00572-2015-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.01.2015 16:10 ч. : | 27/01/2015 16:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.01.2015 16:10 ч. : | 27/01/2015 16:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Сандански: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Сандански, бул."Свобода"№ 14, За: Валентина Костадинова, Република България 2800, Сандански, Тел.: 0746 89099, E-mail: oba_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 89055
Място/места за контакт: бул."Свобода"№ 14Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sandanskibg.com.
Адрес на профила на купувача: http://77.77.16.66/proc/Zop/PublicRegisterList?UnitID=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за организиране и провеждане на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им”, по две обособени позиции: Обособена позиция №1: Провеждане на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им. Обособена позиция №2: Организиране (логистично обезпечаване) на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им, по проект № М 13-22-47/29.07.14 г. „Община Сандански – компетентна и ефективна администрация”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013”
Възлагане на обществена поръчка
„Организиране и провеждане на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им” Обучение №1 Развитие на гъвкава и адаптивна структура на общинската администрацията Обучение №2 Чуждоезиково обучение по гръцки език Обучение №3 Изграждане на умения за управление на потенциала на общината - Логистично осигуряване (настаняване, кафе-паузи, храна, наем на зала, наем на техника, транспорт) на Обучение №3 Изграждане на умения за управление на потенциала на общината - Логистично осигуряване (настаняване, кафе-паузи, храна, наем на зала, наем на техника, транспорт) на Обучение № 4 Ефективно управление на общинска собственост (ДУО-2)
80500000, 80570000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Организиране и провеждане на обучение за „Развитие на гъвкава и адаптивна структура на общинската администрацията”за 15 служители организиране и провеждане на обучение „Чуждоезиково обучение по гръцки език” за 30 служители организиране и провеждане на обучение за „Изграждане на умения за управление на потенциала на общината” за 30 служители Логистично организиране на обучението по „Ефективно управление на общинска собственост (ДУО-2) Цялостна логистична организация за провеждане на обучението:Осигуряване на транспорт за служителите на Община Сандански до мястото за провеждане на обученията и обратно след приключването му , Осигуряване на хотел,Осигуряване на 2 обяда и 1 вечеря
НЕ
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на 436 лв., като За обособена позиция №1: 255 /двеста петдесет и пет/ лв. За обособена позиция № 2: 181/ сто осемдесет и един/ лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на община Сандански:Сметка в лв (BGN)IBAN BG65UNCR96603300107417, BIC COD: UNCRBGSF, ПРИ БАНКА: УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК - САНДАНСКИ Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на община Сандански IBAN BG65UNCR96603300107417, BIC COD: UNCRBGSF, ПРИ БАНКА: УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК - САНДАНСКИ на името на община Сандански; Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
процедурата се провежда в изпълнение на проект № М 13-22-47/29.07.14 г. „Община Сандански – компетентна и ефективна администрация”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013” Начин на плащане - Аванс, в размер на 15% (петнадесетдесет процента) от цената на сключеният договор, в срок до 10 (десет) работни дни след сключването му. - Междинни плащания в размер на сумата на приключило обучение, в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на Приемно-предавателен протокол за изпълнена задача и представяне на фактура; - Окончателно плащане за оставащия размер на сумата по ценова оферта, но не по-малко от 20% от общата стойност на договора, в срок до 10 (тридесет) работни дни след подписване на окончателен Приемо-предавателен протокол за изпълнени задачи и представяне на фактура;
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие. Кандидатите получават пълен достъп до нея на адрес: www.sandanskibg.com раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес: община Сандански, гр. Сандански, бул. „Свобода”№ 14. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG54UNCR96608497571412, BIC CODE UNCRBGSF, КОД ЗА ПЛАЩАНЕ 44 70 00 при Уникредит Булбанк- клон Сандански
Български
120
заседателна зала на община Сандански, бул."Свобода"№ 14
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
процедурата е в изпълнение на проект № М 13-22-47/29.07.14 г. „Община Сандански – компетентна и ефективна администрация”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Решенията на Възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване по реда на глава единадесета на част четвърта от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал.1 от ЗОП.
27.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Провеждане на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им.
80500000, 80570000
Описание:
Провеждане на обучение по „Развитие на гъвкава и адаптивна структура на общинската администрацията”за 15 служители Провеждане на обучение по „Чуждоезиково обучение по гръцки език” за 30 служители Провеждане на обучение по „Изграждане на умения за управление на потенциала на общината” за 30 служители
Организиране (логистично обезпечаване) на обучения за Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Сандански за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им,
80500000, 60140000, 55110000
Описание:
Организиране на обучение по „Развитие на гъвкава и адаптивна структура на общинската администрацията”за 15 служители Цялостна логистична организация за провеждане на обучението: Осигуряване на транспорт за служителите на Община Сандански до мястото за провеждане на обученията и обратно след приключването му Осигуряване на хотел извън територията на Община Сандански, минимум три звезди Осигуряване на 3 обяда и 2 вечери ( тристепенно меню) Осигуряване, подготовка и обслужване на техническото оборудване на залите; Организиране на обучение по „Изграждане на умения за управление на потенциала на общината” за 30 служители Цялостна логистична организация за провеждане на обучението: Осигуряване на транспорт за служителите на Община Сандански до мястото за провеждане на обученията и обратно след приключването му Осигуряване на хотел извън територията на Община Сандански, минимум три звезди; Осигуряване на 3 обяда и 2 вечери ( тристепенно меню) Осигуряване, подготовка и обслужване на техническото оборудване на залите; Организиране на обучението по „Ефективно управление на общинска собственост (ДУО-2) Цялостна логистична организация за провеждане на обучението: Осигуряване на транспорт за служителите на Община Сандански до мястото за провеждане на обученията и обратно след приключването му. Осигуряване на хотел Храна и напитки за участниците в обучението Осигуряване на 2 обяда и 1 вечеря
Тъй като част от предмета на поръчката съдържа услуги, които са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания утвърден с Решение на Министерски съвет 551/25.07.2014 г., възложителят ги е отделил в обособена позиция № 2 и са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.