Версия за печат

00044-2015-0146

BG-Русе: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция Пътна инфраструктура - Областно Пътно управление - Русе, ул. Отец Паисий 5, За: ИНЖ. МАРИЯ ДАМЯНОВА, РБ 7000, Русе, Тел.: 082 813236, E-mail: patnoruse@abv.bg, Факс: 082 825272

Място/места за контакт: ИНЖ. МИНЧО МИНЧЕВ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.api.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Поддържане и ремонт на републиканската пътна мрежаДруго (моля пояснете): Поддържане и ремонт на републиканската пътна мрежа

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на текущ ремонт на материално-техническа база на обекти, стопанисвани от АПИ-ОПУ-Русе”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ДЗС- Русе, опорен пункт Писанец и опорен пункт Обретеник
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Извършване на текущ ремонт на материално-техническа база на обекти, стопанисвани от АПИ-ОПУ- гр. Русе”, включва: Кантон Обретеник Русе на път I-5 „Русе – Велико Търново“ - прогнозна обща стойност 7080. 00 лв. без включен ДДС. Видове работи: изработка и монтаж армировка, доставка и полагане на бетон, грундиране стени и тавани, гипс-картон стени таван, подова настилка ламинат, фаянсова облицовка, доставка и монтаж сифон, огледало, врата 90/205 вкл. боя, доставка и монтаж прозорец PVC 120/150, 60/40, ВиК инстл. , доставка и монтаж на осветителни тела. Кантон ДЗС I -2 „Русе - Разград “ - прогнозна обща стойност 4920.00 лв. без включен ДДС. Видове работи: почистване метална дограма, грундиране метални повърхности, блажна боя метални повърхности, ремонт жел. дограма, шпакловка, боядисване стени, изолация тръбопровод, пръскана мазилка, събаряне тухлен зид, блажна боя стени. Опорен пункт Писанец на път I -2 „Русе - Разград “ - прогнозна обща стойност 4666.00 лв. без включен ДДС. Видове работи: грундиране стени и тавани, латексово боядисване стени и тавани, блажна боя стени, теракот дежурна и канцелария, дограма PVC вкл. демонтаж стара, мазилка около дограма обръщане до 30 см, блажна боя метални повърхности. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши при условията на настоящия договор, ремонтни работи на МТБ на ОПУ - Русе по видове, количества и цени в съответствие с ценовото предложение, което е неразделна част от настоящия договор. Изпълнението на ремонтните работи обхваща количествата и видовете работи, посочени в Ценовото прeдложение на кандидата. Изисквания за икономическо и финансово състояние на участника, както и технически изисквания Да разполага с финансов ресурс в размер на 5000 лева / пет хиляди лева/. Кандидатите и участниците могат да доказват наличието на изисквания от Възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: Удостоверение от банка за наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или Годишен финансов отчет за последната приключила финансова година (2014), или някоя от съставните му части, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Списък на основните договори за строителство за сходни дейности, (ремонтно-строителни дейности на сгради) - Приложение № 13, изпълнени през последните пет години (2010, 2011, 2012, 2013 и 2014), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата, който включва предмета на строителство, обхвата и обема на работа, стойността, датата на започване и приключване на работата по него и мястото на извършване на строителството, като списъкът трябва да бъде придружен с документите съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП.Удостоверение за добро изпълнение, издадено от получателя или от компетентен орган, съдържащо стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, видът и обемът на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Да има внедрена Система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, в обхват приложим към предмета на обществената поръчка, издадени от органи, установени в други държави – членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват строителна дейност. Доказва се от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Доказва се с нотариално заверено копие от Сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008.Списък на техническите лица за изпълнение на поръчката - Приложение № 14.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя издадено на името на Изпълнителя (участника/ците в обединението), съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите. Копие от валидна Полица за застраховка „Професионална отговорност".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
16657.55 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 672577 от 19.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ИсторияИстория / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлaгане на обществена поръчка
V.1) Дата на сключване договора
09.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

БУЛСТРОЙ ООД, ЕИК: 117644424, Община Русе, гр. Русе, ул. Доростол 114, бл. Нисово, ет.3, ап.8, РБ 7000, Русе, Тел.: 082 842511, E-mail: bulstroi1@abv.bg, Факс: 082 842511

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16657.55 BGN без ДДС
В Брой месеци 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

БУЛСТРОЙ ООД, ЕИК: 117644424


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Прилагането на чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП е обосновано, когато откритата процедура е прекратена на основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП и първоначално обявените условия не са променени. С Решение № 672575, публикувано в АОП, заедно с одобрена Документация за участие и Обявление № 672577 (преписка номер 00044-2015-0086 в АОП) е била открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл.14, ал.3, т. 1 от ЗОП С предмет: „Извършване на текущ ремонт на материално-техническа база на обекти, стопанисвани от АПИ-ОПУ-Русе”. До изтичане на срока за подаване на оферти, а именно 11.08.2015 г. до 17:00 часа, са постъпили две оферти в Деловодството на АПИ-ОПУ-Русе. На 12.08.2015 г. в Заседателната зала на административната сграда на 2-рия етаж на ОПУ-Русе, назначената със Заповед № РД-11-88/12.08.2015 г., Комисия за разглеждане, оценяване и класиране на постъпилите оферти е констатирала липса на документи по чл. 49, ал.1 и чл. 53, ал. 1 от ЗОП, в резултат, на което в указан срок от 5 работни дни от получаване на Протокол №1/12.08.2015 г., участниците не са представили необходимите документи, с които да удовлетворят поставените от Възложителя критерии за подбор. В резултат на описаното, кандидатите не са били допуснати до етап 2 от процедурата: Разглеждане на документите от Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”. Предвид гореизложеното с Решение № 4/02.09.2015 г. е прекратена откритата процедура с предмет: „Извършване на текущ ремонт на материално-техническа база на обекти, стопанисвани от АПИ-ОПУ-Русе”, на основание чл.39, ал. 1, т. 1 от ЗОП, в хипотезата на липсата на кандидат или участник, който да отговаря на изискванията по чл. 47-53 а от ЗОП. Решението № 4/02.09.2015 г. е публикувано в АОП под номер № 685655.В десетденевния срок за обжалване на същото не са били постъпили жалби. С оглед изнесените данни Възложителят е възпрепятстван да възложи дейностите, съответно да осъществи нормалното изпълнение на установените с Обявлението и Документацията за участие, дейности по реда на откритата процедура. Невъзможността за определяне на Изпълнител по реда на провеждане на открита обществена поръчка по Глава V от ЗОП, както и с оглед целесъобразно разходване на прогнозната стойност и с цел осигуряване на текущ ремонт на материално-техническата база на обекти, стопанисвани от АПИ-ОПУ-Русе, за нас възниква правната възможност да възложим обществената поръчка по реда на чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП – договаряне без обявление. Настоящият случай е една от възможностите да бъде проведена процедура по реда на чл. 90, ал. 1 от ЗОП, като откритата процедура с предмет: „Извършване на текущ ремонт на материално-техническа база на обекти, стопанисвани от АПИ-ОПУ-Русе”, е прекратена на основание чл.39, ал.1, т. 1 от ЗОП, т.е. поради това, че няма допуснат нито един кандидат, тъй като участниците не са отговаряли на изискванията на Възложителя по чл.47 -53 а от ЗОП, като кумулативно с това обстоятелство не са съществено променени първоначално обявените условия, няма промяна на финансовите условия на договора за обществената поръчка, няма промяна на сроковете за изпълнение, както и на техническите спецификации на предмета на обществената поръчка.