Версия за печат

00530-2015-0072

BG-Велико Търново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. Център №2, ет.1, стая 106, За: Лариса Димитрова, Маргарита Станчева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207; 026 617193, E-mail: l.dimitrova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: пл. Център №2, ет. 4, ст. 412

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nra.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2638.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Велико Търново на обособени позиции №1 и №2”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Работните помещения, находящи се в административни сгради на ТД на НАП Велико Търново на следните адреси: гр. В. Търново, пл. Център №2; гр. Габрово, ул. „Брянска” №30; гр. Ловеч, ул. „Търговска” №43; гр. Плевен, ул. „Дойран” №43
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Велико Търново на обособени позиции №1 и №2”, Обособена позиция №1 - „Доставка на офис обзавеждане - шкафове, бюра, гардероби за нуждите на ТД на НАП В. Търново”; Обособена позиция №2 - „Доставка на офис обзавеждане – офис столове за нуждите на ТД на НАП Велико Търново” Доставките ще се осъществяват след предварителна писменна заявка от възложителя

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39130000, 39122100, 39112000

Описание:

Мебелировка за офиса
Шкафове
Столове

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
25000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с Решение № 6/15.07.2015г. на заместник-директора на ТД на НАП Велико Търново

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 649545 от 20.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 677500 от 15.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 58 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на офис обзавеждане – офис столове за нуждите на ТД на НАП Велико Търново
V.1) Дата на сключване договора
16.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис Йес ЕООД, ЕИК 201687987, ул. Княз Ал. Батенберг №2А, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 605628, Факс: 062 605628

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 59 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на офис обзавеждане - шкафове, бюра, гардероби за нуждите на ТД на НАП В. Търново
V.1) Дата на сключване договора
20.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Транс КО 04 ЕООД, ЕИК 131230324, бул. Цариградско шосе №139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766873, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.10.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „НАД ДИЗАЙН” ЕООД – гр. Дупница, ЕИК 203407291; 2. „АМО” ЕООД – София, ЕИК 831589871; 3. ЕТ „Кан-2001-Генчо Каназирев” – Ямбол, ЕИК 838108867; 4. „ТРАНС КО 04” ЕООД – гр. София, ЕИК 131230324; 5. „ОФИС ЙЕС” ЕООД – гр. В. Търново, ЕИК 201687987.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор