Версия за печат

05029-2015-0004

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на енергетиката, ул. Триадица № 8, За: Росица Алексиева, главен юрисконселт, Република България 1000, София, Тел.: 02 9263329, E-mail: r.aleksieva@me.government.bg, Факс: 02 9807630

Място/места за контакт: ул. Триадица № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.me.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.me.government.bg/bg/competitions/razdelyane-na-sashtestvuvashtata-sistema-za-upravlenie-na-choveshkite-resursi-i-vavejdane-v-eksploataciya-na-976-c341-1.html?p=e30=.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Разделяне на съществуващата система за Управление на човешките ресурси и въвеждане в експлоатация на обособена част от нея в Министерството на енергетиката".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София, ул. "Триадица" № 8
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка, включва изпълнението на следните дейности: 1. Прехвърляне на съществуващите бази данни от масива на МИЕ, касаещ служебната кариера на служителите от администрацията на МЕ и предоставяне правото на ползване на обособената част от системата; 2. Поддържане на Web базиран модул за подаване на молби за отпуски; 3. Осигуряване на възможност за съхраняване на цялата история на структурните промени и свързаните с това данни; 4. Автоматизирано първоначално попълване на личните данни за служителите с помощта на специализиран OCR софтуер за разпознаване на данните от личните карти; 5. Дефиниране и използване на специфични входни и изходни шаблонни документи, съгласно нуждите на клиента (заповеди, молби и т.н.) без необходимост от допълнително програмиране; 6. Осигуряване на възможност за експорт на всички справки в MS Excell; 7.Въвеждане на справочна част, осигуряваща необходимата информация за оптимално управление на човешките ресурси; 8. Обновяване на системата чрез въвеждане на подсистема за контрол за спазване на работното време от страна на служителите чрез автоматично генериране на справки, които автоматично да се изпращат по електронната поща на вниманието на ръководителите на основни структурни звена в министерството; 9. Осигуряване на гаранционна поддръжка на обновената система за период от 12 месеца.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
19430 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Уникален номер в РОП - 05029-2015-0004

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 61 / Обособена позиция №: / Заглавие:Разделяне на съществуващата система за Управление на човешките ресурси и въвеждане в експлоатация на обособена част от нея в Министерството на енергетиката.
V.1) Дата на сключване договора
13.08.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Булсист-БГ ООД; 131018061, бул. Владимир Вазов № 9, ет. 6, офис 17, Република България 1000, София, Тел.: 02 9806319, E-mail: ddimitrov@bulsyst.com, Факс: 02 9805913

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19430 BGN без ДДС
В Брой месеци 14
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.09.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Булсист-БГ ООД, гр. София, бул. Владимир Вазов № 9, ет. 6, офис 17, ЕИК 131018061


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Договор № 381/13.07.2012 г. между Министерство на икономиката, енергетиката и туризма и фирма БУЛСИСТ БГ ООД за абонаментно сервизно поддържане на системата Управление на човешките ресурси и обвързания с нея модул за контрола на достъпа до сградите на министерството, в т.ч. актуализиране на софтуера с нови версии, отстраняване на възникнали проблеми с модулите, непредизвикани от липса на познания за работа с тях от страна на служителите. Договор № 401/19.07.2013 г. между Министерство на икономиката и енергетиката и фирма БУЛСИСТ БГ ООД за абонаментно сервизно поддържане на системата Управление на човешките ресурси и обвързания с нея модул за контрола на достъпа до сградите на министерството, в т.ч. актуализиране на софтуера с нови версии, отстраняване на възникнали проблеми с модулите, непредизвикани от липса на познания за работа с тях от страна на служителите. Сключеният договор е активен и в момента. Развитието и поддръжката на информационната система може да бъде извършено единствено от лицето, което притежава авторските права върху програмния продукт. Изключителните права за внедряване и поддръжка на системата за Управление на човешките ресурси на територията на Република България принадлежат на фирма БУЛСИСТ БГ ООД. С Постановление № 447 на Министерския съвет от 23.12.2014 г. са приети Устройствени правилници на Министерство на икономиката, Министерство на енергетиката и Министерство на туризма. Това налага създаване на необходимата организация за нормално функциониране и развитие на новосъздадените министерства. Съгласно параграф 7, ал.1 от ПМС № 447 от 23.12.2014 г. за приемане на Устройствени правилници на МИ, на МЕ и МТ, активите, пасивите, правата и задълженията, свързани с дейността на преобразуваното МИЕ преминават към МИ, МЕ и МТ в срок до 31 март 2015 г. Един от важните фактори за осъществяване нормалното функциониране на администрацията е организацията и функционирането на системата за управление на човешките ресурси и работните процеси. Към настоящия момент Министерство на икономиката и Министерство на енергетиката използват системата за Управление на Човешките ресурси на бившето Министерство на икономиката и енергетиката (МИЕ), внедрена, разработена и поддържана от "БУЛСИСТ БГ“ ООД. Наличието на защитени авторски права е регламентирано в чл. 3, ал.1, т.1 и чл. 5 от ЗАПСП. Съгласно посочената разпоредба компютърните програми са обект на авторско право, а неговите носители са лицата, в резултата на чиято творческа дейност е създадена компютърната програма. В случая компютърната програма е разработена от БУЛСИСТ ООД и в тази връзка поканеното дружество е единствения възможен изпълнител на настоящата обществена поръчка. Възлагането на обществена поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторските му права и права на интелектуална собственост. Съвместното използване на системата е затруднено и непълноценно заради невъзможността за реализиране на подходяща дървовидна структура на Министерство на икономиката и Министерство на енергетиката, пълноценно автоматизиране дейността по управление на човешките ресурси, с цел осигуряване висока надеждност при обработката и актуализирането на данните в електронните картони на служителите от Министерство на енергетиката. С цел ненарушаването на вече разработена и действаща система, с която работят и към момента служителите от дирекция „Административно обслужване и човешки ресурси“, както и запазването и поддържането на базата данни на всеки един служител от МЕ, и като се има предвид спешната необходимост от нормално функционираща система за управление на човешките ресурси, се обуславя необходимостта от провеждане на процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП.