Версия за печат

00594-2015-0019

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ Св. Иван Рилски ЕАД, бул. Акад. Иван Гешов №15, За: Весела Динева, Р. България 1431, София, Тел.: 02 9521532, E-mail: op@rilski.com, Факс: 02 9521532

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и БС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rilski.com.

Адрес на профила на купувача: http://rilski.moderal.org/%D0%97%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8/#461.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обслужване на разходите на УМБАЛ „Св. Иван Рилски” ЕАД за безплатна храна по Наредба № 11/21.12.2005

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: УМБАЛ "Св. Иван Рилски", София, бул. "Акад. Иван Гешов" № 15
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обслужване на разходите на УМБАЛ „Св. Иван Рилски” ЕАД за безплатна храна по Наредба № 11/21.12.2005

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
216000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 668380 от 25.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 142 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Обслужване на разходите за безплатна храна по Наредба № 11/21.12.2005
V.1) Дата на сключване договора
06.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СОДЕКСО ПАСС БЪЛГАРИЯ” ЕООД, Ж.К. „МЛАДОСТ 4” БИЗНЕС ПАРК БЛ. 12 ВХ. А ЕТ. 1, Република България 1000, ГР. СОФИЯ, Тел.: 02 4899699, Факс: 02 4899699

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 216000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.10.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Содеско Пасс България” ЕООД ОП – 147/22.06.2015/14.55 ч.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор