Версия за печат

00039-2015-0014

BG-Павликени: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, ул. Руски № 4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Отдел Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=41&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ОбщинаДруго (моля пояснете): Община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Упражняване на строителен надзор и иннвеститорски контрол при изпълнението на строително-ремонтни работи на обект „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сградата на Многопрофилна болница за активно лечение, намираща се в град Павликени, финансирано от Националния доверителен екофонд"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Павликени, ул. "Васил Петлешков" № 2
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят ще осъществява функциите по строителен надзор и инвеститорски контрол по време на изпълнението на строително-ремонтни работи на обект „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сградата на Многопрофилна болница за активно лечение, намираща се в град Павликени, като е предвидено да извършва следните дейности: • Упражняване на непрекъснат строителен надзор; • Координиране на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни работи и влаганите материали с договора за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора; • Осигуряване на качествено изпълнение на строително-ремонтните работи, гарантиращо постигане на основните технологични параметри и нормалната експлоатация на обекта за гаранционните срокове на видовете строително-ремонтни работи; • Осигуряване на законосъобразното започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация на обектите, с оглед избягване на бъдещи имуществени претенции, свързани с изпълнението на строително-ремонтните работи по количество и качество, както и ясно дефиниране на отговорностите, свързани с бъдещи дефекти на обектите; • Контрол по спазване плана по безопасност и здраве (ПБЗ) и Наредба №2/ 22.03.2004 г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; • Упражняване на инвеститорски контрол по спазване на: количествата и качеството на изпълняваните строително-ремонтни работи, единичните анализни цени на всички видове работи от КСС, спазване на Линейния календарен график; • Подписване на количествените и количествено-стойностните сметки, представени от изпълнителя за извършените строително-ремонтни работи; • Осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 3/2003 год. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи; • Изготвяне на ежемесечни доклади за хода на строително-ремонтните работи, относно спазване изискванията по ЗЗБУТ, ЗУТ, графиците и диаграмите и наличието на нередности, констатирани от него; • Участие в изготвянето на екзекутивната документация, необходима за предаване на органа, издал разрешението за строеж; • Съставяне на констативен акт обр. 15 след завършване на строително-ремонтните работи, съвместно с възложителя, проектанта и строителя, удостоверяващ, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор; • Изготвяне на окончателен доклад до възложителя относно готовността на строежа за въвеждане в експлоатация, заедно с технически паспорт на обекта, съставен на основание чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите (обн., ДВ, бр.7 от 23.01.2007 г.). • Внасяне в ДНСК на писмено искане от името на възложителя за назначаване на Държавна приемателна комисия, придружено от необходимите документи, съгласно Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. • Участие в заседанията на Държавната приемателна комисия и запознаването й с изпълнения строеж съгласно съставения окончателен доклад и приложената документация към него. Услугата се извършва съгласно действащите в Република България нормативни актове в съответната област. Забележка: Изпълнителят следва да съгласува с Възложителя всяко свое решение и/или предписание и/или съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествено-стойностните сметки за осъществяваните СРР.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
29750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 50
Показател: Цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 679084 от 24.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Упражняване на строителен надзор и иннвеститорски контрол при изпълнението на строително-ремонтни работи на обект „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сградата на Многопрофилна болница за активно лечение, намираща се в град Павликени, финансирано от Националния доверителен екофонд
V.1) Дата на сключване договора
06.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИНСТИТУТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОГРАМИ И ПРОЕКТИ ЕООД, ЕИК 121311169, бул. Княз Александър Дондуков-Корсаков № 11, ет. 2, България 1000, София, Тел.: 0885 716168, E-mail: office@ippm-bg.org, Факс: 02 9871314

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 35000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 29750 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1„АКВАИНС” ЕООД Ул.”Дамян Груев” №20, ет.6 1606 гр.София 2„ВЕДИПЕМА” ЕООД Гр.София, бул.”Черни връх” №185А к-с „Водолей 2”, вх.1, ап.8 3„ИНСТИТУТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОГРАМИ И ПРОЕКТИ” ЕООД Гр.София 1000 Бул.”Княз Ал.Дондуков” №111, ет2 4„МОДУЛ Н” ЕООД Гр.София ж.к.Илинден, бл.129, вх.Б 5„ЕКСПЕРТ ДИСИЖЪНС” ООД Гр.София 1680, р-н Витоша, кв.Манастирски ливади, ул.”Ралевица” №98, ет.1 6ЕТ „Зоя Паскалева” Гр.Плевен 5800, ул.”Х.Димитър” №18, офиси 3 и 4


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор