Версия за печат

02885-2015-0003

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Софийски имоти ЕАД, район Средец, ул. Ген. Й. В. Гурко №12, ет. 6, За: Анастас Тодоров, България 1000, София, Тел.: 029377 801, E-mail: office@sofimoti.bg, Факс: 029377 802

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://sofimoti.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofimoti.bg/category/public-procurement/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: стопанисване и управление на движими и недвижими имоти, отдаване под наем на недвижими имоти, инвестиционни проучвания и експертизи на инвестиционни проекти, участие в общински инвестиционни проекти и др.Друго (моля пояснете): стопанисване и управление на движими и недвижими имоти, отдаване под наем на недвижими имоти, инвестиционни проучвания и експертизи на инвестиционни проекти, участие в общински инвестиционни проекти и др.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни и ремонтни работи по проект "Парк Възраждане", гр. София, район "Възраждане", м. "Зона Б-5-4", кв. 1а, УПИ I и УПИ III".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София, район "Възраждане"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В предмета на договора Възложителят възлага, а Изпълнителят приема и се задължава да упражнява строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни и ремонтни работи по проект "Парк Възраждане", гр. София, район "Възраждане", м. "Зона Б-5-4", кв. 1а, УПИ I и УПИ III", съгласно условията на документацията за участие в открита обществена поръчка и приетата оферта на Изпълнителя. В него се вкючват услуги в пълен обхват, във връзка със строителството на горепосочения обект и включва дейностите по: извършване на строителен надзор по време на строителството, в съответствие с изискванията на чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) подзаконовите нормативни актове; осъществяване на контрол на качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация; заверка на Заповедната книга на строежа за ЕТАП I, респ. ЕТАП II; изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал. 3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителните работи, включително изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената наредба; предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително–монтажните и ремонтни работи; изготвяне на Техническия паспорт на строежа съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, за целите обекти или за съответната част от обектите, ако се извърши поетапно предаване на части от строителния договор; съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; внасяне на окончателния доклад в ДНСК/РДНСК с искането на Възложителя за назначаване на държавна приемателна комисия. Участие в държавна приемателна комисия; изпълняване на всички останали задължения на Изпълнителя, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. Обектът на настоящата поръчка е услуга, която ще се изпълнява на два етапа, в съответствие с Разрешение за строеж № 51/22.04.2014 г., издадено от Гл. архитект на гр. София и съставлява: 1. За Етап I – упражняване на строителен надзор при изпълнение на предвидените строително-монтажни и ремонтни работи в зоната между бул. „Ген. М. Д. Скобелев”, ул. „Партений Нишавски”, ул. „Българска морава”. Строителните дейности включват изграждане на: паркинг с 54 паркоместа, кафе-ресторант, интерактивен „сух” фонтан с два водни ефекта, амфитеатър, автоматизирана напоителна система, инфраструктура, монтиране на типова обществена тоалетна, озеленяване, паркоустройство и полагане на декоративни настилки, пътни работи, изграждане на външни ВиК връзки, изграждане на система за видеонаблюдение и др., в съответствие с одобрения инвестиционен проект. 2. За Етап II – упражняване на строителен надзор при изпълнение на предвидените строителни работи в зоната между ул. „Камен Андреев” и ул. „Добруджански край”. Строителните дейности са изграждане на паркинг с 98 паркоместа, на стопанска постройка с двор и ограда, на детска площадка, на съоръжение за катерене, на инфраструктура, озеленяване, паркоустройство и полагане на декоративни настилки, пътни работи, изграждане на външни ВиК връзки и др., в съответствие с одобрения инвестиционен проект.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
17150 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 647400 от 09.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-ОП-001 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор №Д-ОП-001, Заглавие: "Упражняване на стоителен надзор при изпълнение на строително-монтажни и ремонтни работи по проект "Парк Възраждане", гр. София, район "Възраждане", м. "Зона Б-5-4", кв.1а, УПИ I и УПИ III"
V.1) Дата на сключване договора
17.08.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Трансконсулт-БГ ООД, ЕИК 121389659, район Красно село, ул. Дамян Груев № 15, ет. 7, България 1606, София, Тел.: 029523 676, E-mail: office@transconsultgroup.com, Факс: 028053 996

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 85093.82 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17150 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага във връзка с обществена поръчка с предмет „Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни и ремонтни работи на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“. ЕТАП I от реализацията на проект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“ се финансира със средства, предоставени от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД по линия на инициатива JESSICA - оперативна програма „Регионално развитие”, а ЕТАП II от проекта - със собствени средства на „Софийски имоти” ЕАД.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.09.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1."БУЛ СТРОЙ КОНТРОЛ ИНЖЕНЕРИНГ" АД 2."ЕН АР КОНСУЛТ" ЕООД 3."АГРОВОДИНВЕСТ" ЕАД 4."ТРАНСКОНСУЛТ - БГ" ЕООД 5.ДЗЗД "ЛОГИСТИКА - ЕКО", членове на обединението: "Логистика 21" ЕООД и "Екоинженеринг" ЕООД 6."ПЛОВДИВИНВЕСТ" АД 7."СОФИНВЕСТ" ЕООД 8."БИЛДИНГ ИНВЕСТ КОНСУЛТ" ЕООД 9."КОДАС КОНСУЛТИНГ" ЕООД 10."ВМЛ - КОНСУЛТ" ЕООД 11."КОНСУЛТАНТСКА ИНЖЕНЕРНА ГРУПА" ООД 12."СС - КОНСУЛТ" ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор