Версия за печат

05029-2015-0003

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на енергетиката, ул. Триадица № 8, За: Росица Алексиева, главен юрисконсулт, Република България 1000, София, Тел.: 02 9263329, E-mail: r.aleksieva@me.government.bg, Факс: 02 9807630

Място/места за контакт: ул. Триадица № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.me.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.me.government.bg/bg/competitions/razdelyane-na-sashtestvuvashtata-sistema-eventis-r7-za-upravlenie-na-dokumentooborota-i-rabotnite-procesi-977-c341-1.html?p=e30=.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Разделяне на съществуващата система Eventis R7 за управление на документооборота и работните процеси и въвеждане в експлоатация на обособена част от нея в Министерството на енергетиката".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София, ул. "Триадица" № 8
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмета на обществената поръчка, включва изпълнението на следните дейности: 1. Прехвърляне на база данни от документи и обособяване на отделна система за управление на документите "Eventis" за нуждите на Министерството на енергетиката (МЕ); 2. Прехвърляне на натрупани в масива на МИЕ документи и кореспонденти към обособена система за управление на документооборота на МЕ; 3. Изграждане на отдалечен достъп, чрез който няколко служители на МЕ да имат възможност да извършват справки в масива от документи, създаден преди 2010 г. в базата данни на МИЕ; 4. Обособяване на МЕ като отделен кореспондент в автоматичния междуведомствен обмен на електронни документи, с възможност за автоматичен обмен на документи в реално време с останалите министерства, включени в обмена. 5. Предоставяне на сървър за временно безвъзмездно ползване (за срок от една година), гарантиращ нормалната работа на системата; 6. Адаптиране за нуждите на системата за управление на документооборота виртуална среда, с инсталирана виртуална машина с всичко необходимо за работата на системата (SQL Server, Java Application Server, сървър за управление на скенери и др.); 7. Предоставяне на безсрочен софтуерен лиценз за обновената система за неограничен брой потребители в рамките на организацията; 8. Прехвърляне на необходимите документи и база данни от базата данни на МИЕ; 9. Организиране на сигурен защитен отдалечен достъп до натрупания в МИЕ документен архив – за справки и търсене в документите, регистрирани преди 2010 г.; 10. Копиране на програмния код на системата и настройките от МИЕ; 11. Адаптиране настройките на системата за нуждите на МЕ; 12. Актуализиране програмния код на системата до последна версия, включително обработката на прехвърлените бази данни по начин, който позволява осъвременяване на системата; 13. Въвеждане в системата на организационната структура на МЕ (служители, длъжности, дирекции, отдели, функционални групи). 14. Обновяване на модул "Автоматично сканиране" и софтуер за скенери до последни версии; 15. Актуализиране на помощната информация на системата; 16. Интеграция на системата с настоящия мейл сървър на МЕ и с нов такъв, при възникване на необходимост; 17. Включване като независим кореспондент МЕ в автоматичния междуведомствен обмен на електронни документи (включително уведомяване на деловодствата на останалите включени в обмена ведомства за промяната); 18. Изграждане на автоматично архивиране (бекъп) за защита на базата данни на системата от евентуална авария на сървърното оборудване и/или програмни грешки; 19. Възстановяване на системата от архив (резервно копие) при необходимост; 20. Въвеждане в експлоатация на обновената система без прекъсване на работния процес; 21. Осигуряване при възникнала необходимост и по заявка на възложителя интерфейс на системата към външни системи; 22. Гаранционна поддръжка на обновената системата за срок от 12 месеца.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11543 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Уникален номер в РОП - 05029-2015-0003

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 69 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Разделяне на съществуващата система Eventis R7 за управление на документооборота и работните процеси и въвеждане в експлоатация на обособена част от нея в Министерството на енергетиката".
V.1) Дата на сключване договора
05.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Енвизимо внедрявания и поддръжка ЕООД; 201544448, бул. Александър Стамболийски № 37, ет. 1, ап. 1, Република България 1000, София, Тел.: 0878 161405, E-mail: nick@envisimo.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11543 BGN без ДДС
В Брой месеци 15
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.10.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Енвизимо внедрявания и поддръжка ЕООД, гр. София, бул. Александър Стамболийски № 37 ет. 1, ап.1, ЕИК 201544448


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

С Постановление № 447 на МС от 23.12.2014 г. са приети Устройствени правилници на Министерство на икономиката, Министерство на енергетиката и Министерство на туризма. Това налага създаване на необходимата организация за нормално функциониране и развитие на новосъздадените министерства. Съгласно параграф 7, ал.1 от ПМС № 447 от 23.12.2014 г. за приемане на Устройствени правилници на МИ, на МЕ и МТ, активите, пасивите, правата и задълженията, свързани с дейността на преобразуваното МИЕ преминават към МИ, МЕ и МТ. Един от важните фактори за осъществяване нормалното функциониране на администрацията е организацията на документооборота и работните процеси. Към настоящия момент и трите министерства използват системата за документооборот Eventis на бившето Министерство на икономиката и енергетиката (МИЕ), внедрена, разработена и поддържана от "Енвизимо внедрявания и поддръжка" ЕООД. МИЕ има сключени следните договори за внедряване, разширение и абонаментна поддръжка на информационна система Eventis R7: Договор № 1Е-006/17.12.1998г. между Министерство на промишлеността и „Ерикс” ЕООД (преименувано на "Енвизимо България” ЕООД с решение № 9/22.10.2004г. на СГС) за внедряване на система за управление на работния поток Евентис 3; Договор от 01.12.2003г. между МИ и „Ерикс” ЕООД за абонаментна поддръжка на информационна система Евентис; Договор от 09.12.2004г. между МИ и "Енвизимо България” ЕООД за разширение на системата чрез изграждане на „Виртуално деловодство” към системата, трансформация на базите данни в информационна система Евентис за преминаване във уеб версия, внедряване на уеб-базирана информационна система; Договор №78/11.07.2007г. между МИЕ и "Енвизимо България” ЕООД за обновяване на версиите на системата Евентис и интегрираните с нея автоматизирани системи: Електронен портал, Електронна поща, Календар, Хелпдеск, Инвентар, Телефонен указател. Договорът е сключен след проведена процедура на договаряне с покана по реда на чл. 53, ал.1, т. 6 от НВМОП (отм.); Договор № 196/23.02.2012г. Договор №78/11.07.2007г. между МИЕ и „Енвизимо Внедрявания и Поддръжка” ЕООД за обновяване на информационна сисетма Евентис. Системата Eventis R7 е собствена разработка на "Енвизимо България” ЕООД (с предишно наименование „Ерикс” ЕООД) и същият е носител на авторските права върху нея. През 2011г. правата за внедряване и поддръжка на информационна система Eventis R7 на територията на РБ са предоставени от „Енвизимо България” ЕООД на „Енвизимо внедрявания и поддръжка” ЕООД, съгласно представено Писмо за оторизация (изх. № РД-06/28.04.2011г.) от управителя на „Енвизимо България” ЕООД. Изключителните права за внедряване и поддръжка на информационна система Eventis R7 на територията на РБ принадлежат на „Енвизимо внедрявания и поддръжка” ЕООД. Наличието на защитени авторски права е регламентирано в чл. 3, ал.1, т.1 и чл. 5 от ЗАПСП. Съгласно посочената разпоредба компютърните програми са обект на авторско право, а неговите носители са лицата, в резултат на чиято творческа дейност е създадена компютърната програма. Авторските права върху съществуващата в МИЕ информационна система Eventis R7 принадлежат на „Енвизимо внедрявания и поддръжка” ЕООД, поради което възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване авторските му права и права на интелектуална собственот. С цел ненарушаването на вече разработена и действаща система, с която работят и към момента служителите на МЕ, както и с нуждата от запазване и поддържане на база данни от предходни години, необходима при изпълнение на служебните задължения на служителите от министерството и предвид спешната необходимост от нормално функционираща система за документооборот, се обуславя нуждата от провеждане на процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП.