Версия за печат

00464-2015-0014

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Родопи, ул.Софроний Врачански №1а, За: Здравка Найденова-юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032604 102, E-mail: minicipality_rodopi@abv.bg, Факс: 032638 289

Място/места за контакт: отдел правен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rodopi-bg.org.

Адрес на профила на купувача: http://server/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=01b70203-6230-4162-a987-d46c1336af5b.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на предвиденото оборудване по проект “Реконструкция на Влахова къща в музей на виното“ по договор №52/3/3130514 от 15.07.2014 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: село Брестовица, Община Родопи
Код NUTS: BG42
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на предвиденото оборудване по проект “Реконструкция на Влахова къща в музей на виното“ по договор №52/3/3130514 от 15.07.2014 г. Предвидено е реконструкция, адаптация и преустройство на ВЛАХОВА КЪЩА, съществуваща жилищна сграда - паметник на културата в Сграда за изложби и експозиции -МУЗЕЙ на ВИНОТО в УПИ Х музей, картинна галерия, кв.79, по плана на с. Брестовица, Община Родопи. Предвижда се доставка на оборудване по проекта, което включва: Експозиционна витрина -22 бр., Миндер -4 бр., Долап - 10 бр., Сгъваем стол- 30 бр., Маса -2 бр, Дървен стол -10 бр., Офис бюро -1 бр., Офис стол-1 бр, Офис мека мебел - диван 3ка - 1 бр, Офис секция - 1 бр., Мултимедиен проектор -1 бр., Екран за мултимедиен проектор -1 бр., Компютърна конфигурация – 1 бр, Землищен макет тур. Обекти -1 бр, Винификатор – 1 бр., Дървен съд за ферментация – 1 бр., Бетонен съд за ферментация -1 бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39171000, 39112000, 44212520, 39113200, 38652120, 32351200, 30213000, 34999400, 39145000

Описание:

Витрини (стъклени)
Столове
Секции
Канапета
Видеопроектори
Екрани
Персонални компютри
Макети
Принадлежности за винарски изби

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
19799.95 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Качествени и функционални характеристики на предложените продукти ; тежест: 50
Показател: Цена за изпълнение (предложена от участника цена в лева без ДДС) ; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Открита с решение №24-07-19 от 18.08.2015г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 683211 от 18.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 60 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на предвиденото оборудване по проект “Реконструкция на Влахова къща в музей на виното“ по договор №52/3/3130514 от 15.07.2014 г.
V.1) Дата на сключване договора
28.08.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.08.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Алегро 2000 ООД, ЕИК 121794522, бул. Самовско шосе №2л, БЦ БОИЛ, ет.2, Република България 1138, гр.Пловдив, Тел.: 0700 14070, E-mail: office@allegro-bg.com, Факс: 029175 608

URL: www.allegro-bg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19799.95 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 52/3/3130514 от 15.07.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.09.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

АЛЕГРО 2000 ООД С ЕИК 121794522 с адрес: 1138 ГР.СОФИЯ, БУЛ.“САМОКОВСКО ШОСЕ“№2Л, БЦ БОИЛА, ЕТ.2


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С решение № 92-00-400 oт 09.04.2015г. година на основание чл.64, ал.1 от ЗОП възложителят е открил процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Доставка на предвиденото оборудване по проект “Реконструкция на Влахова къща в музей на виното“ по договор №52/3/3130514 от 15.07.2014 г. Съобразно направеното планиране за необходим размер на разходите за изпълнение на дейностите, предмет на настоящата поръчка, максималния разполагаем финансов ресурс на Възложителя е в размер на19 800 (деветнадесет хиляди и осемстотин) лв без ДДС. Предвид прогнозната стойност на поръчката и с оглед забраната на чл.15, ал.6 от ЗОП при определяне на приложимата процедура, Възложителя е имал предвид общата стойност на всички дейности с такъв предмет, които е възложил и които предвижда да възложи в 12 месечен период, предвид общата стойност на всичките ддейности с такъв предмет, попада в праговете, определени от чл. 14, ал. 3 от ЗОП и Възложителят прилага предвидените опростени правила. В срока до 07.05.2015г. до 17:00часа , обявен в точка IV.3.4 Срок за получаване на офертите или заявленията за участие от раздел IV. Процедура от обявлението, част от документацията за участие, не е подадена нито една оферта, поради което и на основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП процедурата е прекратена с решение на възложителя№ 92-00-400#4 от 03.08.2015г. Липсата на оферти при първоначално обявената процедура е предпоставка по чл.90, ал.1, т.1, вр.чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП за последващо възлагане на обществената поръчка чрез процедура на договаряне без обявление, при която в първоначално обявените условия няма съществени изменения.