Версия за печат

00640-2015-0003

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Софийски университет „Св. Климент Охридски”, бул. Цар Освободител № 15, За: Ирена Георгиева, РБългария 1504, София, Тел.: 02 8464210, E-mail: op@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на пропускателен режим и осигуряване на физическа денонощна охрана в сградата на Ректората на СУ „Св. Климент Охридски“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 23
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София - 1504, бул. „Цар Освободител“ № 15.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора е „Осъществяване на пропускателен режим и осигуряване на физическа денонощна охрана в сградата на Ректората на СУ „Св. Климент Охридски“, находяща се на адрес: гр. София - 1504, бул. „Цар Освободител“ № 15. Предметът включва охранителните дейности, определени в чл.5, ал.1 от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД) и по-конкретно, както следва: - осъществяване на контрол на пропускателния режим в Ректората на СУ „Св. Климент Охридски“ и недопускане на нерегламентиран достъп до сградата; - осигуряване на защита на студентите, преподавателите и служителите от администрацията от всякакъв вид посегателства; - охрана на мероприятия, провеждане в сградата на Ректората на СУ „Св. Климент Охридски“; - охрана на имуществото, намиращо се в сградата на Ректората на СУ „Св. Климент Охридски“; - предотвратяване на кражби, грабежи, повреди и изнасяне на активи на СУ „Св. Климент Охридски“; - предприемане на необходимите охранителни действия при откриването на безконтролни пакети и багажи в Ректората на СУ „Св. Климент Охридски“; - предотвратяване на масови безредици в сградата и двора на Ректората на СУ „Св. Климент Охридски“ и недопускане на окупация на сградата; - охрана на сградата на Ректората на СУ „Св. Климент Охридски“ и защита на студентите, преподавателите и служителите от администрацията при възникване на извънредни събития като пожар, земетресения; - провеждане на спасителни и аварийни дейности при евентуална радиационна авария в АЕЦ "Козлодуй", при трансгранични радиоактивни замърсявания или при авария с автомобил, превозващ радиоактивни материали; - провеждане на спасително-неотложни и аварийно-възстановителни работи в резултат от терористични действия; - предприемане на необходимите охранителни действия при анонимен сигнал за поставено взривно устройство в сградата на Ректората на СУ „Св. Климент Охридски“; - евакуация на персонала в спешни случаи; - следят за изправността и правилното функциониране на пожароизвестителната система, системите за видеонаблюдение за контрол на достъпа в Ректората на СУ „Св. Климент Охридски“; - сътрудничество със силите на реда и закона при възникване на извънредни събития; - други дейности, свързани с осигуряване на безопасността на студентите, преподавателите и служителите на СУ „Св. Климент Охридски“, както и на сградата и имуществото в Ректората.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технически показател; тежест: 60
Показател: Предложена месечна цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 667186 от 15.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 80-09-84 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
08.09.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Саламадър-Д.А.С ООД, ЕИК: 831637953, гр. София, 1309, ж.к. Света Троица, бл. 16, вх. Б., Р България 1309, гр. София, Тел.: 02 9282335

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.10.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Саламадър-Д.А.С ООД, ЕИК: 831637953


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор