01158-2015-0018
Технически редакции | ||
23.07.2015 15:22 ч. : | 23/07/2015 13:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.07.2015 15:22 ч. : | 23/07/2015 13:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул.Шипченски проход № 69, За: Кирил Иванов - ръководител отдел Техническа експлоатация и поддръжка, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079999; 052 687970, E-mail: k.ivanov@bgports.bg, Факс: 02 8079966; 052 632832
Място/места за контакт: Специализирано поделение дирекция Ръковоство на корабния трафик - Черно море, гр. ВарнаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/88.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход, ет. 4, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: отдел Административен, деловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.bgports.bg.
Пристанищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ПРИДОБИВАНЕ НА ПРОГРАМНИ ПРОДУКТИ И ЛИЦЕНЗИ ЗА ПРОГРАМНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА”
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка е с предмет придобиване на програмни продукти и лицензи за програмни продукти за нуждите на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“.
48000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Следва да бъдат доставени следните софтуерни продукти и лицензи: 1. Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard или еквивалентен - 7 бр.; 2. Microsoft Windows Server CAL 2012 или еквивалентен - 50 бр.; 3. Microsoft Office 2013 или еквивалентен - 130 бр.; 4. Abbyy FineReader 12 Corporate - 3 бр.; 5. CorelDRAW Graphics Suite X7 Single User License - 5 бр.; 6. Microsoft Visio Professional 2013 - 5 бр.; 7. Adobe Acrobat DC Professional - 5 бр.; 8. VMware vCenter Server 6 Standard - 2 бр.; 9. VMware vSphere 6 Standard - 7 бр. Пълното описание на техническите характеристики, на които следва да отговарят софтуерните продукти и лицензите, предмет на поръчката, се съдържа в Техническата спецификация - приложение към документацията за участие.
НЕ
14
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всяка оферта да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 1 000 (хиляда) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията, както следва: а) парична сума – внася се по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF, „Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано, че представлява гаранция за участие и да се посочи предмета на поръчката, за която се отнася гаранцията; б) банкова гаранция – безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертите - 120 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Участник, който не е представил гаранция за участие или е представил гаранция, която не отговаря на някое от изискванията на възложителя, в случай, че не отстрани установените несъответствия и/или нередовности в законоустановения срок, се отстранява от участие. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, независимо от нейната форма, когато участник:1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок от 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; на класираните на 1-во и 2-ро място участници–след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници–в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Когато с влязло в сила решение КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на общ. поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие.Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. При сключване на договора избраният изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията, както следва: а) парична сума – внася се по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF, „Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано, че представлява гаранция за изпълнение и да се посочи предмета на поръчката, за която се отнася гаранцията; б) банкова гаранция – безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, със срок на валидност - не по-малко от 30 дни след изтичане на срока за плащане по договора, съгласно примерен образец. Сроковете и условията за освобождаване, усвояване и задържане на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор. Банковите гаранции за участие и за изпълнение следва да бъдат в оригинал на бълг. език или в оригинал, придружен с превод на бълг.език, в случай че са издадени от чуждестранна банка.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие/изпълнение в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, а в случай, че преводът е направен по Интернет – документът да е представен с референция от банката.
В срок до 7 (седем) работни дни след представяне на оригинална фактура от изпълнителя и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане без забележки на всички доставени софтуерни продукти.
Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, участващите в него трябва да представят заверено копие на договора, с който е създадено обединението и в който, в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП следва да бъде определено всяко от участващите в обединението лица какви дейности ще извършва при изпълнението на поръчката.Договорът да съдържа клаузи, които гарантират, че: - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; - обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; - всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.
няма изисквания
Участникът следва да има опит през последните три години, считано от датата на подаване на офертата в извършването на доставки, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. Под сходна или еднаква доставка се разбира доставка на софтуерни продукти. Участникът следва да: е оторизиран представител на производителя с права на софтуерните продукти, които се предлагат в изпълнението на поръчката; да разполага с внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците: 1. Списък по чл.51, ал.1, т.1 ЗОП на доставките, изпълнени през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката (под сходни или еднакви се разбира доставка на софтуерни продукти) – по образец; 2. Доказателства за извършените доставки, посочени в списъка - под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публични регистри, в които са публикувани информации за доставките; 3. Валиден сертификат, издаден на името на участника, за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 4. Надлежен документ (оторизационно писмо или еквивалентен документ), удостоверяващ, че участникът е оторизиран представител на производителя с права за продажба на софтуерните продукти, които се предлагат в изпълнението на поръчката. В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, документите се представят само за участниците в обединението - един или няколко, чрез които участникът доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 ЗОП. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица, които могат да са посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В този случай участникът, освен указаните документи, следва да представи и доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Български
120
Главното управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул."Шипченски проход" № 69, ет. 4
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Участникът, който след покана и в определения от нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие. От участие се отстраняват оферти, които са непълни или не отговарят на предварително определените условия в решението, обявлението или документацията. От участие в поръчката се отстранява участник, чието предложение: - е с по-малък срок на валидност от 120 календарни дни от крайния срок за получаване на оферти; - не съдържа информация за всички, посочени в Техническата спецификация софтуерни продукти или чието предложение не отговаря на предварително обявените от възложителя изисквания за видовете, броя или техническите параметри на доставяните софтуерни продукти; - за срок на доставка надвишава 14 дни; - за обща цена за доставка, без ДДС, надхвърля прогнозната стойност на поръчката. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача, на адрес: http://www.bgports.bg/bg/zop/88. Настоящата поръчка се провежда при условията на чл.14, ал.3, т.2 във връзка с чл.45в, ал.2, т.6, б. "б" ЗОП, по опростени правила, поради което и на основание чл. 64, ал.1 предл. последно ЗОП, срокът за получаване на офертите е 40 дни от обявяване на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
23.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ