00964-2015-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.03.2015 16:49 ч. : | 04/03/2015 16:45 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.03.2015 16:49 ч. : | 04/03/2015 16:45 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Генерал Тошево: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Генерал Тошево, ул.Васил Априлов № 5, За: Стоян Драгнев, началник отдел ИОТ, УС, РБългария 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 2020, E-mail: mail@toshevo.org, Факс: 05731 2505
Място/места за контакт: отдел ИОТ, УСИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toshevo.org.
Адрес на профила на купувача: http://toshevo.org/g/?p=4557.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Генерал Тошево, ул.Васил Априлов 5, За: Тодорка Даскалова, РБългария 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 2487, E-mail: mail@toshevo.org, Факс: 05731 2505
Място/места за контакт: Център за информация на гражданитеИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.toshevo.org.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Техническо осигуряване, организиране и провеждане на обучения за администрацията на община Генерал Тошево“ по проект “Високо професионална и компетентна администрация в община Генерал Тошево” по Оперативна програма „Административен Капацитет”, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14, съгласно договор за безвъзмездна помощ № М13-22-68/07.08.2014 г. с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: «Организация, техническо и методическо осигуряване и провеждане на специализирани и изнесени екипни обучения за администрацията на Община Генерал Тошево” и Обособена позиция № 2: „Извършване на логистика - транспорт и хотелско настаняване на участниците в две изнесени екипни обучения».
Възлагане на обществена поръчка
Основни дейности, които се включват в изпълнение на обществената поръчка по обособена позиция № 1 „Организация, техническо и методическо осигуряване и провеждане на специализирани и изнесени екипни обучения за администрацията на Община Генерал Тошево”: 1.Обучение по защита на данни и информационна сигурност в администрацията. В обучението трябва да бъдат включени 10 служители; 2.Обучение по изграждане на платформа и осъвременена ИТ инфраструктура в Община Генерал Тошево – за 20 служители; 3.Обучителен семинар на тема "Модели и техники на конструктивен диалог с гражданите" – за 20 представители на целевата група; 4.Обучение за възприемане на приобщаваща мисия и позитивна визия на администрацията на Община Генерал Тошево - за 10 служители; 5.Обучение по английски език за нива А1 и А2, съобразено с общата европейска езикова рамка и стандартите за качествено езиково обучение – за общо 40 представители на целевата група; 6. Обучение по развитие на екип и изграждане на доверие - за общо 48 служители; 7. Обучение за създаване на вътрешни правила и процедури за координация и отчетност, изисквания към екипно и индивидуално изпълнение, управление на промяната и мотивиране на персонала - за общо 30 служители. Основни дейности, които се включват в изпълнение на обществената поръчка по обособена позиция № 2: 1. Да се осигури настаняване в хотел за участниците в изнесените екипни обучения предвидени в обособена позиция № 1 при определи в Техническото задание на Възложителя условия. 2. Извършване на транспорт на всички участници, служители на общинска администрация на община Генерал Тошево, до мястото предвидено за провеждане на изнесените екипни обучения по обособена позиция № 1 и обратно.
80500000, 80510000, 80511000, 60000000, 55110000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Основни изисквания към предвидените специализирани обучения по обособена позиция № 1 :Обученията са с продължителност от два дни, проведени на място. Основни изисквания към предвидените изнесени екипни обучения по обособена позиция № 1: 1.Обучение по развитие на екип и изграждане на доверие - за общо 48 служители; 2.Обучение за създаване на вътрешни правила и процедури за координация и отчетност, изисквания към екипно и индивидуално изпълнение, управление на промяната и мотивиране на персонала - за общо 30 служители. Планираните обучения са изнесени, с продължителност от 3 дни всяко. Във връзка с изпълнение на обособена позиция № 2, трябва да бъдат извършени следните дейности: 1. Да се осигури настаняване в хотел за участниците в изнесените екипни обучения предвидени в обособена позиция № 1 при следните условия: - хотел, категория не по-малко от три звезди, с възможност за самостоятелно настаняване на участниците (за първото групово обучение – 48 служители; второто обучение – 30 служители) за целия период на обучението (всяко обучение е тридневно и включва задължително две нощувки); - хотелът, предвиден за настаняване, трябва да разполага с подходяща конферентна зала с достатъчен брой седящи места за всички участници, включително за лектори/модератори (не повече от 3-ма). Конферентната зала следва да е оборудвана с подходящо техническо оборудване (мултимедия, екран, флипчарт с консумативи); - разходите за наем на зала и техническо оборудване не са за сметка на изпълнителя по обособената позиция. 2. Извършване на транспорт на всички участници, служители на общинска администрация на община Генерал Тошево, до мястото предвидено за провеждане на изнесените екипни обучения по обособена позиция № 1 и обратно.
НЕ
30.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка по обособена позиция 1 е в размер на 1000,00 /хиляда/ лева, а гаранцията за изпълнение – 3 на сто от стойността на договора без ДДС. 3. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка по обособена позиция 2 е в размер 100,00 /сто/ лева, а гаранцията за изпълнение – 3 на сто от стойността на договора без ДДС. 4. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по сметката на Възложителя: „Токуда Банк” АД, офис Генерал Тошево, ВIC: CREXBGSF IBAN: BG04 CREX 9260 3314 7087 01. 5. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни (тридесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя – община Генерал Тошево, и да съдържа следните задължителни елементи: - наименованието на поръчката, дадена от Възложителя: „Техническо осигуряване, организиране и провеждане на обучения за администрацията на община Генерал Тошево“ по проект “Високо професионална и компетентна администрация в община Генерал Тошево” по Оперативна програма „Административен Капацитет”, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14, съгласно договор за безвъзмездна помощ № М13-22-68/07.08.2014 г., за обособена позиция …..........................» - условия за задържане и усвояване на гаранцията от страна на възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. 6. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде безусловна и неотменима, открита със срок на валидност не по-малко от 90 дни след срока на самия договор. Гаранцията се представя при подписване на договора. 7. Всички разходи по гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. 8. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език. 9. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават, задържат или усвояват от Възложителя по реда и в сроковете по чл.61 и 62 от ЗОП. 10. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа съгласно условията и сроковете, определени в договора. 11. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
1. Плащанията по договорите се извършват по банков път, съгласно условията, посочени в документацията за участие. Плащането се извършва по посочена от изпълнителя банкова сметка в лева, по следния начин: За обособена позиция № 1: а/ Първо плащане – аванс 30 % (тридесет процента) от стойността на договора без ДДС, платими в срок до 10 дни след представена данъчна фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; б/ Междинно плащане – след изпълнение на дейностите по предоставяне на специализирани обучения, представляващо сумата, посочена в ценовата оферта на изпълнителя за тези обучения, след като се приспадне изплатената сума от авансовото плащане. Плащането се извършва след одобрение от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на технически доклад за изпълнение на дейността, подписване на междинен приемо-предавателен протокол, в срок до 10 дни след представяне на данъчна фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; в/ Окончателно плащане, представляващо остатъка от стойността на договора след приспадане на изплатените суми (евентуални неустойки и санкции) след одобрение от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на Окончателен технически доклад от изпълнителя за изпълнение на договора, подписване на приемо-предавателен протокол в срок до 10 дни след представяне на данъчна фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. За обособена позиция № 2: а/ Първо плащане – аванс 30 % (тридесет процента) от стойността на договора без ДДС, платими в срок до 10 дни след представена данъчна фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; б/ Окончателно плащане, представляващо остатъка от стойността на договора след приспадане на изплатените авансово суми, евентуални неустойки и санкции, след подписване на приемо-предавателен протокол в срок до 10 дни след представяне на данъчна фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Средствата за договореното възнаграждение ще бъдат осигурени от бюджета на проект № М13-22-68/07.08.2014 г.
В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква регистриране на юридическо лице преди подписване на договора.
Обособена позиция 2, като част от предмета на поръчката, е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с изискванията на чл.16г от ЗОП.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
сградата на Община Генерал Тошево - гр.Генерал Тошево , ул."Васил Априлов"№5 , ет.3, заседателна зала
Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти (Плик №3) и при теглене на жребий в случай на еднакви най-ниски ценови оферти,имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Община Генерал Тошево е подписала Договор за безвъзмездна помощ № М13-22-68/07.08.2014 г. по проект “Високо професионална и компетентна администрация в община Генерал Тошево” по Оперативна програма „Административен капацитет”, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14. Настоящата обществена поръчка е свързана с горепосочените проект и оперативна програма.
продължение от раздел ІІІ.2.1. 12.Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП (Образец №6);13.Нот.зав.пълномощно на лицето/ лицата,подписващо офертата (в случай,че нямат представителни функции);14.Документ за внесена гаранция за участие (оригинална банкова гаранция или платежно нареждане за извършен превод);15.Списък–декларация за предложения от участника екип(по образец);16.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП(по образец);17.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.106, ал. 1,чл.107 и чл.109, ал.1,буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа (по образец);18.Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари – по Образец;19.Декларация свободен текст по чл. 16 г, ал. 5, т. 2 от ЗОП за кандидатите/участниците по обособена позиция 2; 20. За обособена позиция № 2 - участникът трябва да представи доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 от ЗОП, а именно: а/ да притежава регистрация по Закона за туризма като туроператор и/или турист.агент с посочване на рег.номер в Регистъра на регистр.туроператори и турист.агенти и б/ да притежава лиценз за извършване на превоз на пътници с посочване на същия в Регистъра на Изп.агенция «Автомобилна администрация»; В случай, че участникът е чужд. физ.или юрид.лице, той следва да представи екв.документ, доказващ регистрацията му в екв.регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компет.органи съгласно нац.му закон; Съдържание на Плик №2:Техническо предложение с посочен срок за изпълнение на поръчката и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ако е приложимо(по образец);Съдържание на Плик №3:Ценово предложение (по образец); Офертите на участниците по обособена позиция1 ще се оценяват по критерий „икономически най-изгодна оферта”, като методиката за оценка е подробно описана в документацията за учатие, а тези по обособена позиция 2 - по "най-ниска предложена цена". Община Генерал Тошево предоставя пълен достъп по елекронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1. от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача Възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива); датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик №3), както и на тегленето на жребий по чл.71, ал.5 от ЗОП (при възникване на основание за това). Разяснения по документацията за участие могат да се искат до 7 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на оферти. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП Възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване н аоферти при обществени поръчки на стойност по чл.14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10-дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата (чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата, се подават в срока, определен в чл.120, ал.7 от ЗОП.
04.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Основни дейности, които се включват в изпълнение на обществената поръчка по обособена позиция № 1 „Организация, техническо и методическо осигуряване и провеждане на специализирани и изнесени екипни обучения за администрацията на Община Генерал Тошево”: 1.Обучение по защита на данни и информационна сигурност в администрацията. В обучението трябва да бъдат включени 10 служители; 2.Обучение по изграждане на платформа и осъвременена ИТ инфраструктура в Община Генерал Тошево – за 20 служители; 3.Обучителен семинар на тема "Модели и техники на конструктивен диалог с гражданите" – за 20 представители на целевата група; 4.Обучение за възприемане на приобщаваща мисия и позитивна визия на администрацията на Община Генерал Тошево - за 10 служители; 5.Обучение по английски език за нива А1 и А2, съобразено с общата европейска езикова рамка и стандартите за качествено езиково обучение – за общо 40 представители на целевата група; 6. Обучение по развитие на екип и изграждане на доверие - за общо 48 служители; 7. Обучение за създаване на вътрешни правила и процедури за координация и отчетност, изисквания към екипно и индивидуално изпълнение, управление на промяната и мотивиране на персонала - за общо 30 служители.
80500000, 80510000, 80511000
Описание:
Основни изисквания към предвидените специализирани обучения по обособена позиция № 1 :Обученията са с продължителност от два дни, проведени на място. Основни изисквания към предвидените изнесени екипни обучения по обособена позиция № 1: 1.Обучение по развитие на екип и изграждане на доверие - за общо 48 служители; 2.Обучение за създаване на вътрешни правила и процедури за координация и отчетност, изисквания към екипно и индивидуално изпълнение, управление на промяната и мотивиране на персонала - за общо 30 служители. Планираните обучения са изнесени, с продължителност от 3 дни всяко.
Основни дейности, които се включват в изпълнение на обществената поръчка по обособена позиция № 2: 1. Да се осигури настаняване в хотел за участниците в изнесените екипни обучения предвидени в обособена позиция № 1 при определи в Техническото задание на Възложителя условия. 2. Извършване на транспорт на всички участници, служители на общинска администрация на община Генерал Тошево, до мястото предвидено за провеждане на изнесените екипни обучения по обособена позиция № 1 и обратно.
60000000, 55110000
Описание:
Във връзка с изпълнение на обособена позиция № 2, трябва да бъдат извършени следните дейности: 1. Да се осигури настаняване в хотел за участниците в изнесените екипни обучения предвидени в обособена позиция № 1 при следните условия: - хотел, категория не по-малко от три звезди, с възможност за самостоятелно настаняване на участниците (за първото групово обучение – 48 служители; второто обучение – 30 служители) за целия период на обучението (всяко обучение е тридневно и включва задължително две нощувки); - хотелът, предвиден за настаняване, трябва да разполага с подходяща конферентна зала с достатъчен брой седящи места за всички участници, включително за лектори/модератори (не повече от 3-ма). Конферентната зала следва да е оборудвана с подходящо техническо оборудване (мултимедия, екран, флипчарт с консумативи); - разходите за наем на зала и техническо оборудване не са за сметка на изпълнителя по обособената позиция. 2. Извършване на транспорт на всички участници, служители на общинска администрация на община Генерал Тошево, до мястото предвидено за провеждане на изнесените екипни обучения по обособена позиция № 1 и обратно.
Обособена позиция 2, като част от предмета на поръчката, е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с изискванията на чл.16г от ЗОП.