Версия за печат

00193-2015-0012

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет - София, бул. Климент Охридски - № 8, За: Петя Иванова, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9652031, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: София, бул. Климент Охридски - № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/81.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на нови консумативи за копирна и печатаща техника за Технически университет – София по договори на Научно изследователски сектор и договори с Фонд научни изследвания № ДФНИ Е 02/8, № ДФНИ И02/6, № ДФНИ Е02/12“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: София, ТУ-София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката е „Доставка на нови консумативи за копирна и печатаща техника за Технически университет – София по договори на Научно изследователски сектор и договори с Фонд научни изследвания № ДФНИ Е 02/8, № ДФНИ И02/6, № ДФНИ Е02/12“. Предлаганите тонер-консумативи трябва да са оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани - тонер касетите трябва да отговарят на посоченото от възложителя описание - да бъде спазено съчетанието букви/цифри при продуктовия номер, съгласно Техническата спецификация или на напълно еквивалентен технически продуктов номер, изрично деклариран от производителя. Те трябва да отговарят на техническите изисквания, приложени в документацията. Не се допуска заместване със съвместими консумативи, с изключение на изделието, посочено в Техническата спецификация, Таблица 2, № 3 – марка и модел на принтера: IBM INFOPRINT 1222, код на производителя на тонера/касетата: 53P7707. За посоченото изделие е допустимо да се замести със съвместим консуматив, заместващ оригиналният. Участникът трябва да е оторизиран от производител или от негов официален представител или от официален вносител или от официален дистрибутор на съответните артикули (тонер-консумативи), за което към Техническото си предложение трябва да приложи съответните документи, удостоверяващи тези обстоятелства. Опаковка Тонер-консумативите трябва да се доставят в оригинална фабрична опаковка с ненарушена цялост и със стикер, удостоверяващ произхода на съответния консуматив – производител, място на производство и др. информация за консуматива. Срок на годност Тонер-консумативите следва да са годни за употреба (към момента на осъществяване на доставката) за период не по-малък от 12 месеца. Срок за изпълнение на поръчката Срокът за доставка на изделията е до 10 (десет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125110

Описание:

Тонер за лазерни принтери/факс машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3097.7 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № З-74 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:“ Доставка на нови консумативи за копирна и печатаща техника за Технически университет – София по договори на Научно изследователски сектор и договори с Фонд научни изследвания № ДФНИ Е 02/8, № ДФНИ И02/6, № ДФНИ Е02/12”
V.1) Дата на сключване договора
28.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ГРИЙН ОФИС ЕООД, ЕИК: 131418721, гр. София , район Красно село, ул. Солун, No 74, ап. 3, Р. България 1680, гр. София, Тел.: 070 015205

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3097.7 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3097.7 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.10.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Участник „ГРИЙН ОФИС“ ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С решение № ОП – 199 от 21.07.2015 г. на Ректора на Технически университет - София е обявена открита процедура по реда на ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „ Доставка на нови консумативи за копирна и печатаща техника за Технически университет – София по договори на Научно изследователски сектор и договори с Фонд научни изследвания № ДФНИ Е 02/8, № ДФНИ И02/6, № ДФНИ Е02/12”. Видно от обявлението, публикувано в регистъра на АОП с идентификационен № 678359 срокът за подаване на оферти е до 16.00 ч. на 31.08.2015 г., а съгласно Входящия регистър на постъпилите оферти не е подадена нито една оферта за участие. Видно от регистъра на АОП Възложителят е публикувал мотивирано решение с идентификационен № 685376 за прекратяване на процедурата на основание чл. 39, ал. 1, т. 1, предл. 1 от ЗОП, тъй като в посочения в обявлението срок не е постъпила нито една оферта за участие. В този смисъл съгласно разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП, когато откритата процедура е била прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 1, предл. 1 от ЗОП и първоначално обявените условия не са били съществено променени, Възложителят може да проведе договаряне без обявление (в този смисъл е константната практика на КЗК и ВАС). Във връзка с гореизложеното и доколкото предметът на настоящата и предходната процедура са идентични и няма съществени изменения на първоначално обявените условия, Възложителят открива процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП с предмет„ Доставка на нови консумативи за копирна и печатаща техника за Технически университет – София по договори на Научно изследователски сектор и договори с Фонд научни изследвания № ДФНИ Е 02/8, № ДФНИ И02/6, № ДФНИ Е02/12“.