00254-2015-0006
Технически редакции | ||
16.07.2015 09:45 ч. : | 16/07/2015 09:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.07.2015 09:45 ч. : | 16/07/2015 09:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Рудозем: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Рудозем, бул. България № 15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска, Република България 4960, гр. Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141
Място/места за контакт: Община Рудозем, бул. България № 15Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg..
Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0006-izbor-na-izpalnitel-za-izgotvyane-na-obsledvaniya-145.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност на сграда в гр. Рудозем“
Възлагане на обществена поръчка
Участниците в процедурата за възлганане на обществена поръчка следва да извършат обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж /Дейност 1/ и обследване за енергийна ефективност на сгради /Дейност 2/ за обект, както следва: 1. „ХАН АСПАРУХ-1А- гр.Рудозем”
71700000, 71251000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Настоящата обществена поръчка е свързана с Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради, приета с ПМС № 18 от 02.02.2015 г. Общото количество или обем, е както следва: Обект 1: СС: „ХАН АСПАРУХ-1А- гр.Рудозем”, гр.Рудозем, ул.„Хан Аспарух”, бл.1А, община Рудозем, Вид на строителната система: Едропанелно жилищно строителство, Година на построяване на сградата:1990 г. /хиляда деветстотин и деветдесета година/, Брой самостоятелни обекти в сградата:45 /четиридесет и пет/ бр., Брой входове в сградата:3 /три/ бр., Брой етажи на сградата:5 /пет/, Засроена площ:633 /шестстотин тридесет и три/ кв.м., Разгърната застроена площ:3165 /три хиляди сто шестдесет и пет/ кв.м.
НЕ
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложетелят не изисква гаранция за участие във възлагателната процедура. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора, без ДДС. 3. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Условието на т. 4 се прилага съответно за гаранцията за изпълнение на договора. 4. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнеие се уреждат в проекта на договор. 5. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 6.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал). Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по следната банкова сметка на Община Рудозем: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF, титуляр на сметката: община Рудозем,като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата следва да е с валидност съгласно условията на договора, както и следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на гаранцията за изпълнение. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. 7. Паричната гаранция се внася по сметка на Възложителя и се освобождава не по-рано от 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. 8. Банковата гаранцията трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката гарант, да извърши безусловно плащане, при първо писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, в случай че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е изпълнил някое от задълженията си по договора, в съответствие с определеното в него. 9. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за изпълнение са за сметка на участника, респективно изпълнителя. Изпълнителят следва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по „Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради“, а разплащането по дейности ще става чрез администрацията на Община Рудозем. Авансово плащане в размер до 35 % от цената на договора, след връчване на възлагателното писмо, в 15 (петнадесет) дневен срок от представянето на гаранция за обезпечаване на целия размер на предвиденото авансово плащане, в полза на „Българска банка за развитие“ АД/Сдружение на собствениците. Гаранцията се освобождава след окончателното плащане. 2.Окончателно плащане в размер остатъка от цената за изпълнение на договора – в 15-дневен срок след предаване на резултатите, по банков път на база приемо-предавателен протокол и фактура.
В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват договор помежду си, който се прилага към офертата в копие, който договор следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и договора следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
ДА
Обследването на строежите се извършва от консултант, получил удостоверение по реда на наредбата по чл. 166, ал. 2, или от проектанти от различни специалности с пълна проектантска правоспособност. Когато обследването се извършва от консултант, в състава му се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", които отговарят на изискванията на чл. 142, ал. 10. Когато обследването се извършва от проектанти, в състава им се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", които отговарят на изискванията на чл. 142, ал. 10, както и проектанти от различни специалности с пълна проектантска правоспособност, за оценка на останалите характеристики на строежите по чл. 169, ал. 1 - 3. Обследването за енергийна ефективност се извършва от лица, които отговарят на изискванията, определени в Закона за енергийната ефективност.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението.Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е:BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF, титуляр на сметката: община Рудозем
Български
180
Заседателната залата на общинска администрация гр. Рудозем, находяща се в гр. Рудозем на бул. „България” №15, ет.2
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Рудозем-http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0006-izbor-na-izpalnitel-za-izgotvyane-na-obsledvaniya-145.html от деня на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0006-izbor-na-izpalnitel-za-izgotvyane-na-obsledvaniya-145.html Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 2.Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп. Оценката на техническото предложение се извършва по точковата система на оценяване по скалата посочена по долу. То трябва задължително да e съобразено с Техническите спецификации. Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва: Организационна структура и разпределение на експертния състав: Предложението на участника следва да включва предложение на мерките и организацията, която същият ще предприеме във връзка с качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора. Участникът следва да посочи и обоснове всяка от услугите, дейностите, конкретните задачи и отговорности на всеки от членовете на екипа в съответствие с конкретните задължения по договора за възлагане на обществената поръчка и Техническата спецификация. Предложен линеен график за изпълнение на дейностите: Предложението на участника следва да включва подробен и максимално детайлен линеен график за изпълнение на дейностите по настоящата поръчка. Линейният график следва да бъде в унисон с организационната структура, разпределението на експертния състав и методологията за изпълнение на поръчката. Методология за изпълнение на поръчката: Предложението на участника следва да съдържа описание на вътрешната организация на отговорностите и методология за изпълнението на договора и да предвижда мерки за контрол и координация на изпълнението. Следва да се сочат резултатите до които ще доведе всяка от дейностите, които се предприемат в контекста на общата задача – изпълнението на договора. Да се посочват методите, които ще допринесат за качественото постигане на очакваните резултати. Следва да се представят отделните дейности, които да са в пълно съответствие с техническата спецификация и да имат за резултат качественото изпълнение на обществената поръчка. Съгласно степента на съответствие с методиката участниците получават съответно : 50 точки, 25 точки и 10 точки. 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП
16.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ