Версия за печат

00222-2014-0022

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Държавно предприятие Ръководство на въздушното движение, бул. Брюксел № 1, За: Росица Кехайова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9371565, E-mail: rossitza.kehayova@bulatsa.com, Факс: 02 9803864

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bulatsa.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.bulatsa.com/profil-na-kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управление на въздушното движение



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Договаряне без обявление по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД-29-694 от 03.12.2014 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00222-2014-0022
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Техническа поддръжка на асансьори в обекти на ДП РВД – ЕЦ за УВД, ЛКК София и ТРЛК Черни Връх


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 424 от 23.12.2014 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

Шиндлер България ЕООД - ЕИК 175268401, бул. Ботевградско шосе № 264, партер, Република България 1839, София, Тел.: 02 9456425, Факс: 02 9456426

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Техническа поддръжка на асансьори в обекти на ДП РВД – ЕЦ за УВД, ЛКК София и ТРЛК Черни Връх

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

03.01.2015 г. 

Крайна дата

03.09.2015 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
4343.87 BGN с ДДС 20%
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

03.09.2015 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
35945.96 BGN с ДДС 20%
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

1. Посочената стойност в т. III.7. е месечната абонаментна цена по договора, който е със срок на изпълнение от 03.01.2015 г. до сключване на договор с определения изпълнител въз основа на проведена процедура по реда на ЗОП, но не повече от 8 (осем) месеца. 2. С оглед на това, че допълнителните ремонти, които са извън обхвата на абонаментната техническа поддръжка на асансьорите, се заплащат отделно от посочената месечна абонаментна цена, посочената в т. IV.6 цена е изплатената сума по договора за целия период от 8 (осем) месеца на база действително извършените услуги и допълнителни ремонти.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

28.09.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Георги Генчев Пеев
Длъжност: Генерален директор