Версия за печат

00267-2015-0077

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл.Стефан Стамболов № 1, За: Тодор Анчев - главен юрисконсулт в дирекция Обществени поръчки, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656726, E-mail: otdel_op@abv.bg

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150911duyj2085904.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на 2 (два) броя употребявани автомобила за нуждите на Община Пловдив”, с две обособени позиции: Позиция № 1 – Доставка на 1 (един) брой употребяван лек автомобил за нуждите на Пловдивски Общински Инспекторат и Позиция № 2 – Доставка на 1 (един) брой употребяван лек автомобил за нуждите на Пловдивски Общински Инспекторат”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на 2 (два) броя употребявани леки автомобила за нуждите на Пловдивски Общински Инспекторат.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9990 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 15ДГ1085 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на 1 (един) брой употребяван лек автомобил за нуждите на Пловдивски Общински Инспекторат
V.1) Дата на сключване договора
29.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Омникар Ауто ООД, ул.Карловско шосе № 42, България 4199, с.Труд, община Марица, област Пловдив, Тел.: 088 5502720

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4500 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 15ДГ1086 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на 1 (един) брой употребяван лек автомобил за нуждите на Пловдивски Общински Инспекторат
V.1) Дата на сключване договора
29.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Омникар Ауто ООД, бул.Карловско шосе № 142, България 4199, с.Труд, община Марица, област Пловдив, Тел.: 088 5502720

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5490 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Омникар Ауто ООД с ЕИК 115013855, с.Труд, община Марица, област Пловдив, ул.Карловско шосе № 42.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С решение № 15РОП43 от 12.05.2015г. Кметът на Община Пловдив е стартирал обществена поръчка открита процедура с предмет: „Доставка на 10 (десет) броя автомобила за нуждите на Община Пловдив”, с десет обособени позиции: Позиция № 1 – Доставка на 1 (един) брой нов лек автомобил за нуждите на дом за възрастни хора с физически увреждания „Хаджи Гьока Павлов”, гр.Пловдив; Позиция № 2 – Доставка на 1 (един) брой нов лекотоварен автомобил (бус) за нуждите на ОП „Организация и контрол на транспорта” – Община Пловдив; Позиция № 3 – Доставка на 1 (един) брой употребяван лек автомобил за нуждите на ОП „Организация и контрол на транспорта” – Община Пловдив; Позиция № 4 – Доставка на 1 (един) брой употребяван лекотоварен автомобил (пикап) за нуждите на ОП „Организация и контрол на транспорта” – Община Пловдив; Позиция № 5 – Доставка на 1 (един) брой употребяван товарен автомобил за нуждите на ОП „Организация и контрол на транспорта” – Община Пловдив; Позиция № 6 – Доставка на 1 (един) брой употребяван микробус за нуждите на ОП „Зооветеринарен комплекс” – Община Пловдив; Позиция № 7 – Доставка на 1 (един) брой употребяван автомобил за нуждите на ОП „Общинска охрана” - Община Пловдив; Позиция № 8 – Доставка на 1 (един) брой употребяван автомобил за нуждите на Звено „Общинска полиция - Пловдив”; Позиция № 9 – Доставка на 1 (един) брой употребяван лек автомобил за нуждите на Пловдивски Общински Инспекторат; Позиция № 10 – Доставка на 1 (един) брой употребяван лек автомобил за нуждите на Пловдивски Общински Инспекторат”. В законоустановеният срок за подаване на оферти за участие не е подадена нито една оферта по обособени позиции от № 3 до № 10 включително от процедурата, поради което на основание чл.39, ал.1, т.1, предложение първо от ЗОП обществената поръчка, касаеща обособени позиции от № 3 до № 10 включително е прекратена с Решение № 15РОП43(6) от 17.06.2015г. на Кмета на Община Пловдив. Възложителят е избрал настоящата процедура предвид необходимостта от доставката на 2 (два) броя употребявани леки автомобила за нуждите на Пловдивски общински инспекторат - Община Пловдив, както и с оглед на правната възможност за провеждането й, съгласно чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП.