Версия за печат

00502-2015-0020

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ Света Марина ЕАД, бул. Христо Смирненски 1, За: Павлина Сотирова, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 978300, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 302953

Място/места за контакт: Маркетинг и договори

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=1129.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на 70 флакона (50 mg) от лекарствен продукт Amphotericin B (Ambisome), по реда на Наредба №10/17.11.2011 г. на Министерството на здравеопазването за нуждите на МБАЛ „Света Марина“ ЕАД - гр. Варна

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Варна, бул. „Хр.Смирненски №1- болнична аптека
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за доставка на 70 флакона (50 mg) от лекарствен продукт Amphotericin B (Ambisome), по реда на Наредба №10/17.11.2011 г. на Министерството на здравеопазването за нуждите на МБАЛ „Света Марина“ ЕАД - гр. Варна

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
50400 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 6140 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка на лекарствени средства
V.1) Дата на сключване договора
23.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Екос Медика“ ООД, ЕИК 83102907, ул.„Голям Братан“ №8, Република България 1000, София, Тел.: 02 4914088, E-mail: ecosmedica@ecosmedica.com, Факс: 02 4914087

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 50400 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 50400 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Екос Медика“ ООД, ЕИК 83102907


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Процедурата се провежда по реда на чл.90 ал.1 т.4 от ЗОП поради това, че в МБАЛ „Света Марина“ ЕАД възниква необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление. Обстоятелството, което налага избора на процедура на договаряне без обявление е, че в болницата се лекува дете с диагноза остра нелимфобластна левкемия, миелоиден сарком, за което е необходимо използването на липозомален Amphotericin B (AmbiSome). Към настоящия момент този продукт не притежава разрешение за употреба и на българския пазар не съществува аналогичен. По тази причина е отправено искане от МБАЛ „Света Марина“ ЕАД до Изпълнителна агенция по лекарствата (ИАЛ) с наш. изх. № АД-250 от 31.08.2015 г. за внасяне на лекарствения продукт. Съгласно разпоредбата на чл.8, ал.1 от Наредба № 10 от 17 ноември 2011 г., в МБАЛ „Света Марина“ ЕАД е получено копие на писмо от ИАЛ, с изходящ номер IAL 38133 от 11.09.2015, наш. вх. № ВК- 1676 от 15.09.2015г., с което ИАЛ уведомява лечебното заведение, че поръчката на горепосочения неразрешен за употреба в Република България лекарствен продукт може да бъде изпълнена. ИАЛ е изпратила екземпляр от същото писмо и до „Екос Медика“ ООД, ЕИК 83102907. С Решение № Р-591 от 16.09.2015г. на Директор ИД на МБАЛ „Света Марина“ ЕАД, упълномощено лице по чл.8, ал.2 от ЗОП, е открита процедура на договаряне без обявление за закупуване на 180 флакона (50 mg) от лекарствения продукт с международно непатентно наименование Amphotericin B (Ambisome). Прогнозната стойност на поръчката е 66 500,00 (шестдесет и шест хиляди и петстотин) лева без ДДС. В МБАЛ „Света Марина“ ЕАД е постъпило СТАНОВИЩЕ на АОП за осъществяване на предварителен контрол по чл.19, ал.2, т.24 от ЗОП с Изх.№ Е-31-00-050060 от 25.09.2015 г., с което АОП определя избора на процедурата за законосъобразен. След провеждане на процедурата на договаряне без обявление, отразено в Протокол 1 от 18.09.2015 г. и Доклад от 23.09.2015г. на комисия, назначена със заповед №597 от 18.09.2015г. на Директор ИД на МБАЛ „Света Марина“ ЕАД да проведе договорянето, се установява, че обезпеченият от възложителя финансов ресурс е достатъчен за закупуване на 110 (сто и десет) флакона от лекарството Amphotericin B (Ambisome), вместо предвидените за закупуване 180 (сто и осемдесет) флакона. МБАЛ „Света Марина“ ЕАД, в качеството си на възложител, е сключила договор за доставка на 110 флакона от лекарството Amphotericin B (Ambisome) на 02.10.2015г., за което е публикувана информация за сключен договор в РОП с №690714 от 05.10.2015г. На 21.10.2015г. в деловодството на болницата е получено писмо от Център Фонд за лечение на лица с изх.№5897 от 20.10.2015г., наш вх.№ВК-1911 от 21.10.2015г., в което фондът уведомява, че ще заплати цялата стойност на определеното в Решение 960 от 21.08.2015 г. количество от 180 флакона от медикамента Амбизом, поради което се взе решение за провеждане на процедура на договаряне без обявление, открита с Решение Р-694 от 21.10.2015г. С цел да гарантира изпълнението на задълженията си по Закона за здравето и Закона за лечебните заведения, както и да гарантира правата на пациентите, регламентирани в чл.52 ал.1 и ал.3 от Конституцията на Република България, МБАЛ „Света Марина” ЕАД като лечебно заведение с национално значение е длъжна да осигурява необходимите лекарствени продукти в нужните количества за лечението на пациентите си. Въз основа на гореизложеното считаме, че са налице основанията по чл.90 ал.1 т.4 от ЗОП за провеждане на процедура на договаряне без обявление. Предвид наличието на спешна необходимост от осигуряването на животоспасяващ лекарствен продукт, удостоверено по реда на чл.5 ал.1 и 2 от Наредба № 10/17.11.2011 г., считаме, че са налице предпоставките за провеждане на процедура на договаряне без обявление по реда на чл.90 ал.1 т.4 от ЗОП.