Версия за печат

00076-2015-0003

BG-София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комисия за защита на потребителите, пл. Славейков № 4А, За: Силвана Якова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9330603, E-mail: s.yakova@kzp.bg, Факс: 02 9884218

Място/места за контакт: Дирекция Правни дейности и човешки ресурси

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kzp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kzp.bg/index.php?mode=editDocument&group_id=49&document_id=7791.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Зареждане на персонализирани и неперсонализирани електронни карти по редовна тарифа за всички линии на обществен транспорт на територията на гр. София за нуждите на КЗП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Зареждане на персонализирани и неперсонализирани електронни карти по редовна тарифа за всички линии на обществен транспорт на територията на гр. София за нуждите на КЗП за срок от 1 (една) година, считано от 01.10.2015 г., за 50 (петдесет) или повече броя електронни носители.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60112000

Описание:

Услуги на обществения пътен транспорт

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
28000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 41 История / Обособена позиция №: / Заглавие:"Зареждане и предоставяне за ползване на КЗП персонализирани и неперсонализирани електронни карти по редовна тарифа за всички линии на обществен транспорт на територията на гр. София"
V.1) Дата на сключване договора
28.09.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Център за градска мобилност ЕАД, ЕИК: 202218735, бул. Кн. Мария Луиза № 84, Република България 1202, София, Тел.: 02 8319075, E-mail: office@sofiatraffic.bg, Факс: 02 8319071

URL: www.sofiatraffic.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 28000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 28000 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.10.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

В проведената процедура на договаряне без обявление не са подавани оферти. Съгласно чл. 91, ал. 2 от ЗОП, възложителят е одобрил покана за участие в процедурата с изх. № Ц-00-2661/10.09.2015 г., която съгласно чл. 92 от ЗОП е изпратена до единствения участник в процедурата на договаряне - "Център за градска мобилност" ЕАД, ЕИК: 202218735, с адрес: гр. София 1202, бул. "Кн. Мария Луиза" № 84. Със същия е проведено договаряне съгласно чл. 92а, ал. 2 от ЗОП.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Правни и фактически основания за откриване на процедурата – чл. 90, ал. 1, т. 3, предложение 3 от ЗОП (изключителни права, придобити по силата на административен акт) и чл. 20, ал. 1 от Наредба за реда и условията за пътуване с обществения градски транспорт на територията на Столична община. Доколкото горепосочената наредба представлява нормативен административен акт по смисъла на чл. 75, ал. 1 от Административнопроцесуалния кодекс, то по силата на чл. 20, ал. 1 от Наредбата, „Център за градска мобилност” ЕАД има изключителните права да издава, зарежда и продава превозните документи за пътуване с обществения градски транспорт в Столична община, което съгласно хипотезата на чл. 90, ал. 1, т. 3, предложение 3 от раздел ІІ, Глава седма от ЗОП се явява основание за избор на горепосочената процедура.