Версия за печат

02724-2015-0225

BG-Рила: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение Държавно горско стопанство Рилски манастир, ул. Опълченска № 47, За: инж. Иван Коюв, РБългария 2630, Рила, Тел.: 07054 2040, E-mail: dgsrilski_manastir@abv.bg

Място/места за контакт: ТП ДГС Рилски манастир

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uzdp.bg/bg/orders_new/order/1.

Адрес на профила на купувача: http://www.uzdp.bg/bg/orders_new/order/1.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: териториално поделение

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско стопанствоДруго (моля пояснете): горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Териториално поделение „Държавно горско стопанство Рилски манастир”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДГС Рилски манастир
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Териториално поделение „Държавно горско стопанство Рилски манастир”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22600000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Мастило

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2259.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 683782 от 21.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ПО-03-16 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Териториално поделение „Държавно горско стопанство Рилски манастир”
V.1) Дата на сключване договора
14.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.08.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Веника 2010 ЕООД, ЕИК 201162473, ул. Свети Иван Рилски № 33, РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0888 246754

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2259.5 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.10.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „АЙ ОФИС” ООД, ЕИК 202065785, със седалище и адрес на управление: гр. Благоевград, ул. Пере Тошев, № 15 2. „ВЕНИКА 2010“ ЕООД, ЕИК 201162473, със седалище и адрес на управление: гр. Дупница, ул. „Св. Иван Рилски“ № 33


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор