Версия за печат

00270-2015-0015

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. Дондуков № 1, За: Леончия Сеизова, Христина Микова, Виктория Юнакова, България 1000, София, Тел.: 03592 9402860; 03592 9403636; 03592 9402562, E-mail: h.mikova@government.bg, Факс: 0359 29402177

Място/места за контакт: отдел Информационно обслужване, дирекция Административно и правно обслужване и управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Министерски съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Министерски съветДруго (моля пояснете): Министерски съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментен достъп до WEB версия на правно информационна система СИЕЛА за нуждите на Администрацията на Министерския съвет

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София, сградата на Министерски съвет
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка, поддръжка и абонамент на компютърна информационна система, съгласно изискванията на Техническата спецификация, представеното Техническо предложение – Приложение 2 и Протокол от проведеното договаряне от 30.07.2015 г. на основание чл. 92а, ал.2 от ЗОП – Приложение 1, както следва: 1.1. Сиела Норми - обновяване след всеки брой на ДВ - 100 потребители. 1.2. Сиела Процедури - обновяваме след всеки брой на ДВ - 100 потребители. 1.3. Сиела Счетоводство - обновяване след всеки брой на ДВ - 100 потребители. 1.4. Сиела Евросчетоводител - обновяваме след всеки брой на ДВ - 100 потребители. 1.5. Сиела Митница - обновяване след всеки брой на ДВ - 100 потребители. 1.6. Сиела Инфо - обновяване след всеки брой на ДВ - 100 потребители. 1.7. Сиела Law - обновяване след всеки брой на ДВ - 100 потребители. 1.8. Сиела Евро - обновяваме след всеки брой на ДВ - 100 потребители. 1.9. Сиела Строител - обновяване след всеки брой на ДВ - 100 потребители. 1.10. Сиела Енергетика - обновяване след всеки брой на ДВ - 100 потребители. 1.11. Сиела Нет - обновяване след всеки брой на ДВ - 30 потребители. 1.12. Обучение за работа с продуктите на Сиела.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72320000

Описание:

Услуги, свързани с бази данни


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
17850 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № МС-106 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
12.08.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СИЕЛА НОРМА“ АД, ЕИК 130199580, бул. „Владимир Вазов“ № 9, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9030000, E-mail: vtodorov@ciela.com, Факс: 02 9801868

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 21420 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17850 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„СИЕЛА НОРМА“ АД, със седалище и адрес на управление: гр. София, бул. „Владимир Вазов“ № 9, ЕИК 130199580


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

“СИЕЛА НОРМА” АД е производител на бази данни по смисъла на чл. 93б от Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП) и е носител на изключителните права на интелектуална собственост – авторски и сродни на тях - върху компютърната правно-информационна система “СИЕЛА”. Компютърната правно-информационна система “СИЕЛА” съдържа авторски разработки на изтъкнати правни и икономически специалнисти – коментари и анализи, правата за разпространение на които са изключително на „СИЕЛА“ и не са предоставени на друго лице. „СИЕЛА“ е разработчик на системата в пълния й обхват - на техния сорс код и на структурата на базата данни, с която тя функционира и като такъв не е прехвърлял правата си върху други организации, а е титуляр на авторските и сродните права. Представено е Удостоверение от Патентно ведомство на Република България за вписване на марка СИЕЛА в Държавния регистър на марките с рег. № 45782 с валидност до 06.03.2022 г. Предвид обстоятелството, че правно-информационната системи е носител на защитени права и защитена с търговска марка, възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост съобразно разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Относно приложимостта на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП при възлагането на обществена поръчка за ползване на правно-информационни системи е отправено искане за методическо указание до Агенцията по обществени поръчки с писмо изх. № 02.24-242/14.05.2015 г. В отговор на запитването на АМС с писмо Изх. № 03-00-46/11.06.2015г. на изпълнителния директор на Агенцията по обществени поръчки е изразено становище, че въз основа на представената в писмото фактическа обстановка, би могло да се направи извод, че са налице изискванията за прилагане на чл. 90, ал.1, т. 3 от ЗОП.