на специализираните звена със собствен транспорт на Изпълнителя/-лите до съответния обект. Важно!: На основание чл.16г, ал.2, т.1 ЗОП Обособена позиция 1 - Материали за лична хигиена и други хигиенни материали от предмета на настоящата обществена поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания (Заб.: Тези участници са с предимство пред останалите), тъй като същата е включена в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки, приет на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания с Решение № 551/ 25.07.2014г. на Министерски съвет

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33760000, 33770000, 33772000, 39811000, 39821000, 39822000, 39831000, 39831600, 39832000

Описание:

Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса
Хартия за санитарна употреба
Изделия от хартия за еднократна употреба
Препарати за ароматизиране или обезмирисване на помещения
Почистващи препарати на амонячна основа
Почистващи препарати, съдържащи сода каустик
Перилни и почистващи препарати
Почистващи препарати за тоалетни
Препарати за миялни машини


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
205000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

93-ОП-73

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 677082 от 13.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-ОП-73/14/ / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Материали за лична хигиена и други хигиенни материали
V.1) Дата на сключване договора
11.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЛУКСИМА ГРУП“ ЕООД, ЕИК:202929322, Пощенски клон 1309, П.К № 73, Р България 1000, гр.София, Тел.: 0882 892270, E-mail: luxima_grup@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 89030.83 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 89030.83 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 93-ОП-73/15/ / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Хигиенно-санитарни материали
V.1) Дата на сключване договора
11.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АНДИКА 2001“ ЕООД, ЕИК:102010485, ул. „Любен Каравелов“ № 89, партер, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 987979; 0876 329729, E-mail: sales@andika.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 28987.5 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 28987.5 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 93-ОП-73/16/ / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Почистващи препарати
V.1) Дата на сключване договора
11.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АНДИКА 2001“ ЕООД, ЕИК:102010485, ул. „Любен Каравелов“ № 89, партер, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 987979; 0876 329729, E-mail: sales@andika.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 86981.67 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 86981.67 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ДИМИ СТАНЕВ- СТИЛ“ ЕООД, ЕИК:203566322, със седалище, адрес на управление и адрес за кореспонденция: гр. Аксаково, П.К.- 9154, ул. „Батова“ №21, представлявано от управителя Иван Димитров Димитров, тел. 0884545945, факс:052/622445, e-mail:dimistanevstil2015@abv.bg; 2.„ЛУКСИМА ГРУП“ ЕООД, ЕИК:202929322, със седалище, адрес на управление и адрес за кореспонденция: гр.София, Пощенски клон 1309, П.К № 73, представлявано от управителя Димитринка Петрова Петрова, тел. 0882892270, e-mail: luxima_grup@abv.bg; 3.на „БИ ТУ БИ“ ЕООД, ЕИК:130943075, със седалище, адрес на управление и адрес за кореспонденция: гр.София, п.к. 1712, район „Младост“, ж.к. „Младост“ 3, бл. 383, представлявано от управителя Георги Стоянов, тел./ факс: 02/40 33 456, 0895 474 532, e-mail: g_stoyanov_btb@abv.bg; 4.„АНДИКА 2001“ ЕООД, ЕИК:102010485, със седалище, адрес на управление и адрес за кореспонденция: гр.Бургас, ул. „Любен Каравелов“ № 89, партер, представлявано от управителя Карамфилка Фелдшерова, тел. 056/ 987979, 0876 329729, e-mail:sales@andika.bg; 5.„КАР СТРОЙ“ ЕООД, ЕИК:148105154, със седалище, адрес на управление и адрес за кореспонденция: гр. Варна, бул. „Ян Хунияди“ 31, офис 306, представлявано от управителя Ангел Панов, тел./ факс: 052/ 601547, e-mail: panow@abv.bg.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор