Версия за печат

00565-2015-0003

BG-Дупница: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ Св. Иван Рилски ЕООД, ул. Свети Георги №2, За: Милена Асенова, РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 51826, E-mail: mbaldupnitsa@gmail.com, Факс: 0701 51826

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal.org.

Адрес на профила на купувача: www.mbal.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодични доставки по предварителна заявка на Възложителя на медицински консумативи за нуждите на МБАЛ "Св. Иван Рилски"ЕООД за период от 12 месеца, обособени в четири самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция І -Периодични доставки на медицински консумативи за патоанатомия по одобрена количествена сметка; Обособена позиция ІІ - Периодични доставки на медицински консумативи за Кръвен център по одобрена количествена сметка; Обособена позиция ІІІ - Периодични доставки на превъзрочни медицински консумативи -марли, бинтове, лиглини и други, по одобрена количествена сметка Обособена позиция ІV - Периодични доставки на общи медицински консумативи по одобрена количествена сметка

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Дупница, ул. Св. Георги" №2
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Периодични доставки по предварителна заявка на Възложителя на медицински консумативи за нуждите на МБАЛ "Св. Иван Рилски"ЕООД за период от 12 месеца, обособени в четири самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция І -Периодични доставки на медицински консумативи за патоанатомия по одобрена количествена сметка; Обособена позиция ІІ - Периодични доставки на медицински консумативи за Кръвен център по одобрена количествена сметка; Обособена позиция ІІІ - Периодични доставки на превъзрочни медицински консумативи -марли, бинтове, лиглини и други, по одобрена количествена сметка Обособена позиция ІV - Периодични доставки на общи медицински консумативи по одобрена количествена сметка

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
72399 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 678055 от 20.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Периодични доставки на медицински консумативи за патоанатомия по одобрена КСС
V.1) Дата на сключване договора
01.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.08.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Аквахим АД ЕИК 200984964, бул. Проф. Цветан Лазаров № 83, РБългария 1582, София, Тел.: 02 8075000, Факс: 02 8075050

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1431 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Периодични доставки на медицински консумативи за кръвен център по одобрена КСС
V.1) Дата на сключване договора
09.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.08.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Елпак лизинг ЕООД ЕИК 103506445, ул. Д-р Иван Богов №12, ет.2, РБългария 9002, гр. Варна, Тел.: 052 602360, Факс: 052 699060

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 377 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Периодични доставки на превързочни медицински консумативи - марли, бинтове, лиглини и други по одобрена КСС
V.1) Дата на сключване договора
28.09.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.08.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Хелмед България ЕООД ЕИК 130477290, ул. Цар Симеон, бл.20, ет.1, ап.3, РБългария 1309, София, Тел.: 02 9200456, Факс: 02 4174298

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12420 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Периодични доставки на общи медицински консумативи по одобрена КСС
V.1) Дата на сключване договора
01.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.08.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Медицински техника инженеринг ООД ЕИК-831641528, ж.к. Младост-1, бл.28Б, ул. Димитър Моллов, РБългария 1750, София, Тел.: 02 462713, Факс: 02 4627115

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 58171 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

«Хелмед България» ЕООД, адрес: гр. София 1309, ул. «Цар Симеон» бл. 20, ет. 1 , ап. 3. «Ди Ем Джи Клиник» ЕООД, адрес:гр. София 1505, ул. «Христаки Павлович» №15, вх. Б, ет.1, ателие 2. «Медицинска Техника Инженеринг» ЕООД, адрес: гр. София, жк. «Младост - 1», бл. 28Б, ул. «Димитър Моллов» бл. 20, ет. 1 , ап. 3. «Аквахим» АД, адрес: гр. София 1582, бул. «Проф. Цветан Лазаров» № 83. «Елпак Лизинг» ЕООД, адрес: гр. Варна 9002, ул. «Д-р Иван Богов» № 12, ет. 2 «Агарта ЦМ» ЕООД, адрес: гр. София 1712, жк. «Младост - 3», бл. 304, ул. , ет. 1 , офис 1


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор