Версия за печат

00042-2015-0015

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Емилия Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409867, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: дирекция Стопански дейности и управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: https://www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

Електронен достъп до информация: https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=686&id=8390.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Кримхилда Кръстева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409568, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Деловодство на МТИТС

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Проектиране и изпълнение на строеж: „Пътна връзка за летище „София“ с обхват от бул. „Брюксел“ (от о.т. 201 – о.т. 206 до о.т. 255 – о.т. 226) до ул. „Мими Балканска“ (от о.т. 214 до о.т. 215)”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София - „Пътна връзка за летище „София“ с обхват от бул. „Брюксел“ (от о.т. 201 – о.т. 206 до о.т. 255 – о.т. 226) до ул. „Мими Балканска“ (от о.т. 214 до о.т. 215)”.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на дейностите по: 1. Проектиране 1.1.Проектиране, включващо изработване на проект във фаза „работен“, част „Препроектиране на връхна конструкция на мостово съоръжение” съгласно изискванията на Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти като част от предмета на обществената поръчка; 1.2.Проектиране, включващо изработване на работни проекти в обем и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 за обема и съдържанието на инвестиционните проекти (обн., ДВ, бр. 51 от 2001 гизм., бр. 85 от 27.10.2009 г., доп., бр.96 от 2009 г., изм. и доп., бр. 93 от 2014 г., изм., бр. 102 от 2014 г., бр. 13 от 2015 г.) по части „Шумозащитна стена„ , „Предпазни огради и парапети“ и „План за управление на строителните отпадъци“ /ПУСО/ и "Пожарна Безопасност" /ПБ/. 1.3. Проектиране, включващо проверка и актуализиране на одобрени инвестиционни проекти по части „Пътна“, „ВОД“, „Хоризонтална маркировка и сигнализация“ и „План за безопастност и здраве”. 2.СМР: като част от предмета на обществената поръчка изпълнението на строително-монтажните работи включва следните задължения: - Изпълнение на СМР съгласно одобрения инвестиционния проект (Приложение № 1 от документацията), Технологично-строителната програма, предписанията и заповедите в Заповедната книга, предвидените с Количествено-стойностната сметка дейности, „Техническа спецификация” на АПИ от 2014 г. (Приложение № 2 от документацията) и Експертната оценка за състоянието на строеж „Пътна връзка между бул. „Брюксел“ и новия пътнически терминал на летище „София“ /в съотносимия обем/. - Изпълнение на действителните количества, необходими за цялостното завършване на обекта и въвеждането му в експлоатация, които са в по-голям размер от количествата, предвидени в проекта и/или не са били включени в проекта. - Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни продукти (строителни материали, включително асфалтови смеси, изделия, елементи, детайли, комплекти и други). - Осигуряване на терени за нуждите на строителството в съответствие с разпоредбите на чл.38 от Закона за пътищата – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве, само в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда обекта. - Извършване на работи по преместване при изпълнение на строителството на подземни и надземни мрежи и съоръжения. - Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство. - Извършване на необходимите лабораторни изпитвания и изследвания. - Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на строежа. - Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация. - Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация. - Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове на строежа, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45221100, 45233120, 71300000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на мостове
Строителни и монтажни работи на пътища
Инженерни услуги в строителството

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

I. Проектиране и изпълнение на строеж - нова пътна връзка за летище „София“ с обхват от бул. „Брюксел“ (от о.т. 201 – о.т. 206 до о.т. 255 – о.т. 226) до ул. „Мими Балканска“ (от о.т. 214 до о.т. 215)” и включва: 1. Изработване на проект във фаза „работен“, част „Препроектиране на връхна конструкция на мостово съоръжение” съгласно изискванията на Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти като част от предмета на обществената поръчка. 2. Изработване на работни проекти в обем и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 за обема и съдържанието на инвестиционните проекти (обн., ДВ, бр. 51 от 2001 гизм., бр. 85 от 27.10.2009 г., доп., бр. 96 от 2009 г., изм. и доп., бр. 93 от 2014 г., изм., бр. 102 от 2014 г., бр. 13 от 2015 г.) по части „Шумозащитна стена„ , „Предпазни огради и парапети“, „План за управление на строителните отпадъци“ /ПУСО/ и „Пожарна безопастност“ /ПБ/. 3. Проверка и актуализиране на одобрени инвестиционни проекти по части „Пътна“, „ВОД“, „Хоризонтална маркировка и сигнализация“ и „План за безопастност и здраве”. 4. СМР по изграждане на новата пътна връзка, категория градска магистрала ІІ-ри клас, с обща дължина 1 100 м., в това число 349 м. е мостовото съоръжение с ширина 11 м.

Стойност, без да се включва ДДС
13400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

870

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I.Гаранция за участие 1.Участниците трябва да представят гаранция за участие на стойност 130000,00 лв. 2.Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника: 2.1.безусловна и неотменима банкова гаранция–в оригинал в полза на MTITС, със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите. Банковата гаранция се издава в лева в полза на Възложителя или 2.2.парична сума, внесена по сметката на МТИТС, в БНБ–Централно управление, IBAN сметка №BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC код на БНБ: BNBG BGSD. Платежното нареждане за внесената парична сума се представя в копие. 3.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на обществената поръчка, за която се представя гаранцията. 4.Задържането на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 от ЗОП, като: 4.1.гаранцията за участие в процедурата се задържа от възложителя до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител; 4.2.Възложителят усвоява гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: а)оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б)е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5.Освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 62 от ЗОП. 6.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки 1 от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на участника в процедурата. II.Гаранция за изпълнение на договора 1.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС; 2.Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора като: 2.1.безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение на договора, открита в полза на Възложителя със срок на валидност 1 месец след датата на подписване на протокол обр. 16 за установяване годността за ползване на строежа в оригинал и срок на изпълнение до 5 работни дни, считано от датата на първо поискване. Банковата гаранция се издава в лева; 2.2.парична сума, внесена по сметката на MTITС в БНБ–Централно управление, IBAN: BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC BNBG BGSD. Формата и съдържанието на банковата гаранция се съгласува предварително с Възложителя. 3.При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва наименованието на участника, стойността на гаранцията, срокът на валидност, наименованието на поръчката, за която се представя гаранцията. 4.Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи документ за гаранция за изпълнение съгласно обявените условия. 5.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 6.Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, без Възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7.В случай, че участникът е обединение, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки 1 от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на участника в процедурата и предмета на обществената поръчка, за която се представя гаранцията. 8.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Плащането по договора може да се извършва чрез откриване на специална /ескроу/ сметка. Всички разходи, свързани с управлението на специалната сметка, се поемат от изпълнителя. 2. Заплащането на възнаграждението за проектирането ще се извърши в 30-дневен срок след изготвена от консултанта оценка за съответствие и/или одобряване на проекта от компетентните органи и представяне на фактура в оригинал от изпълнителя. 3. Междинните плащания за изпълнени и приети СМР се извършват въз основа на: 3.1. Подробна количествено-стойностна сметка /ПКСС/ и обобщена стойностна сметка /ОСС/. На изпълнителя се заплаща за съответното количество действително извършена от него работа съгласно посочената в количествено-стойностната сметка единична цена за всяка позиция, и/или анализна цена за всеки вид непредвидена работа, с приложени към ПКСС документи – подробна количествена сметка, сертификати, протоколи за изпитания на вложените материали, гаранционни карти и др. 3.2. Фактура в оригинал, която се издава от изпълнителя след одобряването на обобщената количествена сметка от страна на възложителя. 3.3. Сумата от междинните плащания, вкл. и непредвидени разходи (при необходимост) не може да надвишава 90% от стойността по договора. 3.4. Възложителят ще извърши окончателното плащане в 30-дневен срок след издаване на разрешение за ползване от ДНСК. 4.1. При плащанията за действително извършени СМР по договора, консултантът, в срок от 10 работни дни след получаване на документите (подробна количествено-стойностна сметка /ПКСС/ и обобщена стойностна сметка /ОСС/) от изпълнителя, проверява и подписва сумата, която трябва да бъде платена на изпълнителя и при наличие на условия за плащане представя на възложителя за одобрение съответното междинно плащане. В случай, че консултантът откаже да подпише ПКСС и ОСС, той представя на изпълнителя мотивирано писмено становище за отказа си в срока по предходното изречение. 4.2. Възложителят одобрява или отказва да одобри представените за плащане ПКСС и ОСС в срок от 10 работни дни от получаването им. В случай, че възложителят откаже да одобри съответното междинно плащане, той представя на изпълнителя и консултанта мотивирано писмено становище за отказа си. 4.3. В случай, че консултантът, съответно възложителят, откаже да подпише съответното междинно плащане, изпълнителят е длъжен да предприеме действия по отстраняване на причините за този отказ, като се съобрази с предписанията на консултанта и възложителя. 4.4. Сумите по междинните плащания и окончателното плащане се изплащат на изпълнителя в 30 дневен срок, считано от датата на представяне на фактурата в оригинал. 4.5. Плащането на всички суми ще се извършва от възложителя по банков път.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът е обединение, участниците в обединението сключват споразумение. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществена поръчка и за периода на изпълнение на договора. Представляващият може да бъде определен и с друг документ, подписан от участниците в обединението (съгласно чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП), когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

I. Възложителят разполага с издадени 3 броя разрешения за строеж: 1. Одобрени инвестиционни проекти към Разрешение за строеж № 16 от 08.07.2005 г.: •Част „Пътни работи”; •Част „Конструктивна – подпорни стени”; •Част „Инженерна геология и хидрогеология”; •Част „Канализация и отводняване”; •Част „Геодезия”; •Част „Отводняване естакада”; •Част „Ел. снабдителни мрежи”; •Част „Ново улично осветление”; •Част „ТТ мрежи”; •Част „План за безопасност и здраве„. 2. Одобрени инвестиционни проекти към Разрешение за строеж № 2 от 30.01.2009 г.: •Част „Канализация и отводняване”; •Част „Конструктивна - укрепен траншеен изход”; •Част „Геодезия”; •Част „План за безопасност и здраве”. 3. Одобрен инвестиционен проект част „Препроектиране на връхна конструкция на мостово съоръжение” /фаза технически проект/ към Разрешение за строеж № 12 от 11.05.2009 г. – 54 броя чертежи и обяснителна записка. II.При сключване на договор избраният за изпълнител участник е длъжен да представи копиe от валиднa полицa за сключенa допълнителнa застраховкa по чл. 173, ал. 1 от ЗУТ, обезпечаваща професионалната му отговорност в качеството му на строител. Застраховката по тази точка е: - със застрахователна сума в размер не по-малко от минималната застрахователна сума и минималния лимит на отговорност за отделно събитие за втора група, първа категория строежи за застраховката за дейността на изпълнителя. - със застрахователна сума в размер на не по-малко от 5 (пет) на сто от цената за изпълнение на договора, с лимит на отговорността за отделно събитие в размер на не по-малко от 25 (двадесет и пет) на сто от общата застрахователна сума, за застраховката за дейността на изпълнителя като строител. Възложителят, следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по застраховката, която следва да покрива единствено рисковете, свързани с реализацията на строежа, и не может да бъде използвана за обезпечаване на отговорността на изпълнителя по друг договор. Застраховката трябва да обезпечава отговорността на изпълнителя за изпълнение на всички негови задължения като строител по договора за изпълнение на тази обществена поръчка. Условията на застраховките трябва да отговарят на договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

I.1.Участникът следва да има регистрация в ЦПР на строителя при Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи Втора група, 1-ва категория. В случай, че участникк в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Изискването за регистрация в съответния проф. регистър се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. В случай, че участник в процедурата е чуждестранно лице, той може да представи регистрацията си в някой от проф. регистри на държавата, в която е установен или да представи декларация, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. В случай, че не се издават документи за посоченото обстоятелство или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. I.2.Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл.171, ал.1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката. II.Възложитеят допуска до участие в процедурата участник, който: 1.не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а)престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253–260 от Наказателния кодекс/НК/; б)подкуп по чл.301–307 от НК; в)участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; г)престъпление против собствеността по чл.194–217 от НК; д)престъпление против стопанството по чл.219–252 от НК; Участник–чуждестранно лице се допуска до участие, ако не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за някое от деянията по т.1, съгласно законодателството в държавата, в което е установено лицето. 2.не е обявен в несъстоятелност; 3.не е в производство по ликвидация или не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4.няма задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДOПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или няма задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 5.няма лица по чл.47, ал.4 от ЗОП, които са свързани лица с в-ля или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 6.не е сключил договор с лице по чл.21 или 22 от ЗПУКИ. 7.не се намира се в открито производство за обявяване в несъстоятелност, или не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице–не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 8.не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от НК против трудовите права на работниците; 9.не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 10.Не може да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка дружества, попадащи в приложното поле на ЗИФОДРЮПДР, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки. Изискването се доказва с един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка, доказващо, че участникът разполага за изпълнение на поръчката със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от 3 500 000,00 (три милиона и петстотин хиляди) лева; 2. Годишния финансов отчет за 2014 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказващи, че участникът разполага за изпълнение на поръчката със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от 3 500 000,00 (три милиона и петстотин хиляди) лева. Участникът може да не представи годишния си финансов отчет или някоя от съставните му части, ако са публикувани в публичен регистър в Република България. В този случай участникът посочва информация за органа, който поддържа регистъра; 3. Всеки друг документ по смисъла на чл. 50, ал. 2 от ЗОП, който доказва, че участникът разполага за изпълнение на поръчката с финансов ресурс 3 500 000,00 (три милиона и петстотин хиляди) лева. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите по тази точка се доказва от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не-по малък от 3 500 000,00 (три милиона и петстотин хиляди) лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък (по образец) на проектирането и строителството, еднакво или сходни с предмета на обществената поръчката, изпълнено съответно през последните три и пет години, считано от датата на подаване на офертата, и доказателства за извършеното проектиране и строителство. В тези случаи доказателството за извършеното проектиране и строителство се предоставя под формата на: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежа в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на проектирането и строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на проектирането и строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията съдъжат и дата и подпис на издателя и данни за контакти, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълненото проектиране и строителни дейности. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите по 1. се доказва от 1 или повече от участниците в обединението. За сходни с предмета на поръчката ще се считат изпълнено проектиране и ново строителство, реконструкция, основен ремонт и рехабилитация на автомагистрали и/или пътища от РПМ, и/или авиописти, включително и пътни съоръжения към тях (с изключение на договори за пътни принадлежности по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за пътищата), и/или пътища с еквивалентни характеристики извън Република България), с обща дължина минимум 1 км. и за изпълнено проектиране и строителство на мостово съоръжение с дължина минимум 300 м. 2. Списък(по образец), в който се посочва образованието, проф. квалификация и проф. опит на ключовите експерти. 3.Заверени от участника копия на издадените валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или пресертифициране или на еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави- членки на ЕС, както и чрез други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. В случай че участникът е обединение, изискването се прилага и съответно доказва за един или повече от участниците в обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. В процедурата могат да участват лица, които самостоятелно или като участници в обединение, имат опит в изпълнението на проектиране и строителство, еднакви или сходни с предмета на поръчката, съответно за последните три и пет години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура. За сходни с предмета на поръчката ще се считат изпълнено проектиране и изпълнено ново строителство, реконструкция, основен ремонт и рехабилитация на автомагистрали и/или пътища от РПМ, и/или авиописти, включително и пътни съоръжения към тях (с изключение на договори за пътни принадлежности по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за пътищата), и/или пътища с еквивалентни характеристики извън Република България), с обща дължина минимум 1 км. и за мостово съоръжение с дължина минимум 300 м; 2. В екипа на участника трябва да бъдат включени най-малко следните експерти: А.Ръководител на проектантския екип: Професионална област (квалификация) /ПО/: висше образование по специалност „Транспортно строителство”/ТС/ или „Пътно строителство”/ПС/ или „Железопътно строителство”/ЖС/, или аналогична специалност (ако образ. е придобито в др. държава, където няма посочените специалности); Ръководителят следва да има Удостоверение за пълна проектантска правоспособност, а за уастниците–чуждестранни лица, еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени; Опит: не по-малко от 8г. общ професионален опит в обл. на проектирането и/или строителството, специфичен опит като член на екип за проектиране в обл. на ново строителство и/или реконструкция на поне 1 мостово съоръжение с L>20м. Б.Водещ проектант по част „Пътна”: ПО: висше образ. по специалност „ТС” или „ПС” или „ЖС”, или аналогична специалност (ако образ. е придобито в др. държава, където няма посочените специалности), с Удостоверение за пълна проектантска правоспособност, а за участниците–чуждестранни лица, еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени; Опит: не по-малко от 7г. общ професионален опит в обл. на проектирането и/или строителството; не по-малко от 3г. специфичен опит в проектирането на обекти в обл. на ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища, включително пътни съоръжения към тях. В.Водещ проектант по част „Конструктивна”: ПО: висше образ. по специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство“ или „ТС” или аналогична специалност (ако образ. е придобито в др. държава, където няма посочените специалности), с Удостоверение за пълна проектантска правоспособност с обхват транспортно строителство и транспортни съоръжения, а за участниците–чуждестранни лица, еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени; Опит: не по-малко от 7г. общ професионален опит в обл. на проектирането и/или строителството; не по-малко от 3г. специфичен опит в проектирането на обекти в обл. на ново строителство и/или реконструкция на мостови съоръжения с L>20м. Изискванията продължават в Раздел VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката ; тежест: 60
Показател: Техническо предложение ; тежест: 30
Показател: Срок за изпълнение на СМР ; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 044 - 075331 от 04.03.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.09.2015 г.  Час: 14:00
Място

ул. Дякон Игнатий №9-11, Министертство на транспорта, информационните технологии и съобщенията

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Всеки участник може да присъства лично при отварянето на офертите или да изпрати представител, упълномощен писмено от участника. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. При отварянето на офертите имат право да присъстват и представители на средствата за масова информация и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Дякон Игнатий” № 9-11, гр. София.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

I. Продължение на изискванията от поле Раздел III.2.3) Технически възможности - дясна колона: Г.Ръководител на обекта: ПО: строителен инженер, специалност „ТС” или „ПС” или аналогична специалност (ако образ. е придобито в др. държава, където няма посочените специалности); Опит: не по-малко от 10г. общ професионален опит в обл. на проектирането и/или строителството; не по-малко от 7г. специфичен опит на позиция ръководител или заместник-ръководител при изпълнението на обекти в обл. на ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища от РПМ и/или авиописти, вкл. и пътни съоръжения към тях. Д.Инженер конструктор: ПО: строителен инженер, специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство“ или „ТС” или „ПС” или аналогична специалност (ако образ. е придобито в др. държава, където няма посочените специалности); Опит: не по-малко от 7г. общ професионален опит в обл. на проектирането и/или строителството; не по-малко от 3г. специфичен опит при изпълнението на обекти в обл. на ново строителство и/или реконструкция на мостови съоръжения с L>20м. Е.Отговорник по качеството на обекта: ПО: строителен инженер, специалност „ТС” или „ПС” или аналогична специалност (ако образ. е придобито в др. държава, където няма посочените специалности); Опит: не по-малко от 5г. общ професионален опит в упр. на контрола по качеството на СМР при изпълнението на обекти в обл. на ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища от РПМ и/или авиописти, включително и пътни съоръжения към тях; не по-малко от 3г.специфичен опит в лицензирана строителна лаборатория. Ж.Координатор по безопасност и здраве на обекта: ПО: строителен инженер или професионална квалификация строителен техник; Опит: не по-малко от 1г. специфичен опит на такава позиция при изпълнението на обекти в обл. на ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища от РПМ и/или авиописти и пътни съоръжения към тях. 3. Участникът следва да има внедрени: 3.1.Система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалент) 3.2.Система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалент) II.Средства за комуникация 1. Всички комуникации между възложителя и участниците, свързани с настоящата процедура се извършват на български език и в писмена форма. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: лично, по пощата с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 2. При изпращане на информация по факс участниците са длъжни да настроят факс апарата по начин, който позволява на възложителя да получи: а) номера, от който постъпва информацията; б) дата и час на изпращане. Изпратена информация по факс, която не съдържа тези данни, не се приема за редовна. 3. Информацията, получена по факс, се съхранява от възложителя заедно с документацията за провеждане на процедурата. 4. Решенията и други уведомления, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ