Версия за печат

01598-2015-0012

BG-Малко Търново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция на Природен парк Странджа, ул. Янко Маслинков №1, За: инж. Димо Димов - Директор, Катя Димитрова - Ръководител на проект, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3635, E-mail: park@strandja.bg, Факс: 05952 3635

Място/места за контакт: гр. Малко Търново, ул. Янко Маслинков №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.strandja.bg.

Адрес на профила на купувача: www.strandja.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за сградата на Информационно-посетителски център в гр. Ахтопол и за зала за образователни дейности с деца и доброволци и заседателна зала, находящи се в централния офис на Дирекция на Природен парк „Странджа“ в гр. Малко Търново“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Офиса на ДПП Странджа в гр.Малко Търново и ИПЦ Приморска Странджа в гр.Ахтопол
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за сградата на Информационно-посетителски център в гр. Ахтопол и за зала за образователни дейности с деца и доброволци и заседателна зала, находящи се в централния офис на Дирекция на Природен парк „Странджа“ в гр. Малко Търново“.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000, 30200000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
50111.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 676811 от 10.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 15478-155-ОПОС3 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за сградата на Информационно-посетителски център в гр. Ахтопол и за зала за образователни дейности с деца и доброволци и заседателна зала, находящи се в централния офис на Дирекция на Природен парк „Странджа“ в гр. Малко Търново“.
V.1) Дата на сключване договора
11.09.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.08.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НАД ДИЗАЙН ЕООД, ЕИК 203407291, гр. Дупница, ул. Свети Иван Рилски 351, Република България 2600, Дупница, Тел.: 0879 617600, E-mail: Nad_design@abv.bg, Факс: 02 8517060

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 59580 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 50111.5 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект "Устойчиво управление и устройство на Природен парк "Странджа"" и договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR - 5113326-C-004, в рамките на процедура BG161PO005/11/3/3.2/06/27 "Изпълнение на дейности за устройство и управление на природни паркове" по оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интеренет адрес www.strandja.bg - профил на купувача. Обменът на информация между възложителя и участниците се извършва по един от следните начини : лично - срещу подпис; по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка , изпратения на посочения от участника адрес; чрез куриерска служба; по факс; по електронен път при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; чрез комбинация от посочените начини.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция на Природен парк Странджа, ул. Янко Маслинков №1, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3635, E-mail: park@strandja.bg, Факс: 05952 3635

Интернет адрес/и:

URL: www.strandja.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.10.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

КАР СТРОЙ ЕООД ТРАНС КО 04 ЕООД НАД ДИЗАЙН ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор