00383-2015-0009
Технически редакции | ||
![]() |
||
24.02.2015 14:09 ч. : | 24/02/2015 13:57 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
24.02.2015 14:09 ч. : | 24/02/2015 13:57 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Добрич: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община град Добрич, ул. България №12, За: Силвия Енчева, Николай Великов, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166
Място/места за контакт: Община град Добрич, ул.България №12Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dobrich.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Организиране и провеждане на обучения за повишаване на квалификацията на служителите от Община град Добрич – Обучения в ключови компетентности по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г.
Възлагане на обществена поръчка
Обществена поръчка: „Организиране и провеждане на обучения за повишаване на квалификацията на служителите от Община град Добрич – Обучения в ключови компетентности по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. Обществената поръчка включва 3 /три/ обособени позиции, както следва: - Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност” Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност на 30 служители, разпределени в 3 групи по 10 служители. Обучението на всяка група е с продължителност три дни, 16 (шестнадесет) учебни часа. - Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Хотелско настаняване за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност” Настаняване на 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника, в хотел минимум 3 звезди, две нощувки, три обяда и две вечери, четири кафе-паузи, зала за обучение с необходимото техническо оборудване. - Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на транспорт за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност” Осигуряване на транспорт за 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника, от сградата на Община град Добрич до мястото на обучение (на разстояние до 80 км от Добрич) и от мястото на обучение обратно до сградата на Община град Добрич с микробус.
80500000, 55110000, 60140000
Описание:
ДА
НЕ
Обема на дейностите, които ще се изпълняват е подробно описан в Техническите спецификации, като включва: - Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност”: Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност на 30 служители, разпределени в 3 групи по 10 служители; - Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Хотелско настаняване за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност”: Настаняване на 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника; - Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на транспорт за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност”: Осигуряване на транспорт за 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: • оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума - в размер на: за Обособена позиция 1 - 105 (сто и пет) лева; за Обособена позиция 2 - 97 (деветдесет и седем) лева; за Обособена позиция 3 - 9 (девет) лева, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция за участие на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: • парична сума: за Обособена позиция 1 - в размер на 5 % от стойността на обособената позиция; за Обособена позиция 2 - в размер на 5 % от стойността на обособената позиция; за Обособена позиция 3 - в размер на 5 % от стойността на обособената позиция, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и да бъде със срок не по-кратък от 30 (тридесет) дни след изтичане срока за изпълнение на договора. Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в проекто договора за възлагане на обществената поръчка.
Финансирането е осигурено по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. Плащанията са както следва: В срок до 14 (четиринадесет) дни от датата на сключване на договора и след представяне на разходооправдателен документ Възложителят изплаща на Изпълнителя сума в размер на 20 % (двадесет на сто) от стойността на договора. Остатъкът от договореното възнаграждение се изплаща в български лева по банков път в 10-дневен срок след приключване изпълнението на поръчката, подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на разходооправдателен документ.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Когато не е приложено споразумение/договор за създаването на обединение или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата открита процедура. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: a) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; б) Документите по чл. 56, ал. 1, т.1, б. „в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП в) Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представят само за участниците, в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със строителство или услуги; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения: а) Офертата се подава на български език; б) Документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод; в) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Съгласно т. 16а от §1 от Допълнителните разпоредби на ЗОП - "Официален превод" е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. Настоящата поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания /в частта за обособена позиция 2 и обособена позиция 3. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл. 16 г, ал. 5, т. 2 от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
150
Община град Добрич, град Добрич, ул.България 12, Заседателна зала ІІ етаж
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масово осведомяване - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането е осигурено по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г.
Продължeние от раздел III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците: 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – Образец 7; За изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд от Национална агенция по приходите, Национален осигурителен институт, Агенцията за социално подпомагане, Агенцията по заетостта. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услуга или строителство. 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – Образец 8; 12. Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка – Образец 9; 13. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения (ЗИФО) с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец 13; 14. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Образец 14; 15. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза - Образец 15; 16. Декларация за липса на обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза - Образец 16; 17. Доказателства за техническите възможности на участника -съгласно Раздел III.2.3) от Обявлението. ІІ. ПЛИК № 2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА", който съдържа: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - попълва се приложения към документацията Образец 17. ІІІ. ПЛИК № 3 "ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА", който съдържа: 1. Ценово предложение – попълва се приложения към документацията Образец 18. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет-страницата на Община град Добрич на адрес: http://www.dobrich.bg/ , раздел "Обществени поръчки – Профил на купувача" - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88 Изтеглянето на документацията от посочения адрес е свободно и безплатно. Всяко заинтересовано лице може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Разясненията по документацията ще се публикуват в 4-дневен срок от получаване на искането на страницата на Община град Добрич - http://www.dobrich.bg/, раздел "Обществени поръчки – Профил на купувача" - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88 Комисията чрез съобщение ще обяви не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти, на интернет страница на Община град Добрич - www.dobrich.bg, раздел „Профил на купувача” - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88, датата, часа и мястото на отварянето.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Община град Добрич, ул. България № 12, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600050, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166
Интернет адрес/и:
URL: www.dobrich.bg.
24.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност на 30 служители, разпределени в 3 групи по 10 служители. Обучението на всяка група е с продължителност три дни, 16 (шестнадесет) учебни часа.
80500000
Описание:
Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност на 30 служители, разпределени в 3 групи по 10 служители.
Настаняване на 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника, в хотел минимум 3 звезди, две нощувки, три обяда и две вечери, четири кафе-паузи, зала за обучение с необходимото техническо оборудване.
55110000
Описание:
Настаняване на 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника.
Посочените дейности в Обособена позиция 2 попадат в списъка, утвърден с Решение на МС 551/25.07.2014 г. и са ограничени за кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания !
Осигуряване на транспорт за 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника, от сградата на Община град Добрич до мястото на обучение (на разстояние до 80 км от Добрич) и от мястото на обучение обратно до сградата на Община град Добрич с микробус.
60140000
Описание:
Осигуряване на транспорт за 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника.
Посочените дейности в Обособена позиция 3 попадат в списъка, утвърден с Решение на МС 551/25.07.2014 г. и са ограничени за кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания !