Версия за печат

00530-2015-0136

BG-Пловдив: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Пловдив, ул. Скопие № 106, За: A. Teрзов; Т.Цанков, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 935694;032 935481, E-mail: a.terzov@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: ул. Скопие № 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2740.

Електронен достъп до информация: http://nap.bg/news?id=2740.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Извършване на охранителни услуги със сигнално-охранителна техника (СОТ) и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в градовете Пловдив, Карлово, Пазарджик, Хасково, Смолян и Кърджали, съгласно зададените технически параметри и приложените технически спецификации на поръчката" в пет обособени позиции: -Обособена позиция № 1: „Извършване на охранителни услуги със (СОТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пловдив и в град Карлово, включително помещенията и имуществото в тях“ -Обособена позиция № 2: „Извършване на охранителни услуги със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пазарджик, включително помещенията и имуществото в тях“ -Обособена позиция № 3: „Извършване на охранителни услуги със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Хасково, включително помещенията и имуществото в тях“ -Обособена позиция № 4: „Извършване на охранителни услуги със СОТ и пожароизвестителна техника (ПИТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Смолян, включително помещенията и имуществото в тях“ -Обособена позиция № 5: „Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника в административна сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Кърджали на ул.“Деспот Слав“ № 1“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място за изпълнение на поръчката – административните сгради на ТД на НАП Пловдив на територията на съответния град, находящи се на следните адреси: - за структури на ТД на НАП Пловдив в гр. Пловдив – гр. Пловдив, ул. Скопие № 106 за следните сгради: блок 1 и блок 2,склад 1 и и склад 2,корпус 2 , ул. Чернишевски №3, ул. Радецки №18А, ул. Победа №17 и ул. Трети март №26 до №28; -за град Карлово - ул. Тодор и Ана Пулеви №1; - за офис Кърджали – гр. Кърджали, ул. Деспот Слав № 1; - за офис Пазарджик – гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7, бул. България № 35, бул. България № 41 и ул. Гурко № 6 етаж 1; - за офис Смолян - гр. Смолян, бул. България № 12 етаж 5, бул. България № 14, корпус А (приземен етаж-склад); - за офис Хасково – гр. Хасково, пл. Свобода № 2, бул. България № 152 - етаж 8, ул. Отец Паисий № 25 ет. 2.
Код NUTS: BG42
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Извършване на охранителни услуги със сигнално-охранителна техника (СОТ) и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в градовете Пловдив, Карлово, Пазарджик, Хасково, Смолян и Кърджали, съгласно зададените технически параметри и приложените технически спецификации на поръчката" в пет обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Извършване на охранителни услуги със (СОТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пловдив и в град Карлово, включително помещенията и имуществото в тях“ Обособена позиция № 2: „Извършване на охранителни услуги със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пазарджик, включително помещенията и имуществото в тях“ Обособена позиция № 3: „Извършване на охранителни услуги със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Хасково, включително помещенията и имуществото в тях“ Обособена позиция № 4: „Извършване на охранителни услуги със СОТ и пожароизвестителна техника (ПИТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Смолян, включително помещенията и имуществото в тях“ Обособена позиция № 5: „Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника в административна сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Кърджали на ул.“Деспот Слав“ № 1“

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79711000, 50340000

Описание:

Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Услуги по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация към съответната обособена позиция от раздел ІІ на описанието на поръчката.

Стойност, без да се включва ДДС
132640 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

05.05.2016 г. 

Завършване

05.01.2019 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие, която за обособените позиции е, както следва: - за обособена позиция № 1 - 424.00 лв. /четиристотин двадесет и четири лева/; - за обособена позиция № 2 – 78.40 лв. /седемдесет и осем лева и 40 ст./; - за обособена позиция № 3 - 78.40 лв. /седемдесет и осем лева и 40 ст./; - за обособена позиция № 4 - 62.40 лв. /шестдесет и два лева и 40 ст./; - за обособена позиция № 5 – 20.00 лв. /двадесет лева/; - за петте обособени позиции – в общ размер от 663.20 лв. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на: -банкова гаранция – в оригинал, безусловна и неотменима, учредена в полза на ТД на НАП Пловдив; -или парична сума, преведена по банкова сметка на Териториална дирекция на НАП - Пловдив, по IBAN сметка: BG 24 IORT 7375 3360 0000 01, BIС: IORTBGSF при „ИНВЕСТБАНК” АД. Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата - 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът представи банкова гаранция, тя трябва да бъде валидна най-малко 120 (сто и двадесет) дни от крайния срок за получаване на оферти. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Транспортните разходи при реализирането на обществената поръчка са за сметка на избрания за Изпълнител /вкл. и относно доставянето на части, материали и консумативи/. Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката допълнителни дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него допълнителен труд и извършените допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя. Оферираните стойности не могат да се увеличават за срока на договора. Условия и начин на плащане, валидни за обособени позиции № 1 /град Пловдив и град Карлово/, № 2 /град Пазарджик/, № 3 /град Хасково/ и № 4 /град Смолян/: Цената за извършване на охранителни услуги чрез сигнално-охранителна техника се заплаща по банков път на равни единични месечни вноски за всяка сграда (обект), съгласно техническата спецификация към съответната обособена позиция от раздел ІІ на описанието на поръчката, ежемесечно, в срок до 30 дни след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. Когато периодът е по-малък от един месец, се заплаща пропорционална част от месечната вноска. Възложителят заплаща стойността на вложените части, материали и консумативи при: o оптимизиране и усъвършенстване на наличната сигнално-охранителна техника; o извършени ремонти на сигнално-охранителна техника, собственост на Възложителя; o подмяна на дефектирали елементи, когато повредата е по вина на Възложителя. Заплащането на вложените части, материали и консумативи се извършва по банков път, в срок до 30 дни след представяне на следните документи: - оригинална фактура за извършените дейности; - двустранно подписан протокол, съдържащ описание на извършените дейности, вида и количеството на вложените части, материали и консумативи; - копия от фактурите, с които са закупени вложените части, материали и консумативи. Цената на вложените резервни части, материали и консумативи не трябва да надвишава средните за страната и се заплаща по доставната им стойност. Общата стойност на месечните вноски без ДДС за съответната обособена позиция (№ 1, № 2, № 3 и № 4) за целия срок на договора не следва да надвишава стойностите, посочени съответно в т. 1.3, т. 2.3., т. 3.3. и т. 4.3. от раздел ІІ – ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ от описанието на поръчката. Условия и начин на плащане, валидни за обособена позиция № 5 /град Кърджали/: Цената за извършени услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника се заплаща по банков път ежемесечно на равни единични месечни вноски ежемесечно, в срок до 30 дни след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. Когато периодът е по-малък от един месец, се заплаща пропорционална част от месечната вноска. Възложителят заплаща стойността на вложените части, материали и консумативи при: o оптимизиране и усъвършенстване на наличната сигнално-охранителна техника; o извършени ремонти на сигнално-охранителна техника, собственост на Възложителя; Заплащането на вложените части, материали и консумативи се извършва по банков път, в срок до 30 дни след представяне на следните документи: - оригинална фактура за извършените дейности; - двустранно подписан протокол, съдържащ описание на извършените дейности, вида и количеството на вложените части, материали и консумативи; - копия от фактурите, с които са закупени вложените части, материали и консумативи. Цената на вложените резервни части, материали и консумативи не трябва да надвишава средните за страната и се заплаща по доставната им стойност. Общата стойност на месечните вноски без ДДС за обособена позиция № 5 за целия срок на договора не следва да надвишава стойността, посочена в т. 5.3. от раздел ІІ – ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ от описанието на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Участникът да притежава лиценз за извършване на охранителна дейност в съответствие с изискванията на Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД) или да има право да извършва охранителна дейност на основание Закона за министерството на вътрешните работи (ЗМВР).Представя се заверено копие на валиден лиценз за извършване на охранителна дейност в съответствие с изискванията на ЗЧОД или на документ, даващ право на участника да извършва охранителна дейност на основание ЗМВР.В случай, че сигналът за настъпило събитие се подава чрез радиовръзка, участникът следва да представи декларация за това обстоятелство и към нея да приложи заверено копие от разрешение за ползване на индивидуално определен радиочестотен спектър, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията съгласно чл. 67 и § 9 ал. 3 от Закона за електронните съобщения и Наредба № 6/21.07.2006 г. за условията и реда за издаване на индивидуални лицензии. Посоченият в разрешението териториален обхват да покрива региона на действие на съответната СОТ.Забележка: Документите не се изискват и не се представят за обособена позиция № 5 /град Кърджали/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Необходимите документи, които уч-кът трябва да представи в плик № 1 са: 1. Представяне на уч-ка, включващо: 1.1.посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф-я в съответствие със законодателството на държавата, в която уч-кът е установен. Когато уч-кът е ФЛ, посочва идентифицираща инф-я от документ за самоличност.Посочва се електр. адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата; 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела в % от стойността на поръчката, която ще осъществява всеки от подизпълнителите; 1.3. Декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоят.по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгл. образеца към док-ята“. Наличието на обстоят. по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5 и ал.5 от ЗОП по отношение на участника/член на обединение, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, води до отстраняване на уч-ка от процедурата. 2. Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгл. образеца към докум-та).3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоят. по чл. 55, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП (съгл. образеца към докум-та). 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на обстоят. по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП.Декл. се подписва от лицата, които представляват уч-ка по актуална търг. регистрация, от представляващите подизпълнителите лица, както и от всяко от лицата представляващи членовете на обед-то (съгл. образеца към док-ята).5. Декл-я по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгл. образеца към докум-та).6. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (съгл. образеца към. докум-та). 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (съгл. образеца към доку-та). 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от уч-ка, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП. (съгл. образеца към докум-та). 9.Заверено копие на валиден лиценз за извършване на охранителна дейност в съответствие с изискванията на ЗЧОД или на документ, даващ право на уч-ка да извършва охранителна дейност на основание ЗМВР. В случай, че сигналът за настъпило събитие се подава чрез радиовръзка, уч-кът следва да представи декл-ия за това обстоятелство и към нея да приложи заверено копие от разрешение за ползване на индивидуално определен радиочестотен спектър, издадено от КРС съгл. чл. 67 и § 9 ал. 3 от ЗАС и Наредба № 6/21.07.2006 г. за усл. и реда за издаване на индивидуални лицензии. Посоченият в разрешението територ. обхватда покрива региона на действие на съответната СОТ /док.по т.9 не се представят за позиция № 5/. В случай, че уч-кът предвижда участие на подизпълнители, последните представят док., посочени в т. 2,4 и 9 от наст. раздел, и в документ „Представяне на уч-ка“ се декл.обстоятелствата по т.1.1,1.2. и 1.3. В случай, че уч-кът е обединение, което не е ЮЛ, всяко едно лице включено в него посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (док. за регистрация за чужд. лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф- я в съответствие със законод. на държавата, в която уч-кът е установен, представя док., посочени в т.1.3, т. 3, т. 4, т. 5, 6 и т.9, от настоящия раздел и разд. ІІІ.2.3, и в док. „Представяне на уч-ка“ се декл. обстоятелствата по т.1.1. и 1.3. При участници обединения, съгл. чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в дог. не е посочено лицето, което предст. обединението – и док., подписан от членовете му, в който се посочва представляващият.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка /обслужване и ремонт на СОТ/, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с посочване на възложител (получател), предмет (с описание на дейностите), стойност, период на изпълнение на услугата (посочва се начална дата и крайна дата), доказателства за извършената услуга. Доказателствата за извършената услуга се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Съгласно образеца приложен към документацията. 2. Списък на сервизните специалисти /техническите лица с квалификация в областта на електротехника, електроника или друга еквивалентна област, даваща им възможност да изпълняват дейностите, включени в предмета на поръчката/, съдържащ имената и професионална квалификация на лицата, които ще изпълняват поръчката за всяка обособена позиция за която участва участникът. Списъкът следва да бъде подписан от лицето, което представлява участника.Съгласно образеца към документацията. 3. Декларация от участника, съдържаща списък на превозните средства, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката, с посочване на основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, друго основание, конкретизирано от участника, напр. използване ресурсите на трети лица). Съгласно образеца към документацията. 4. Списък-декларация с посочване местонахождението на дежурния/те център/центрове, вкл. телефон и лице за контакт, както и основанието за ползване при изпълнение на обществената поръчка (собственост, наем, друго основание, конкретизирано от участника, напр. използване ресурсите на трети лица). Съгласно образеца към документацията. Забележка: Документите по т. 3. и т. 4., не се изискват и не се представят за обособена позиция № 5 /град Кърджали/. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимално изискване по т.1: Участникът да има опит в извършването на охранителни дейности: Участникът трябва да има изпълнени най-малко 3 /три/ бр. услуги, които са еднакви или сходни* с предмета на настоящата поръчка /услуги чрез сигнално охранителни системи и обслужване и ремонт на СОТ/ през последните три години до датата на подаване на офертата, за които е представил доказателства за извършената услуга. *Под предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбира изпълнени услуги за изграждане, ремонт и/или поддръжка на системи за охрана със СОТ. Минимално изискване по т.2: Участникът да разполага с достатъчен брой персонал с необходимата за извършване на охранителни дейности квалификация и с необходимите транспортни средства и оборудване Минимално изискване по т.3: Участникът да разполага с достатъчно персонал притежаващ необходимата квалификация за извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка. За достатъчен брой технически лица възложителят ще приеме: - за обособена позиция № 1 ( гр. Пловдив и гр. Карлово) – 5 технически лица - за обособена позиция № 2 (гр. Пазарджик) – 2 технически лица - за обособена позиция № 3 (гр. Хасково) – 2 технически лица - за обособена позиция № 4 (гр. Смолян) – 2 технически лица - за обособена позиция № 5 (гр. Кърджали) – 1 техническо лице. Минимално изискване по т.4: Участникът да разполага с достатъчен брой транспортни средства необходими за изпълнение на ОП. За достатъчен брой транспортни средства възложителят ще приеме: - за обособена позиция № 1 ( гр. Пловдив и гр. Карлово) – 3 превозни средства - за обособена позиция № 2 (гр. Пазарджик) – 2 превозни средства - за обособена позиция № 3 (гр. Хасково) – 2 превозни средства - за обособена позиция № 4 (гр. Смолян) – 2 превозни средства Участникът трябва да осигури минимум един дежурен център (собствен, нает, други: напр. използване ресурсите на трети лица) осигуряващ 24 часов контрол и реакция на патрулните коли в съответния срок и поемане на ангажимент за отзоваване от 3 /три/ минути след подаден сигнал за настъпило събитие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участникът да притежава лиценз за извършване на охранителна дейност в съответствие с изискванията на Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД) или да има право да извършва охранителна дейност на основание Закона за министерството на вътрешните работи (ЗМВР).Представя се заверено копие на валиден лиценз за извършване на охранителна дейност в съответствие с изискванията на ЗЧОД или на документ, даващ право на участника да извършва охранителна дейност на основание ЗМВР.В случай, че сигналът за настъпило събитие се подава чрез радиовръзка, участникът следва да представи декларация за това обстоятелство и към нея да приложи заверено копие от разрешение за ползване на индивидуално определен радиочестотен спектър, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията съгласно чл. 67 и § 9 ал. 3 от Закона за електронните съобщения и Наредба № 6/21.07.2006 г. за условията и реда за издаване на индивидуални лицензии. Посоченият в разрешението териториален обхват да покрива региона на действие на съответната СОТ. Забележка: Документите не се изискват и не се представят за обособена позиция № 5 /град Кърджали/. Участникът следва да разполага с достатъчен брой персонал с необходимата за извършване на охранителни дейности квалификация,съгласно т.ІІІ.2.3) Технически възможности от настоящото обявление.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Решение № РД-44-10/04.11.2015г. на Директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 211 - 383023 от 30.10.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.11.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Националната агенция за приходите предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, „Профил на купувача”. Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не са длъжни да заплащат цената й. Предоставянето на документ за закупена документация, не е условие за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка.Документацията за участие в откритата процедура може да се получи и в деловодството на ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.1, стая № 110, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа, в срок до 30.11.2015 г. включително, срещу представен документ за преведени по банков път 10,00 лв. /десет/ с включен ДДС по банковата сметка на ТД на НАП Пловдив: IBAN BG 33 IORT 7375 3160 0000 01, BIC IORTBGSF при "Инвестбанк" АД - Пловдив.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.11.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.12.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр.Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.8, ст. 814

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва:- за участниците лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно. - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството за съответната медия;- за всички други лица- лична карта.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Общата стойност на обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на Възложителя НАП е в размер на 1 332 613 лева, което поражда публикуване на настоящето обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз. Предварително обявление за процедури за възлагане на обществени поръчки за услуги, които НАП възнамерява да открие през 2015 г., № 2015/S 211-383023 от 30.10.2015 г., изпратено за публикуване на 28.10.2015 г., поради анулирането на обявление за предварителна информация № 2015/S 39-66690 от 25.2.2015 г. с публикация № 2015/S 202-366470 от 17.10.2015 г. поради допусната техническа грешка и съдържащо същата информация, като обявление за предварителна информация публикувано под № 2015/S 39-66690 на 25.2.2015 г., с което потвърждава намеренията на възложителя Национална агенция за приходите да възложи описаните поръчки за услуги през 2015 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни икономичеси, финасови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.11.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Извършване на охранителни услуги със (СОТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пловдив и в град Карлово, включително помещенията и имуществото в тях.
1) Кратко описание

Извършване на охранителни услуги със (СОТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пловдив и в град Карлово, включително помещенията и имуществото в тях.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79711000, 50340000

Описание:

Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Услуги по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация за обособена позиция № 1 към раздел ІІ на описанието на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
84800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 32
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на договора (изпълнението на поръчката) - 32 месеца считано от датата на сключване на договора, но не по-рано от 05.05.2016 г. Общата стойност на месечните вноски без ДДС за обособена позиция № 1 за целия срок на договора не следва да надвишава 55000 лв. без ДДС.Надвишаването на посочената стойност/55000лв. без ДДС/ води до отстраняване на участника по обособена позиция № 1.Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 1 /Извършване на охранителни услуги със (СОТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пловдив и в град Карлово, включително помещенията и имуществото в тях/ не може да надвишава 84 800 лв. без ДДС.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Извършване на охранителни услуги със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пазарджик, включително помещенията и имуществото в тях
1) Кратко описание

Извършване на охранителни услуги със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пазарджик, включително помещенията и имуществото в тях.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79711000, 50340000

Описание:

Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Услуги по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация за обособена позиция № 2 към раздел ІІ на описанието на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15680 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 32
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на договора (изпълнението на поръчката) - 32 месеца считано от датата на сключване на договора, но не по-рано от 05.05.2016 г. Общата стойност на месечните вноски без ДДС за обособена позиция № 2 за целия срок на договора не следва да надвишава 12800 лв. без ДДС.Надвишаването на посочената стойност /12800 лв. без ДДС/ води до отстраняване на участника по обособена позиция №2.Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 2/Извършване на охранителни услуги със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пазарджик, включително помещенията и имуществото в тях/ не може да надвишава 15 680 лв. без ДДС.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Извършване на охранителни услуги със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Хасково, включително помещенията и имуществото в тях
1) Кратко описание

Извършване на охранителни услуги със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Хасково, включително помещенията и имуществото в тях.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79711000, 50340000

Описание:

Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Услуги по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация за обособена позиция № 3 към раздел ІІ на описанието на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15680 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 32
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на договора (изпълнението на поръчката) - 32 месеца считано от датата на сключване на договора, но не по-рано от 05.05.2016 г. Общата стойност на месечните вноски без ДДС за обособена позиция № 3 за целия срок на договора не следва да надвишава 12800 лв. без ДДС.Надвишаването на посочената стойност /12800 лв.без ДДС/ води до отстраняване на участника по позиция № 3.Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 3 /Извършване на охранителни услуги със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Хасково, включително помещенията и имуществото в тях/ не може да надвишава 15 680 лв. без ДДС.




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Извършване на охранителни услуги със СОТ и пожароизвестителна техника (ПИТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Смолян, включително помещенията и имуществото в тях
1) Кратко описание

Извършване на охранителни услуги със СОТ и пожароизвестителна техника (ПИТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Смолян, включително помещенията и имуществото в тях.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79711000, 50340000

Описание:

Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Услуги по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация за обособена позиция № 4 към раздел ІІ на описанието на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
12480 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 32
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на договора (изпълнението на поръчката) - 32 месеца считано от датата на сключване на договора, но не по-рано от 05.05.2016 г. Общата стойност на месечните вноски без ДДС за обособена позиция № 4 за целия срок на договора не следва да надвишава 10560 лв. без ДДС.Надвишаването на посочената стойност /10560 лв.без ДДС/води до отстраняване на участника по позиция № 4.Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 4 /Извършване на охранителни услуги със СОТ и пожароизвестителна техника (ПИТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Смолян, включително помещенията и имуществото в тях/ не може да надвишава 12 480 лв. без ДДС.




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника в административна сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Кърджали на ул.“Деспот Слав“ № 1
1) Кратко описание

Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника в административна сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Кърджали на ул.“Деспот Слав“ № 1

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50340000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация за обособена позиция № 5 към раздел ІІ на описанието на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 32
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на договора (изпълнението на поръчката) - 32 месеца считано от датата на сключване на договора, но не по-рано от 05.05.2016 г. Общата стойност на месечните вноски без ДДС за обособена позиция № 5 за целия срок на договора не следва да надвишава 800 лв. без ДДС.Надвишаването на посочената стойност /800 лв.без ДДС/ води до отстраняване на участника по позиция № 5.Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 5 /Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника в административна сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Кърджали на ул.“Деспот Слав“ № 1/ не може да надвишава 4000 лв. без ДДС.