00826-2015-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.02.2015 14:13 ч. : | 12/02/2015 14:08 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.02.2015 14:13 ч. : | 12/02/2015 14:08 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Диана СтойневаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://svnaum.com/bg/?option=com_content&view=article&id=258&Itemid=295.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Диана СтойневаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Диана СтойневаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Красимира Корчева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702108, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Красимира КорчеваИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка н хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП”Св.Наум”ЕАД, гр. София по шест обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти, ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ. Месо, птици, риба и яйца, ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V. Консерви, конфитюр и лютеница, VІ. Захар, олио и други хранителни продукти”
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е „Доставка н хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП”Св.Наум”ЕАД, гр. София по шест обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти, ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ. Месо, птици, риба и яйца, ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V. Консерви, конфитюр и лютеница, VІ. Захар, олио и други хранителни продукти”, съгласно утвърдена техническа спецификация, както и доставка при необходимост на възложителя на други, непосочени в спецификацията, хранителни продукти, за които участникът е представил обвързващо предложение.
15000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Количеството и обемът са посочени в техническата спецификация на документацията
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в отделните позиции е както следва: І позиция - Мляко и млечни продукти – 400 лв. ІІ позиция - Хляб, хлебни и тестени изделия – 400 лв. ІІІ позиция - Месо, птици, риба и яйца – 200 лв. ІV позиция - Плодове, зеленчуци и варива – 300 лв. Vпозиция - Консерви, конфитюр и лютеница – 90 лв. VІ позиция - Захар, олио и други хранителни продукти – 90 лв. Гаранцията за участие може да се внесе в брой в касата на възложителя или по банков път, или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София: Уникредит Булбанк АД Клон София IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96 BIC КОД: UNCRBGSF При представяне на гаранция в касовия ордер, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. „Гаранция за участие в процедура с идентификационен номер .................. (попълва се идентификационен номер на процедурата от РОП)”. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи копие от документ за внесена парична сума или оригинал на учредена банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, че е със срок на валид¬ност 180 дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка.
1. Срок на доставка – до 24 часа след получаване на заявка от МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД за необходимите количества. Заявките ще се правят по телефон, като Изпълнителят носи отговорност за тяхното точно възпроизвеждане и съответствието им с доставката. 2. Място на изпълнение на доставките – болнична кухня при МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Д-р Любен Русев” № 1. 3. Условия и начин на плащане: а) Условия на плащане – плащането се извършва в лева в четиридесет и пет дневен срок, след представяне на: - фактура, сертификат от производителя, доказващ произхода на предлаганите продукти , сертификати за съответствие с пазарните стандарти на ЕО, приемо - предавателен протокол за предаване на стоките на Възложителя. б) начин на плащане – плащането се извършва след представяне на документите по т. 3, буква „а” по банкова сметка на изпълнителя, в срока на отложено плащане, посочен в договора за изпълнение на поръчката. 4. Възложителят не е длъжен да заяви за доставка цялото количество посочено в спецификацията на обществената поръчка, а има право да заявява количества, съобразно действителните си нужди, но не повече от посоченото. 5. Доставяните хранителни продукти трябва да отговарят на нормативно установените изисквания за качество и европейски стандарти и да са опаковани със съответната маркировка за производител и партидни номера, а маркировка ще се поставя на всеки кашон, съответно - на всяка опаковка. 6. При изпълнение на доставките, изпълнителят ще представя сертификати за качество, произход и годност на производителя с остатъчен срок на годност на продуктите, не по-малък от 75% към момента на доставката. 7. При констатиране на продукти несъответстващи на изискванията към момента на доставка, ще се заменят от изпълнителя за негова сметка със съответното качество и количество в срок от 1 час от установяването им. 8. При констатиране на продукти несъответстващи на изискванията след доставката, ще се заменят от изпълнителя за негова сметка със съответното качество и количество в срок от 1 час, от подаване на сигнал за установеното несъответствие. 9. За обезпечаване изпълнението на договора за възлагане на обществената поръчка преди подписването на договора изпълнителят ще предоставим на възложителя гаранция в размер на 3 (три) на сто от цената за изпълнение на договора без ДДС, посочена в Ценовата оферта. Гаранцията ще бъде предоставена под формата на депозит на парична сума или банкова гаранция. Изпълнителят трябва да осигури валидност на банкова гаранция, когато гаранцията е под такава форма, 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора.
В обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, регламентирани със Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и в документацията за участие. В случай, че участникът, избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице, или да се регистрира в Регистъра БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите. Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ID.00039 в Профил на купувача
ДА
Място и срок за получаване на документацията за участие Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Любен Русев” 1 от 08:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението за обществената поръчка. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Цена на документацията за участие Цената на документацията е 10 (десет) лева с ДДС. Начин на плащане на документацията за участие Сумата от десет лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД или преведена по следната банкова сметка: Банка: Уникредит Булбанк АД Клон София IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96 BIC КОД: UNCRBGSF • Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. От деня на публикуване на обявлението, Възложителя осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/other.php?id=6
Български
180
Учебна зала ДКБ на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”, на адрес: гр. София, ул. “Д-р Любен Русев” № 1
Отварянето на офертите е публично и могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ЗОП
12.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на мляко и млечни продукти по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.
15500000
Описание:
Количеството и обема на отделните артикули в обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация на документацията.
Доставка на хляб, хлебни и тестени изделия по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.
15810000, 15850000
Описание:
Отделните артикули с прогнозното количество са подробно посочени в техническата спецификация на документацията.
Доставка на месо, птици, риба и чайца по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.
15100000, 15200000
Описание:
Количеството и обема на отделните артикули в обособената позиция са посочени в техническата спецификация на документацията.
Доставка на плодове, зеленчуци и варива по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.
15300000
Описание:
Количеството и обема на отделните артикули в обособената позиция са посочени в техническата спецификация на документацията.
Доставка на консерви, конфитюр и лютеница по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.
15897200
Описание:
Количеството и обема на отделните артикули са посочни в техническата спецификация на документацията.
Доставка на захар, олио и други хранителни продукти по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.
15400000, 15830000, 15870000, 15612100
Описание:
Количеството и обема на отделните артикули в обособената позиция са посочени в техническата спецификация на документацията.