Версия за печат

01601-2014-0006

BG-София: 08 - Научни изследвания и експериментални разработки

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Институт по публична администрация, ул. „Сердика“ 6-8, За: Виолета Джукелова, България 1000, София, Тел.: 02 94002980, E-mail: v.dzhukelova@ipa.government.bg, Факс: 02 9409747

Място/места за контакт: на същия

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ipa.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.ipa.government.bg/bg/profilnakopuvacha.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Провеждане на изследвания в областта на доброто управление в държавната администрация и разработване на стратегически документ - бяла книга: „Доброто управление и изпълнение в държавната администрация: постижения, проблеми, решения” в рамките на проект С13-22-1/16.04.2014 „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 8
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката е „Провеждане на изследвания в областта на доброто управление в държавната администрация и разработване на стратегически документ - бяла книга: „Доброто управление и изпълнение в държавната администрация: постижения, проблеми, решения” в рамките на проект С13-22-1/16.04.2014 „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”. Изпълнителят следва да изпълни следните дейности при изпълнението на предмета на обществената поръчка: Дейност 1: Провеждане на 5 изследвания в ключови области на доброто управление. Дейност 2: Разработване на бяла книга: „Доброто управление и изпълнение в държавната администрация: постижения, проблеми, решения“. Дейност 3: Създаване на методика за оценка на иновативни и добри практики в дейността на администрацията в България и страните-членки на ЕС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

73110000, 75110000, 75111200, 75131100, 75200000

Описание:

Научни изследвания
Услуги по общофункционално управление на държавата
Услуги на изпълнителната власт
Общи услуги за служителите на държавните органи и служби
Услуги на държавното управление за обществото като цяло

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
195750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 70
Показател: Финансова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 619991 от 19.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История С-13-22-1-38 История / Обособена позиция №: / Заглавие:"Провеждане на изследвания в областта на доброто управление в държавната администрация и разработване на стратегически документ - бяла книга: „Доброто управление и изпълнение в държавната администрация: постижения, проблеми, решения” в рамките на проект С13-22-1/16.04.2014 „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”
V.1) Дата на сключване договора
05.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.10.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС АД, ул. Леге № 15, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9805055, E-mail: office@globaladvisers.eu, Факс: 02 9805075

URL: http://www.globaladvisers.eu/bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 195750 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Общественатa поръчка се възлага за изпълнението на проект: „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”, договор за безвъзмездна финансова помощ (БФП) № C13-22-1/16.04.2014г., схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO002/13/2.2-15, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация””, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси” по Оперативна програма "Административен капацотет" 2007 - 2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.09.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ЕКОРИС Саут Ийст Юроп ЕООД 2. Глобал Адвайзърс АД 3. "Подкрепа за доборо управление" ДЗЗД 4. Агенция Стратегма ООД 5. Обединение "Решение за добро управление"


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор