I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Столичен електротранспорт ЕАД, гр.София, бул. Княгиня Мария Луиза 193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, E-mail: ivuzunov1@gmail.com, Факс: 02 9316184
Място/места за контакт: Отдел: Обществени поръчки и застрахoване
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.elektrotransportsf.com.
Адрес на профила на купувача: www.elektrotransportsf.com.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка на резервни части, възли и детайли от спирачни механизми, пантографи и други за трамвайни мотриси"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
- Централен склад на Възложителя, намиращ се на адрес: 1233 – гр.София, бул. ”Княгиня Мария Луиза“№ 193; - Складът на поделение “Трамкар”, намиращ се на адрес: 1618 – гр.София, бул.”Цар Борис ІІІ” № 126А.
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
"Доставка на резервни части, възли и детайли от спирачни механизми, пантографи и други за трамвайни мотриси"
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34600000 (DA44)
Описание:
Локомотиви и подвижен пътен състав за железници и трамваи и резервни части за тях
(Резервни части
)
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
331090 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 675937 от 06.07.2015 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
V.1)
Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 181 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на резервни части, възли и детайли от спирачни механизми, пантографи и други за трамвайни мотриси"
V.1.1)
Дата на сключване договора
04.11.2015 г.
V.1.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
15.10.2015 г.
V.1.2)
Брой на получените оферти
V.1.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
ТЕХНОКОМЕРС АТ ЕООД ЕИК 131490756, гр.София, ул.Тунджа-26, ап.9, Р.България 1463, София, Тел.: 02 9530179, Факс: 0888 308046
V.1.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 331090 BGN без ДДС
V.1.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
V.1.6)
Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
VI.5)
Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението
I.Подадени са оферти за участие от следните дружества:
ТЕХНОКОМЕРС АТ ЕООД ЕИК 131490756, гр.София, ул.Тунджа-26, ап.9
Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП