00042-2015-0014
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 01.10.2015 11:14 ч. : | 00042-2015-0004 | промяна преди публикуване |
| 01.10.2015 11:14 ч. : | 00042-2011-0004 | промяна преди публикуване |
| 01.10.2015 11:12 ч. : | промяна преди публикуване | |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 01.10.2015 11:14 ч. : | 2011 | промяна преди публикуване |
| 01.10.2015 11:14 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 01.10.2015 11:12 ч. : | 01/10/2015 11:03 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 01.10.2015 11:12 ч. : | 01/10/2015 11:03 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 01.10.2015 11:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
|
|
||
| затвори | ||
BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Галя Иванова - ид директор на дирекция Електронно управлине, Република България 1000, София, Тел.: 02 9492450, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094
Място/места за контакт: Дирекция Електронно управлениеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.mtitc.government.bg.
Адрес на профила на купувача: https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: транспорт, информационни технологии и съобщенияДруго (моля пояснете): транспорт, информационни технологии и съобщения
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на одитна услуга по изпълнение и отчитане на разходите на дейност 10 „Развитие на платформата за електронни административни услуги за работа в облака на местната администрация и осигуряване на интегрирана среда за екипна работа“ по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”, с рег. № К10-31-1/07.09.2010 г. в съответствие с изискванията на действащото законодателство и международните одиторски стандарти.“
„Извършване на одитна услуга по изпълнение и отчитане на разходите на дейност 10 „Развитие на платформата за електронни административни услуги за работа в облака на местната администрация и осигуряване на интегрирана среда за екипна работа“ по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”, с рег. № К10-31-1/07.09.2010 г. в съответствие с изискванията на действащото законодателство и международните одиторски стандарти.“
79212000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Делойт Одит ООД, ЕИК 121145199, район Възраждане, бул. Александър Стамболийски № 103, ет. 6, Република България 1303, София, Тел.: 02 8023300
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”, финансиран по оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК) с регистрационен № К10-31-1/07.09.2010 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
01.10.2015 г.
„Делойт одит” ООД
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.
Одитния ангажимент по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път“/ рег. № К10-31-1/07.09.2010 г. включват следните мерки: а) изготвяне на междинен одитен доклад; б) осъществяване на консултации; в) извършване на цялостен одит след приключване на основните дейности по проекта; г) изготвяне на окончателен одитен доклад и е със срок до приключване на проекта, включително в случаите на удължаване на срока за неговото изпълнение. С Анекс № 13 от 05.12.2014 г. е одобрена на нова дейност 10 „Развитие на платформата за електронни административни услуги за работа в облака на местната администрация и осигуряване на интегрирана среда за екипна работа“ към проект с рег. № К10-31-1/07.09.2010 г. като средствата за изпълнение на дейността са в размер на 1 200 000.00 лв. и срокът на проекта е удължен до 30.10.2015 г. Спазвайки изискването на ОПАК за задължително извършване на одит при договори за безвъзмездна финансова помощ на стойност над 200 000 лв., е наложително да бъде възложен одит на изпълнението на новата дейност 10. Допълнителната одитна услуга е съществено необходима за осъществяването на пълен и качествен одит на целия проект в съответствие с приложимите нормативни изисквания и стандарти към тази дейност, както и с условията на ОПАК. Резултатите от одита на изпълнението на новата дейност 10 са неразделна част от окончателния одитен доклад, по проекта, който следва да бъде изготвен от изпълнителя „Делойт одит” OOД. Общата стойност на допълнителната услуга за одит на изпълнението на дейност 10 „Развитие на платформата за електронни административни услуги за работа в облака на местната администрация и осигуряване на интегрирана среда за екипна работа“ е 11 % от стойността на Договор № Д-67/07.12.2011 г. Мотивите за избора на вида процедура са следните: 1.Поръчката се отнася до одитна услуга във връзка с изпълнението на нова основна дейност по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път“/ рег. № К10-31-1/07.09.2010 г., включена в обхвата на същия след сключването на договора с изпълнителя по дейност „Одит на проекта”; 2.Одитния ангажимент за дейност 10 представлява допълнителна услуга по осъществяване на одита на проекта. Допълнителната услуга е необходима за осъществяването на пълен и качествен одит на изпълнението на целия проект, като резултатите от одита на дейността се явяват съществена част от окончателния одитен доклад за проекта, който следва да бъде изготвен от „Делойт одит” ООД; 3.Стойността на поръчката за възлагане на допълнителната услуга е под 50 на сто от стойността на основната поръчка за одитиране на изпълнението на проекта.