00464-2015-0014
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.09.2015 08:48 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.09.2015 08:48 ч. : | 02/09/2015 17:40 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.09.2015 08:48 ч. : | 02/09/2015 17:40 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.09.2015 08:49 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Родопи, ул.Софроний Врачански №1а, За: Здравка Найденова-юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032604 102, E-mail: minicipality_rodopi@abv.bg, Факс: 032638 289
Място/места за контакт: отдел правенИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rodopi-bg.org.
Адрес на профила на купувача: http://server/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=01b70203-6230-4162-a987-d46c1336af5b.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на предвиденото оборудване по проект “Реконструкция на Влахова къща в музей на виното“ по договор №52/3/3130514 от 15.07.2014 г.
Доставка на предвиденото оборудване по проект “Реконструкция на Влахова къща в музей на виното“ по договор №52/3/3130514 от 15.07.2014 г. Предвидено е реконструкция, адаптация и преустройство на ВЛАХОВА КЪЩА, съществуваща жилищна сграда - паметник на културата в Сграда за изложби и експозиции -МУЗЕЙ на ВИНОТО в УПИ Х музей, картинна галерия, кв.79, по плана на с. Брестовица, Община Родопи. Предвижда се доставка на оборудване по проекта, което включва: Експозиционна витрина -22 бр., Миндер -4 бр., Долап - 10 бр., Сгъваем стол- 30 бр., Маса -2 бр, Дървен стол -10 бр., Офис бюро -1 бр., Офис стол-1 бр, Офис мека мебел - диван 3ка - 1 бр, Офис секция - 1 бр., Мултимедиен проектор -1 бр., Екран за мултимедиен проектор -1 бр., Компютърна конфигурация – 1 бр, Землищен макет тур. Обекти -1 бр, Винификатор – 1 бр., Дървен съд за ферментация – 1 бр., Бетонен съд за ферментация -1 бр.
39171000, 39112000, 44212520, 39113200, 38652120, 32351200, 30213000, 34999400, 39145000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
Открита с решение №24-07-19 от 18.08.2015г.
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Алегро 2000 ООД, ЕИК 121794522, бул. Самовско шосе №2л, БЦ БОИЛ, ет.2, Република България 1138, гр.Пловдив, Тел.: 0700 14070, E-mail: office@allegro-bg.com, Факс: 029175 608
URL: www.allegro-bg.com.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 52/3/3130514 от 15.07.2014 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
02.09.2015 г.
АЛЕГРО 2000 ООД С ЕИК 121794522 с адрес: 1138 ГР.СОФИЯ, БУЛ.“САМОКОВСКО ШОСЕ“№2Л, БЦ БОИЛА, ЕТ.2
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
- открита процедура,
С решение № 92-00-400 oт 09.04.2015г. година на основание чл.64, ал.1 от ЗОП възложителят е открил процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Доставка на предвиденото оборудване по проект “Реконструкция на Влахова къща в музей на виното“ по договор №52/3/3130514 от 15.07.2014 г. Съобразно направеното планиране за необходим размер на разходите за изпълнение на дейностите, предмет на настоящата поръчка, максималния разполагаем финансов ресурс на Възложителя е в размер на19 800 (деветнадесет хиляди и осемстотин) лв без ДДС. Предвид прогнозната стойност на поръчката и с оглед забраната на чл.15, ал.6 от ЗОП при определяне на приложимата процедура, Възложителя е имал предвид общата стойност на всички дейности с такъв предмет, които е възложил и които предвижда да възложи в 12 месечен период, предвид общата стойност на всичките ддейности с такъв предмет, попада в праговете, определени от чл. 14, ал. 3 от ЗОП и Възложителят прилага предвидените опростени правила. В срока до 07.05.2015г. до 17:00часа , обявен в точка IV.3.4 Срок за получаване на офертите или заявленията за участие от раздел IV. Процедура от обявлението, част от документацията за участие, не е подадена нито една оферта, поради което и на основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП процедурата е прекратена с решение на възложителя№ 92-00-400#4 от 03.08.2015г. Липсата на оферти при първоначално обявената процедура е предпоставка по чл.90, ал.1, т.1, вр.чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП за последващо възлагане на обществената поръчка чрез процедура на договаряне без обявление, при която в първоначално обявените условия няма съществени изменения.