00530-2015-0026
Технически редакции | ||
17.08.2015 13:43 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.08.2015 13:43 ч. : | 17/08/2015 12:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.08.2015 13:43 ч. : | 17/08/2015 12:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.08.2015 13:45 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Ваня Станчева, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593047, E-mail: v.stancheva@nra.bg, Факс: 02 98593348
Място/места за контакт: дирекция ЛогистикаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg..
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2544..
Електронен достъп до информация: http://www.nap.bg/news?id=2544..
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
„Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на иззети от органите по приходите стоки, представляващи храни по смисъла на Закона за храните, определени към датата на заявяване на услугата със заповед/и на министъра на финансите като такива с висок фискален риск. Обслужването, предмет на обществената поръчка включва изпълнение на дейностите по товарене и разтоварване, транспорт, съхранение и отчетност за движението на стоките, предадени за обслужване от възложителя.“, разделена на териториален принцип в четири обособени позициии, както следва: Обособена позиция 1: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП Бургас /включваща областите Бургас, Ямбол и Сливен/; Обособена позиция 2: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП Велико Търново /включваща областите Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен/; Обособена позиция 3: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП София /включваща областите София град, София област, Перник, Кюстендил и Благоевград/; Обособена позиция 4: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП Пловдив /включваща областите Пловдив, Хасково, Пазарджик, Стара Загора, Кърджали и Смолян/”.
В изпълнение на обществената поръчка, изпълнителят следва да предоставя в непрекъснат режим на работа и в съответствие с относимите нормативни изисквания комплексната услуга, която включва следните дейности: 1. Претоварване от едно МПС на друго: Услугата представлява разтоварване на стоки с висок фискален риск от посочено от възложителя МПС и натоварването им в транспортни средства, осигурени от изпълнителя. Транспортното средство за превоз на храни от животински произход следва да отговаря на изискванията на Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) за превоз на храни от животински призход; 2. Товаро-разтоварни дейности /хамалски услуги/: Изпълнителят извършва дейностите по разтоварване и натоварване на посочените от възложителя стоки. 3. Транспортиране на стоките: Транспортирането се извършва с транспортни средства, осигурени от изпълнителя като траспортните средства за превоз на храни от животински произход следва да отговарят на изискванията на БАБХ за превоз на храни от животински произход. 4. Съхранение и отчетност за движението на стоките: При постъпване и освобождаване на стоките в склада, това обстоятелство се отбелязва и се записва във входящия/изходящия дневник. Отчетността включва посочване на вида и произхода на стоката, производител, количество, състав, както и проследяване на срока на годност на храните, и уведомяване на възложителя за изтичането на този срок. Изпълнителят дължи съхранение на стоките за срок, посочен от Възложителя в заявката. Изпълнителят е длъжен да изпълнява дейностите, включени в предмета на възлаганата обществена поръчка, а именно: претоварване от едно МПС на друго, товаро-разтоварни дейности /хамалски услуги/, транспортиране и съхранение и отчетност, при условията на настоящата обществена поръчка и съобразно изискванията на действащото законодателство за храни, предадени му за обслужване, и след като същите станат негодни за консумация от хора, независимо от причината за това. Изпълнителят следва да уведомява своевременно възложителя, за изтичане срока на годност на стоки/храни, възложени му за обслужване от възложителя, в изпълнение на обществена поръчка, както и при настъпването на други обстоятелства, които по естеството си могат да ги направят,негодни за консумация от човек по смисъла на Закона за храните. Предоставянето на дейностите, включени в предмета на комплексната услуга по обслужване на иззети от органите по приходите стоки с висок фискален риск, представляващи храни, подлежат на изпълнение текущо като дължимостта им, техния вид и обхват се определят от заявка на възложителя. През целия период на осъществяване на дейности, в изпълнение на възложената обществена поръчката, изпълнителят носи пълна отговорност за възложената му за обслужване стока. В случай че при изпълнение на дейности, предмет на поръчката, стоката или част от нея бъде увредена, изпълнителят носи пълна отговорност за нанесените вреди, независимо от причините и/или събитията, довели до повреждане й. Пълната отговорност за нанесените вреди е равна на пазарната стойност на повредената стока, която подлежи на установяване по реда на ДОПК.
63110000, 63120000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
15.06.2015 г.
1
Фриго сток ООД, ЕИК 200974436, ул. Тракия, № 35, офис 2, Република България 1504, гр. София, Тел.: 02 4219143, E-mail: office@frigostock.bg
Интернет адрес/и:
НЕ
НЕ
Предоставянето на дейностите, включени в предмета на комплексната услуга по обслужване на иззети от органите по приходите стоки с висок фискален риск, представляващи храни, подлежат на изпълнение текущо като дължимостта им, техния вид и обхват се определят от заявка на възложителя. В рамките на срока на договора и определената максимална стойност по договора, възложителят има право неограничено да заявява необходимост от извършване на дейности, предмет на обществената поръчка. Изпълнението на дейностите, предмет на договора ще се извършват за всеки конкретен случай въз основа на писмена заявка на възложителя или упълномощени от него лица.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988
Интернет адрес/и:
URL: http://scc.bg/?lang=bg.
17.08.2015 г.
Оферта № 1 - "Фриго сток" ООД, ЕИК 200974436