Версия за печат

00737-2015-0021

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавен фонд Земеделие, бул. Цар Борис III № 136, За: Ирена Маркова, Република България 1618, София, Тел.: 02 8187284, E-mail: оp_dfz@dfz.bg, Факс: 02 8187284

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dfz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dfz.bg/bg/client-profile/zop-procedure?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3KrzltZoX0pcXRSjFb7D6xDslKOKHGydsnJi%2fckvO1wc%3d.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ЗемеделиеДруго (моля пояснете): Земеделие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на офис техника”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, бул. Цар Борис III 136 от 1 до 4 етаж и 9-ти етаж
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Закупуване и доставка на офис техника – 30 броя машини за унищожаване на информация на хартиен носител - шредери, както следва: •10 броя шредери за хартия - голям офис; •20 броя шредери за хартия - малък офис.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31600000, 30191400

Описание:

Електрическо оборудване
Устройства за унищожаване на документи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
33023.46 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 40
Показател: Финансова оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 651655 от 27.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 672352 от 18.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 01-2600/6360 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на офис техника”
V.1) Дата на сключване договора
24.09.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КАНТЕК ЕООД, ЕИК 131179591, Бул. Никола Петков № 81, Република България 1619, София, Тел.: 0700 42555, E-mail: office@cantek.bg, Факс: 02 9604606

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 33023.46 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони (ПРСР) 2007 - 2013 г., Мярка 511, Техническа помощ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.09.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „РОНОС“ ООД, „ДИЛЕКС“ ООД, КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“, „КОНТРАКС“ АД, „КАНТЕК“ ЕООД, „ЛИРЕКС БГ“ ООД.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор