Версия за печат

00543-2015-0001

BG-Сухиндол: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сухиндол, ул. Росица 106, За: Петър Георгиев Петров, България 5240, Сухиндол, Тел.: 06136 2976, E-mail: obsuhindol@abv.bg, Факс: 0610 55999

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.suhindol.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на ново обзавеждане в сглобен вид по проект: “Ремонт на съществуваща сграда за дневен център за възрастни хора”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Сухиндол
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на ново обзавеждане в сглобен вид по проект: “Ремонт на съществуваща сграда за дневен център за възрастни хора”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44115800

Описание:

Вътрешно обзавеждане на сгради

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
27113 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Ценови критерий – П1= (Цmin / Цi) х 60 = .. (брой точки); тежест: 60
Показател: Срок за доставка – П2=(Сmin / Сn) х 40 = .. (брой точки); тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 651314 от 27.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 09.06.2015 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на ново обзавеждане в сглобен вид по проект: “Ремонт на съществуваща сграда за дневен център за възрастни хора”.
V.1) Дата на сключване договора
09.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Цветмари-ИГ ООД ЕИК 104528843, ул. Климент Охридски №8, България 5200, Павликени, Тел.: 0888 338905, E-mail: mebeli.trajana@gmail.com, Факс: 0610 52495

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 27113 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 27113 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ХЕРАЛД” ЕООД; „ПЕРУН ККБ” ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор