Версия за печат

00530-2015-0074

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Валерия Додова-Дойчинова, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2645.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, демонтаж, монтаж, пускане в експлоатация и пълно техническо обслужване в рамките на гаранционния срок на асансьорна уредба в сградата на офис Сливен, към ТД на НАП Бургас”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административна сграда на офис Сливен към ТД на НАП Бургас с адрес: гр. Сливен, ул. „Ген. Столипин“ № 19.
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора е доставка и монтаж на един брой асансьорна уредба в сградата на офис Сливен, към ТД на НАП Бургас, като изпълнението включва следните дейности: - демонтаж на съществуващата асансьорна уредба; - проект на нова асансьорна уредба: монтажни чертежи; спецификация на окомплектовката; обяснителна записка; принципна ел. схема; одобряване от специализираните органи; - доставка и монтаж на нова асансьорна уредба; - доставка и монтаж на пусково-предпазна апаратура и командно табло; - направа на нова инсталация на шахтата, машинното помещение и всички допълнителни елементи, необходими за осигуряване на нормалната и безопасна работа на асансьора; - извършване на довършителни дейности , свързани с въвеждането на асансьора в експлоатация; - доклад за оценяване на съответствието на асансьорната уредба и нейните предпазни устройства и узаконяване от органите на ДАМТН; - регистрация на асансьорнaта уредба от органите за технически надзор, 72 часова проба и въвеждане в експлоатация; - пълно техническо обслужване в рамките на предложения гаранционен срок, извършвано в съответствие с изискванията на Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (обнародвана в ДВ бр. 33/11.04.2003 г., посл. изм. и доп. бр. 88 от 24 октомври 2015 г.).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42416000

Описание:

Асансьори за хора, скипове (обръщаеми вагонетки), товарни асансьори, ескалатори и движещи се пътеки

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
34780 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща цена за цялостно изпълнение на поръчката в лева, без включен ДДС; тежест: 70
Показател: Срок за гаранционна поддръжка на асансьорната уредба (включително пълно техническо обслужване, в рамките на предложения гаранционен срок) ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 649545 от 20.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 678570 от 22.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 169 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка, демонтаж, монтаж пускане в експлоатация и пълно техническо обслужване в рамките на гаранционния срок на асансьорна уредба в сградата на офис Сливен, към ТД на НАП Бургас”
V.1) Дата на сключване договора
22.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Марица-М Борис Михалков ЕТ, ЕИК 040406418, ул. Витоша № 168, България 1408, гр. София, Тел.: 02 9732626, E-mail: office@maritza-m.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 35000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 34780 BGN без ДДС
В Брой месеци 28
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на поръчката е 28 месеца, от които 90 календарни дни за демонтаж, доставка, монтаж и пускане в ескплоатация на асансьорната уредба и 25 месеца за осъществяване на гаранционна поддръжка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЕТ Марица-М Борис Михалков, ЕИК 040406418, гр. София, ул. Витоша № 168.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор