Версия за печат

00042-2015-0014

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Галя Иванова - ид директор на дирекция Електронно управлине, Република България 1000, София, Тел.: 02 9492450, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция Електронно управление

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.mtitc.government.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: транспорт, информационни технологии и съобщенияДруго (моля пояснете): транспорт, информационни технологии и съобщения

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на одитна услуга по изпълнение и отчитане на разходите на дейност 10 „Развитие на платформата за електронни административни услуги за работа в облака на местната администрация и осигуряване на интегрирана среда за екипна работа“ по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”, с рег. № К10-31-1/07.09.2010 г. в съответствие с изискванията на действащото законодателство и международните одиторски стандарти.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Извършване на одитна услуга по изпълнение и отчитане на разходите на дейност 10 „Развитие на платформата за електронни административни услуги за работа в облака на местната администрация и осигуряване на интегрирана среда за екипна работа“ по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”, с рег. № К10-31-1/07.09.2010 г. в съответствие с изискванията на действащото законодателство и международните одиторски стандарти.“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 432606 от 25.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-53 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за извършване на допълнителна услуга по смисъла на чл.90, ал.1, т.8 от ЗОП към Договор № Д-67/07.12.2011 г.
V.1) Дата на сключване договора
09.09.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.08.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Делойт Одит ООД, ЕИК 121145199, район Възраждане, бул. Александър Стамболийски № 103, ет. 6, Република България 1303, София, Тел.: 02 8023300

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”, финансиран по оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК) с регистрационен № К10-31-1/07.09.2010 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.10.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Делойт одит” ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Одитния ангажимент по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път“/ рег. № К10-31-1/07.09.2010 г. включват следните мерки: а) изготвяне на междинен одитен доклад; б) осъществяване на консултации; в) извършване на цялостен одит след приключване на основните дейности по проекта; г) изготвяне на окончателен одитен доклад и е със срок до приключване на проекта, включително в случаите на удължаване на срока за неговото изпълнение. С Анекс № 13 от 05.12.2014 г. е одобрена на нова дейност 10 „Развитие на платформата за електронни административни услуги за работа в облака на местната администрация и осигуряване на интегрирана среда за екипна работа“ към проект с рег. № К10-31-1/07.09.2010 г. като средствата за изпълнение на дейността са в размер на 1 200 000.00 лв. и срокът на проекта е удължен до 30.10.2015 г. Спазвайки изискването на ОПАК за задължително извършване на одит при договори за безвъзмездна финансова помощ на стойност над 200 000 лв., е наложително да бъде възложен одит на изпълнението на новата дейност 10. Допълнителната одитна услуга е съществено необходима за осъществяването на пълен и качествен одит на целия проект в съответствие с приложимите нормативни изисквания и стандарти към тази дейност, както и с условията на ОПАК. Резултатите от одита на изпълнението на новата дейност 10 са неразделна част от окончателния одитен доклад, по проекта, който следва да бъде изготвен от изпълнителя „Делойт одит” OOД. Общата стойност на допълнителната услуга за одит на изпълнението на дейност 10 „Развитие на платформата за електронни административни услуги за работа в облака на местната администрация и осигуряване на интегрирана среда за екипна работа“ е 11 % от стойността на Договор № Д-67/07.12.2011 г. Мотивите за избора на вида процедура са следните: 1.Поръчката се отнася до одитна услуга във връзка с изпълнението на нова основна дейност по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път“/ рег. № К10-31-1/07.09.2010 г., включена в обхвата на същия след сключването на договора с изпълнителя по дейност „Одит на проекта”; 2.Одитния ангажимент за дейност 10 представлява допълнителна услуга по осъществяване на одита на проекта. Допълнителната услуга е необходима за осъществяването на пълен и качествен одит на изпълнението на целия проект, като резултатите от одита на дейността се явяват съществена част от окончателния одитен доклад за проекта, който следва да бъде изготвен от „Делойт одит” ООД; 3.Стойността на поръчката за възлагане на допълнителната услуга е под 50 на сто от стойността на основната поръчка за одитиране на изпълнението на проекта.