Версия за печат

00589-2015-0018

BG-Перник: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл. Свети Иван Рилски № 1А, За: инж. Боянка Туджарова, България 2300, Перник, Тел.: 076 684273, E-mail: poop@pernik.bg, Факс: 076 684308

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pernik.nit.bg/obshhestveni-porchki/doplnitelni-smr-na-obekt-„osnoven-obekt-na-intervencziya/..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Допълнителни СМР на обект: „Основен обект на интервенция: УПИ I за ОбНС и озеленяване, кв. 208; УПИ I за озеленяване , кв.206, УПИ ІІ за пешеходна зона, озеленяване и търговия, кв. 211; УПИ VII за кино, жил.стр. и обществено обслужващи дейности, кв. 1; Част от УПИ I Дворец на културата, кафе, аперитив, озеленяване и пешеходна зона , кв. 1; улица от ос.т.9261 до ос.т.1255; улица от ос.т.1190 до ос.т.1260, УПИ I за озеленяване и трафопост, кв.215, ул.Търговска /между ул. Райко Даскалов и ул.Кракра” в рамките на проект „Зелена и достъпна градска среда, град Перник”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмета на настоящата обществена поръчка е „Допълнителни СМР на обект: „Основен обект на интервенция: УПИ I за ОбНС и озеленяване, кв. 208; УПИ I за озеленяване , кв.206, УПИ ІІ за пешеходна зона, озеленяване и търговия, кв. 211; УПИ VII за кино, жил.стр. и обществено обслужващи дейности, кв. 1; Част от УПИ I Дворец на културата, кафе, аперитив, озеленяване и пешеходна зона , кв. 1; улица от ос.т.9261 до ос.т.1255; улица от ос.т.1190 до ос.т.1260, УПИ I за озеленяване и трафопост, кв.215, ул.Търговска /между ул. Райко Даскалов и ул.Кракра” в рамките на проект „Зелена и достъпна градска среда, град Перник” Община Перник е провела процедура за възлагане на обществена поръчка и е сключила договор за изпълнението й с предмет: Избор на изпълнител на СМР в рамките на проект на Община Перник “Зелена и достъпна градска среда, гр. Перник” съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионална развитие чрез Оперативна програма „ Регионално развитие 2007 – 2013”. В съответствие с насоките за кандидатстване на УО по приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.4 „Подобряване на физическата среда и превенция на риска” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012: „Зелена и достъпна градска среда” с определения за изпълнител ДЗЗД Обединение Перник 2013, представлявано от Любомир Галчев. При изпълнение на строителните дейности е констатирана необходимост от възлагане на допълнително строителство, което не може технически и икономически да се раздели от предмета на основния договор и е съществено необходимо за изпълнение на поръчката. Количеството СМР предвидено за изпълнение е посочено в количествена сметка, неразделна част от поканата за участие. Настоящата поръчка цели да бъдат договорени /определени/ условията за извършване на допълнителни СМР на Подобект: УПИ ІІ за пешеходна зона, озеленяване и търговия, кв. 211; УПИ VII за кино, жил.стр. и обществено обслужващи дейности, кв. 1; Част от УПИ I Дворец на културата, кафе, аперитив, озеленяване и пешеходна зона , кв. 1; улица от ос.т.9261 до ос.т.1255; улица от ос.т.1190 до ос.т.1260.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
714728.19 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 124 / Обособена позиция №: / Заглавие:Предмета на настоящата обществена поръчка е „Допълнителни СМР на обект: „Основен обект на интервенция: УПИ I за ОбНС и озеленяване, кв. 208; УПИ I за озеленяване , кв.206, УПИ ІІ за пешеходна зона, озеленяване и търговия, кв. 211; УПИ VII за кино, жил.стр. и обществено обслужващи дейности, кв. 1; Част от УПИ I Дворец на културата, кафе, аперитив, озеленяване и пешеходна зона , кв. 1; улица от ос.т
V.1) Дата на сключване договора
17.08.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.08.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ ПЕРНИК 2013 и ЕИК 176632808, кв. Военна рампа, бул. ИЛИЯНЦИ № 48, БС ГХ, България 1220, София, Тел.: 02 4914721

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 714728.19 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Продължение от Приложение Г: Допълнителното строителство не може технически и икономически да се раздели от предмета на основния договор, доколкото извършването на допълнителното строителство е на строителната площадка на обектите, поради което при възлагане на работите на друг изпълнител ще се стигне до значителни технически и организационни трудности, свързани със забава на реализация на основния договор, както и трудности при установяване и разделяне на отговорностите при възникване на дефекти в рамките на гаранционния срок и др.. Количеството и видове СМР предвидено за изпълнение е посочено в количествена сметка, неразделна част от поканата за участие. Стойността на сключения първоначален договор е 3 948 691,06 лв. без ДДС, а стойността на допълнителните СМР е в размер до 715 000,00 лв. без ДДС и не надвишава 50 на сто от стойността на основния договор. В предвид горното е проведена процедура на договаряне без обявление и е сключен договор за изпълнение на поръчката.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.09.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ДЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ ПЕРНИК 2013 град София, със седалище и адрес град София, кв. ВОЕННА РАМПА, бул. ИЛИЯНЦИ № 48, БС ГХ, ЕИК: 176632808 с членове: Интегрирани пътни системи АД и Галчев инженеринг ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Община Перник е провела процедура за възлагане на обществена поръчка и е сключила договор за изпълнението й с предмет: Избор на изпълнител на СМР в рамките на проект на Община Перник “Зелена и достъпна градска среда, гр. Перник” съфинансиран от ЕФРР чрез ОПРР 2007 – 2013 В съответствие с насоките за кандидатстване на УО по приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.4 „Подобряване на физическата среда и превенция на риска” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012: „ЗДГС” за обособена позиция № 1 - „Основен обект на интервенция. В рамките на изпълнение на договора, след сключването му, са възникнали непредвидени обстоятелства, които не са резултат от действие и бездействие на страните, не са могли да бъдат предвидени и правят невъзможно изпълнението при договорените условия. Установено е следното: За Подобект: УПИ ІІ за пешеходна зона, озеленяване и търговия, кв. 211; УПИ VII за кино, жил.стр. и обществено обслужващи дейности, кв. 1; Част от УПИ I Дворец на културата, кафе, аперитив, озеленяване и пешеходна зона , кв. 1; улица от ос.т.9261 до ос.т.1255; улица от ос.т.1190 до ос.т.1260. В зоната на бъдещата велоалея и пред мемориала се установи липса на здрава основа, през която при нужда могат да преминават специализирани автомобили, което налага изкъртване на част от стария бетон и асфалт и нов усилен детайл от армирана бетонова настилка. За същото е информиран проектанта, упражняващ авторски надзор на обекта, съобразно което бе изработен нов детайл за изпълнение съгласно Заповед № 16 от 02.06.2015 г. в Заповедната книга на строежа и приложен нов детайл за изпълнение. Част от пешеходните алеи, граничещи с асфалтова настилка следва да се обкантват с пътен бордюр, който не е предмет на изпълнение по основния договор, но е съществено необходим за изпълнението на основния договор. За гарантиране на нормалния цикъл на работа в зимни условия и с цел подобряване мразоустойчивостта на ледената пързалка в завършващия слой на бетона освен предвидените в проекта е необходимо добавяне на метални фибри 20-до 25 кг. /м3 . съгласно Заповед № 12 от 04.04.2015 г. на проектанта. За по-добро отводняване на площадното пространство е необходимо да се изпълни допълнителна конструкция за отвеждане на повърхностните води, като се заложи основа за отводнителна решетка. Компрометираната съществуваща основа следва да се демонтира и да се монтира нова винкелна основа 40/40/3. За подсигуряване на нормалната експлоатация на площадното пространство при провеждане на масови мероприятия и с оглед безопасността на населението е необходим монтаж на шест броя кабелни касети върху бетонови фундаменти, както и тяхното окабеляване.Констатирана е липса на свободна мощност в трафопост „Двореца” и в трафопост „Профсъюзен дом”, както и че не съществува възможност за подмяна на силовите трансформатори, с такива, с по-висока мощност. Освен това от трафопост „Профсъюзен дом”, поради разположението му и конструкцията на сградата, няма техническо решение за полагане на кабел ниско напрежение. Захранването на подобекта следва да се изпълни от съществуващ извод на трафопост „Банка” по допълнителен чертеж съгласно указания на „ЧЕЗ Разпределение България” АД с писмо Вх. № 13/СЛУ-2538-209 от 29.12.2014 г. С цел по-голяма надеждност на функционирането на непредвидимите водни струи се налага промяна на регулируемите клапани, колекторната кутия за отводняване на дюзи и управление на регулируеми клапани. Таблото за управление се изпълнява инверторен тип съгласно предписанията на проектанта. По време на строителството са дадени предписания (отразени в заповедната книга на строежите) от Архитектурно студио Плюс ЕООД (автори на проекти и осъществяващи авторски надзор при изпълнение на строителството) и компетентните органи, пораждащи необходимост от възлагане на допълнително строителство, което не може технически да се раздели от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя. Продължава в VІ.2