Версия за печат

02724-2015-0170

BG-Самоков: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение Държавно ловно стопанство Искър към Югозападно държавно предприятие ДП Благоевград, п.к №52, За: Александър Шаренкапов - 0887 506711, България 2000, Самоков, Тел.: 0887 664250, E-mail: i_ranch@abv.bg

Място/места за контакт: инж. Людмил Харизанов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dls-iskar.com/bg/orders_new/order/1/Обществени-поръчки.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Държавно предприятие - териториално поделение

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): Ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДЛС ИСКЪР””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Териториално поделение " Държавно ловно стопанство Искър"
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО "ИСКЪР" гр.Самоков възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни следната услуга: "Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Възложителя по предварително указани артикули и количества, съгласно одобрена спецификация, която е неразделна част от договора.Срокът на изпълнение на ДОГОВОРА е 12 месеца, считано от дата на сключването му.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197630, 30192000, 39263000

Описание:

Хартия за печатане
Принадлежности за офиса
Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2234.94 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 675624 от 03.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2015-21 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуджите на ТП "ДЛС ИСКЪР"
V.1) Дата на сключване договора
16.09.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ХОРЕКА Логистик”ООД , ЕИК 201718799, ж.к. Борово, бл.231, ап.69, България 1680, София, Тел.: 0879 383051, E-mail: info.horeka@mail.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2234.94 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.09.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "ХОРЕКА ЛОГИСТИК" ООД 2. "ДАКА-92"ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор