01020-2015-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.07.2015 14:14 ч. : | 29/07/2015 13:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.07.2015 14:14 ч. : | 29/07/2015 13:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
МБАЛ Свети Пантелеймон - Пловдив ЕООД, бул. Никола Вапцаров № 9, За: доц. д-р Петко Недев, д.м.; Георги Василев - юрисконсулт, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 603963, E-mail: office@mbal2pv.com, Факс: 032 603931
Място/места за контакт: бул. Никола Вапцаров № 9Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mbal2pv.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.mbal2pv.com/publics.
Електронен достъп до информация: http://www.mbal2pv.com/publics.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
"Доставка на медицински консумативи и превързочни материали за нуждите на МБАЛ „Св. Пантелеймон" - Пловдив" ЕООД"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на медицински консумативи и превързочни материали за нуждите на МБАЛ „Св. Пантелеймон” - Пловдив" ЕООД, гр. Пловдив, съгласно условията на документацията за участие
33141113 (LA09) , 33141240 (LA16) , 33141640 (LA16) , 33141128 (LA42) , 33141114 (LA16) , 33157100 (LA16) , 33141411 (LA42) , 33141115 (LA16) , 33141400 (LA42) , 33194000 (LA16) , 33141310 (LA16) , 33141116 (LA16) , 38412000 (LA16) , 33141126 (LA42)
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка на медицински консумативи и превързочни материали за нуждите на МБАЛ „Св. Пантелеймон” - Пловдив" ЕООД, подробно посочени по вид и количество в документацията за участие.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 1500 лв. /хиляда и петстотин лева/. Размер и условия на гаранцията за изпълнение: сума в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката без ДДС, която възложителят има право да задържи, при условие че изпълнителят не изпълни частично или изцяло задълженията си по договора за възлагане на обществената поръчка.
Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на поръчката, представлява крайна доставна цена на стоките, в която са включени всички данъци, такси и разходи до краен получател - МБАЛ „Св. Пантелеймон” - Пловдив" ЕООД, гр. Пловдив, бул. „Никола Вапцаров” № 9. Единичната цена се посочва с включен ДДС до втори знак след десетичната запетая. Плащането се извършва след доставката въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателна форма. Плащането се извършва въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателна форма, по банков път, отложено с не по-дълъг срок от 30 /тридесет/ дни след доставката.
Участниците представят следните документи за участие в процедурата: - Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата. - Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;- Удостоверение за актуално състояние на участника /ако е приложимо, т.е. не е посочен ЕИК/. - Копие на регистрацията в БУЛСТАТ /ако е приложимо, т.е. не е посочен ЕИК/, данъчна регистрация и такава по ЗДДС. - Валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ - за лица регистрирани по законодателство на държава членка или държава от Европейското икономически пространство и притежаващи разрешение за тази дейност, издадено от регулаторен орган. - Валидна декларация за съответствие за СЕ марка и/или сертификат за СЕ марка издаден от нотифициран орган за всички медицински изделия, за които се изисква съгласно Наредба за съществените изисквания за оценяване на съответствието със съществените изисквания на медицинските изделия по чл.2, ал.1, т.3 от Закона за медицинските изделия. - Инструкция за употреба (кратка характеристика) на всяко предложено в процедурата медицинско изделие, за което се изисква съгласно Наредба за съществените изисквания за оценяване на съответствието със съществените изисквания на медицинските изделия по чл.2, ал.1, т.3 от ЗМИ. - Оторизационни документи от производителя на предлаганите медицински продукти - във формата на фотокопия, заверени от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. На всяка от оторизациите се отбелязва за коя/и номенклатурна/и единица/и се отнася. - Доказателства за търговската репутация на участника: не по-малко от три удостоверения от лечебни заведения за болнична помощ които са били снабдявани с медицински консумативи от участника през последните три години – във формата на фотокопия, заверени от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. - Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки, подписана от съответното физическо лице в съответствие с изискванията на чл. 47, ал. 4 от ЗОП - Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в обществената поръчка – представя се в оригинал. - Декларация за съответствие на предлаганите продукти – представя се в оригинал. - Декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от ЗМИП – представя се в оригинал. - Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП – представя се в оригинал. - Подписан и подпечатан проект на договор – представя се в оригинал, не се попълва, ведно с декларация, че приема условията в проекта на договор, подписана от представляващия участника. - Документ за представена гаранция за участие. - Нотариално заверено пълномощно, в случай че офертата е подписана от лице, различно от законния представител на участника. - Изрично пълномощно, в случай че при отваряне на офертите присъства лице, различно от законния представител на участника – в оригинал или нотариално заверено фотокопие. - Оферта, изготвена по образец – приложение № 10 от документацията за участие, с приложена към нея таблица на предлаганите медицински консумативи, съгласно приложение № 1. Всички копия на документи следва да са във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”.
Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника: информация за общия оборот и оборота на стоките, които са предмет на поръчката, за последните три години – във формата на декларация, подписана и подпечатана с печата на участника; годишен финансов отчет във всичките му части за предходната година и доклад за заверка от регистриран одитор, в случаите предвидени от Закона за счетоводството – във формата на фотокопия, заверени от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”.
Доказателства за технически възможности на участника: информация за персонала, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, представени под формата на декларация, подписана от представляващия и подпечатана с печата на участника.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
гр.Пловдив, бул."Никола Вапцаров" № 9
Отварянето на офертите и плика с предлаганата цена е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението.
29.07.2015 г.