Версия за печат

01759-2014-0003

BG-гр.Хасково:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

ОУ Св.Климент Охридски гр.Хасково, ул.Граф Игнатиев №14, За: Гинка Райчева, Р.България 6300, гр.Хасково, Тел.: 038 622637, E-mail: oy.kliment.hs@gmail.com

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kliment-hs.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.kliment-hs.com/profilebuyer.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Договаряне без обявление по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Строителство
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: ІІ-1-86 от 03.12.2014 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01759-2014-0003
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Избор на изпълнител за: „Аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г." .


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 23 от 04.12.2014 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

АНИКО ЕООД, ЕИК 126514262, бул.Раковски №1, Р.България 6300, гр.Хасково, Тел.: 038 662492, Факс: 038 664366

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Изпълнение на: „Аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г." .

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

08.12.2014 г. 

Крайна дата

20.03.2015 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
116340.62 BGN с ДДС 20%
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

20.03.2015 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 51.56% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: С оглед на осигурените средства за изпълнението на аварийно-възстановителните работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково, на избраният изпълнител е възложено да изпълни 51.56 % от предмета на договора, тъй като за останалата част по бюджета на училището не се предвидиха средства.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
59980.06 BGN с ДДС 20%
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

23.03.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Гинка Тодорова Райчева
Длъжност: Директор на Основно училище "Св.Климент Охридски" гр.Хасково - упълномощено длъжностно лице със Заповед №1115/04.09.2008г. на кмета на община Хасково съгласно чл.8, ал.2 ЗОП