00267-2015-0026
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.05.2015 16:40 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.05.2015 16:40 ч. : | 25/05/2015 16:37 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.05.2015 16:40 ч. : | 25/05/2015 16:37 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.05.2015 16:41 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Петя Гавазова - главен експерт в дирекция ОП, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656751, E-mail: otdel_op@abv.bg
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150330NLYm1185602.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив"
"Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив"
15100000, 15500000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Брадърс комерс ООД, ЕИК 123735394, ул. Генерал Гурко №98, вх. О, ет. 2, ап. 6, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 600114, Факс: 042 600114
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.05.2015 г.
Брадърс Комерс ООД
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
Шест месеца преди изтичането на гореописаните 4 (четири) договора за доставка на храни с Решение 14РОП40 от дата 17.04.2014 г. Кметът на община Пловдив е открил процедура за възлагане на обществена поръчка посредством „открита процедура“ по ЗОП с предмет: „Доставки на хранителни продукти за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив”, с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: „Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив”; Обособена позиция №2 „Доставки на пакетирани хранителни продукти и плодови, зеленчукови и рибни консерви за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив”. Процедурата по ЗОП е публикувана в регистъра на обществените поръчки под Уникален номер 00267-2014-0040 на дата 17.04.2014 г.В хода на процедурата има подадени оферти от участници и по двете обособени позиции, но нито една от тях не е отговорила на предварително обявените условия от Възложителя. Поради това, както и на основание чл. 39, ал. 1, т. 2 от Закона за обществените поръчки гореописаната процедура е прекратена с влязло в законна сила решение - 14РОП40(4)/27.06.2014 г. на Кмета на община Пловдив. След това, с Решение №14РОП82 от дата 31.07.2014 г. Кметът на община Пловдив повторно е открил процедура за възлагане на обществена поръчка със същия предмет, като същата е публикувана в РОП на АОП под уникален номер 00267-2014-0085 на дата 31.07.2014 г. Решение №14РОП82 за откриване на процедура за възлагане на обществената поръчка не е обжалвано и е влязло в законна сила. В хода на процедурата са получени оферти от участници и за двете обособени позиции, но оценителната комисия е констатирала, че същите не отговарят на изискванията на Възложителя и Закона за обществените поръчки. След предаването на протокола от работата на комисията на възложителя, процедурата е прекратена на дата 24.10.2014 г. с Решение №14РОП82-5 на Кмета на Община Пловдив. Поради цитираните обстоятелства, за Възложителя възниква необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или процедура на договаряне с обявление: Поради това, че двата договора - за доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза, както и подписаните към тях допълнителни споразумения (Анекси) изтичат на дата 25.04.2015г. Съгласно §1, т. 8 от допълнителните разпоредби на ЗОП, „изключителни обстоятелства” са обстоятелства, предизвикани от непредвидими за възложителя събития, като природно бедствие, авария или катастрофа, както и други, които непосредствено застрашават живота и здравето на хората или околната среда, или могат съществено да затруднят или да нарушат нормалното изпълнение на нормативно установени дейности на възложителя.В случая, необходимостта от предприемане на неотложни действия е за сключване на договор за доставка на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза за нуждите на община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив с цел изпълнение на нормативно установени дейности на Възложителя, а именно социалното подпомагане на жителите на община Пловдив. Съгласно действащото българско законодателство социалните услуги се определят като „дейности, които подпомагат и разширяват възможностите на лицата да водят самостоятелен начин на живот и се извършват в специализирани институции и в общността”(§1, т. 6 от ДР на ЗСП).