00904-2014-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.11.2015 13:57 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.11.2015 13:57 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.11.2015 13:57 ч. : | 04/11/2015 11:21 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.11.2015 13:57 ч. : | 04/11/2015 11:21 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.11.2015 13:57 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Драгоман: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Драгоман, ул. Захари Стоянов № 26, За: Елена Ангелова - гл.спец. Програми, проекти и инвестиции, Р БЪлгария 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014
Място/места за контакт: Община ДрагоманИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.obshtinadragoman.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=94&Itemid=122.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Съхранение и обезвреждане на неопасни отпадъци от Община Драгоман както и всички междинни операции по депониране на същите"
Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да съхранява и обезврежда, предадените от Възложителя битови отпадъци, генерирани на територията на община Драгоман на обект „Регионално депо за неопасни и инертни отпадъци за общините Костинброд, Своге, Сливница, Божурище, Годеч и Драгоман“, в местността „Гоняреви падини“ в землището на с. Богьовци, община Костинброд, наричано за краткост Регионално депо Костинброд. В съответствие с издаденото комплексно разрешително № 399-Н0/2010г. Изпълнителят извършва дейностите по събиране на образуваните на площадката отпадъци и обезвреждане (депониране - Д5) на битовите отпадъци, както и всички междинни дейности по депониране на същите.
90500000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
00904-2014-0013
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Костинброд Еко АД, ЕИК 200609341, ул.Охрид №1, РБългария 2230, Костинброд, Тел.: 0886 211402, E-mail: kostinbrodeco@gmail.com
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Чл.120 от ЗОП
04.11.2015 г.
Костинброд Еко АД, ЕИК 200609341
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
- свързани със защитата на изключителни права.
С НПУДО за период 2009-2013, приета с Решение 61 от 09.01.2009 год. от Министерски съвет са определени регионите, включващи общините, които ползват общо регионално депо. Община Драгоман попада в регион Костинброд, обхващаш общините Костинброд, Своге,, Сливница, Божурище, Годеч и Драгоман, за които следва да депонират отпадъците си на регионално депо за неопасни отпадъци - гр.Костинброд. Съгласно чл.19а,ал.1 от ЗУО общините включени в регионите по Национална програма за управление на дейностите по отпадъците създават регионална система за управление на отпадъците, състояща се от регионално депо и/или други съоръжения за третиране на отпадъци.В конкретния случай с Протокол от 10.05.2011г. е образувано регионално сдружение за управление на отпадъците на регион Костинброд. Според една от хипотезите на чл.19а, ал.3 от ЗУО собствеността на регионалното депо и/или съоръжение за третиране на отпадъците може да бъде: 1. на общината, която е собственик на терена или има учредено право на строеж върху определения за изграждане терен; 2. съсобственост на общините - членове на сдружението; 3. съсобственост между финансиращия частен партньор и общината, собственик на терена, и/или общините, членове на сдружението. Депото в гр.Костинброд е собственост и е изградено под формата на ПЧП от "Костинброд Еко"АД ( в която акционери са Община Костинброд и Енвайранментал проджект мениджмънт АД). За извършването на услугата - съхранение, обезвреждане и депониране на неопасни отпадъци на територията на депото в гр,Костинброд, съгласно чл19г, ал1, т.6 от ЗУО и чл.22, т.6 от Вътрешните правила за работа на "Регионалното сдружение за управление на отпадъците на регион Костинброд" следва да се проведе процедура за избор на оператор на регионалната система за управление на отпадъците от Общото събрание на сдружението. В тази връзка на 22.01.2010г. е подписано регионално споразумение между общините Костинброд, Божурище, Годеч, Драгоман, Своге, Сливница и "Костинброд Еко" АД относно обезвреждането на отпадъците на регионален принцип и ползването на регионалното депо, като съгласно 2 Задължения на страните,т.2 "Костинброд Еко" АД се задължава да експлоатира депото по начин, който осигурява депонирането на получения отпадък съгласно всички съответни национални законни наредби и съгласни т.8 Общините - страни по това споразумение ще сключват отделни договори с "Костинброд Еко" АД за извършване на услугата по депониране след завършването на модерното регионално депо. От друга страна определението на термина "оператор" е залегнало в параграф 1, т.43, а) от ЗООС, според което такъв е всяко юридическо лице, което експлоатира определено собствено предприятие, съоръжение и/или инсталация, включително част от нея, като според чл.117 ЗООС операторът следва да разполага с Комплексно разрешително за експлоатация на действащи инсталации и съоръжения по конкретна дейност съгласно риложение 4 към закона. "Костинброд Еко"АД разполага с такъв вид Комплексно разрешително, а именно КР 399-НО/2010г.. Предвид гореизложеното, а именно , че депото в гр.Костинброд е собственост и е изградено чрез публично-частно партньорство от "Костинброд Еко"АД, притежаващ Комплексно разрешително за експлоатация на депото и в договорни отношения с всички общини членове на 'Регионалното сдружение за управление на отпадъците на регион Костинброд" относно извършване услуги по обезвреждане и депониране на неопасни отпадъци на територията му, следва изводът, че съществуват достатъчно основания за сключване на договор чрез обществена поръчка с пряко договаряне по чл.90, ал.1, т.3 от ЗОП, тъй като според фактологията възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт( в случая регионално споразумение).В подкрепа на направените констатации е и официалното писмо на МОСВ с изх.№ 8-00-2003/ 04.06.2012 до кметовете на общините, членки в Рег. сдружение за избор на процедура договаряне без обявление.