00339-2015-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.01.2015 17:14 ч. : | 19/01/2015 17:10 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.01.2015 17:14 ч. : | 19/01/2015 17:10 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Ямбол: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" № 7, За: Даниела Желева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681403; 0895 599598, E-mail: dani_ri@abv.bg, Факс: 046 662247
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.yambol.bg/profile/item/92.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" № 7, За: Христина Донакова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681101, Факс: 046 662247
Място/места за контакт: Център за услуги и информация - Гише № 1Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.yambol.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Организиране и провеждане на обучения за служители от администрацията на община Ямбол по проект „Изграждане на капацитет за ефективно управление и повишаване компетентността на служителите в общинска администрация Ямбол”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, с 15 обособени позиции.
Възлагане на обществена поръчка
Поръчката възлагана от община Ямбол се състои в провеждане на 2 специализирани обучения по ГИС, провеждане на 4 специализирани обучения, осигуряване на транспорт за 6 обучения, осигуряване на услуги по настаняване за 6 обученияи осигуряване на храна за три обучения и кафе - паузи за 2 обучения.
80500000, 80570000, 79952000, 55300000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Прогнозната стойност на поръчката е 77 299,99 (седемдесет и седем хиляди двеста деветдесет и девет лева и 99 стотинки), разпределена както следва: за Обособена позиция №1 Провеждане на 2 специализирани обучения по ГИС - 11 750,00 лв. (единадесет хиляди седемстотин и петдесет лева) без ДДС, Обособена позиция № 2: Провеждане на 4 специализирани обучения - 22 987,50 лв. (двадесет и две хиляди деветстотин осемдесет и седем лева и 50 стотинки) без ДДС. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: Осигуряване на транспорт за Обучение 2 - 966,67 лв. (деветстотин шестдесет и шест лева и 67 стотинки) без ДДСОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4: Осигуряване на транспорт за Обучение 3 - 733,34 лв. (седемстотин тридесет и три лева и 34 стотинки) без ДДС.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5: Осигуряване на транспорт за Обучение 6 - 1 200,00 лв. (хиляда и двеста лева) без ДДС.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6: Осигуряване на транспорт за Обучение 7 - 1 100,00 лв. (хиляда и сто лева) без ДДС.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 7: Осигуряване на транспорт за Обучение 8 - 966,67 лв. (деветстотин шестдесет и шест лева и 67 стотинки) без ДДС.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 8: Осигуряване на транспорт за Обучение 9 - 1 200,00 лв. (хиляда и двеста лева) без ДДС.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 9: Осигуряване на услуги по настаняване за Обучение 2 – 2 225,00 лв. (две хиляди двеста двадесет и пет лева) без ДДС.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 10: Осигуряване на услуги по настаняване за Обучение 3 – 3 033,34 лв. (три хиляди тридесет и три лева и 34 стотинки) без ДДС.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 11: Осигуряване на услуги по настаняване за Обучение 6 – 6 975,00 лв. (шест хиляди деветстотин седемдесет и пет лева) без ДДС.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 12: Осигуряване на услуги по настаняване за Обучение 7 – 6 425,00 лв. (шест хиляди четиристотин двадесет и пет лева) без ДДС.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 13: Осигуряване на услуги по настаняване за Обучение 8 –5 691,67 лв. (пет хиляди шестстотин деветдесет и един лева и 67 стотинки) без ДДС.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 14: Осигуряване на услуги по настаняване за Обучение 9 – 6 975,00 лв. (шест хиляди деветстотин седемдесет и пет лева) без ДДС.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 15: Осигуряване на храна за 3 обучения и кафе-паузи за 2 обучения – 5 070,83 лв. (пет хиляди и седемдесет лева и 83 стотинки) без ДДС. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочените максимални общи стойности на поръчката, както като цяло, така и по отделните обособени позиции и/или на някоя от посочените поддейности към обособените позиции. Оферти, надвишаващи посочените общи стойности на обществената поръчка, както като цяло, така и по отделните обособени позиции и/или на някоя от поддейностите към обособените позиции, ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка
НЕ
16.09.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие - на основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за съответната обособена позиция без ДДС. Гаранцията може да бъде под формата на: а) парична сума, преведена по банкова сметка на Община Ямбол IBAN BG 75 SOMB 91303324121301, BIC - SOMBBGSF в “Общинска банка” АД- клон Ямбол, или б) безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение на договора, за настоящата обществена поръчка - за конкретната обособена позиция. При внасяне на гаранцията под формата на парична сума, преведена по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва наименованието на поръчката и обособената позиция – допустимо е следното съкращение „ОПАК ОП1/ ОПАК ОП2/ ОПАК ОП....“. Гаранцията се представя към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него. Забележка: Участникът/изпълнителят трябва да предвидят и заплатят таксите по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в процедурата/договора размер. На основание чл. 59, ал. 6, Възложителят не изисква гаранция за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Настоящата обществена поръчката се финансира по проект „Изграждане на капацитет за ефективно управление и повишаване компетентността на служителите в общинска администрация Ямбол”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-51/16.10.2014 г. - Авансово плащане - не се предвижда. - Междинни плащания - предвиждат се междинни плащания, платими след провеждане на всяко обучение/транспорт/настаняване/хранене и кафе паузи, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на подписване на двустранен Приемо-предавателен и Констативен протокол за изпълнение на всяко проведено обучение/транспорт/настаняване/хранене и кафе паузи по договора и представена фактура от изпълнителя със задължителен текст. - Окончателното плащане е плащането на последното хронологически проведено обучение/транспорт/настаняване/хранене и кафе паузи, платимо по съответната банкова сметка на избрания изпълнител, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване на двустранен Приемо-предавателен и Констативен протокол за изпълнение на последното хронологически проведено обучение/транспорт/настаняване/хранене и кафе паузи, възложени с предмета на договора и представена фактура от изпълнителя.
Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.
Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите, както и от правото на чл. 64 ,ал. 3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 /седем/ дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с 5 /пет/ дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Ямбол - в раздел "Профил на купувача", поради което срокът за подаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1. Когато Участникът е обединение при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. За обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно декларирането им от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Обособени позиции №№ 3-14 са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл. 16 г, ал. 5, т. 2 от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://www.yambol.bg - раздел „Профил на купувача”. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа, всеки работен ден в Центъра за услуги и информация на Община Ямбол до изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: Община Ямбол, гр. Ямбол, обл. Ямбол, ул. „Г. С. Раковски” № 7, срещу заплащане на сумата от 9 лв. (девет лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща по банков път по сметка: Банкова сметка за плащане при закупуване на документация за обществената поръчка: IBAN: BG 13SOMB91308424420344 BIC: SOMBBGSF код за вид плащане: 447000 Банка:Общинска банка АД – ФЦ Ямбол При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка на сумата по нейното размножаване.
Български
180
ст. 203 в сградата на община Ямбол
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата обществена поръчката се финансира по проект „Изграждане на капацитет за ефективно управление и повишаване компетентността на служителите в общинска администрация Ямбол”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-51/16.10.2014 г.
Продължава от Раздел ІІІ. 2.3.) Технически възможности - "Минимални изисквания".За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: 1. Ръководител на екипа 1) образование - завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или “бакалавър“; 2) опит - участие като ръководител на екип или експерт за провеждане на минимум 3 (три) обучения по ключови компетентности, например: „Работа с граждани от уязвими групи”, „Ораторски и презентационни умения”, „Управление на конфликтни ситуации”, „Разрешаване на проблеми и мотивация на персонала” и др., през последните 3 (три) години. 2. Експерт обучител - минимум 2 /двама/ експерти, отговарящи на следните изисквания: 1) образование - завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър“ в една от областите: „Педагогически науки”, „Хуманитарни науки”, „Социални, стопански и правни науки”, съгласно ПМС №125/24.06.2002 г. на Министерския съвет за утвърждаване класификатор на областите на висшето образование и професионалните направления; 2) опит - участие като обучител в провеждане на минимум 3 (три) обучения по ключови компетентности, например: „Работа с граждани от уязвими групи”, „Ораторски и презентационни умения”, „Управление на конфликтни ситуации”, „Разрешаване на проблеми и мотивация на персонала” и др., през последните 3 (три) години. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 - 15: 1. Ръководител на екипа - Образование и опит - завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или “бакалавър“, и опит в организиране на минимум 3 обучения и/или семинари и/или кръгли маси и/или конференции и/или работни срещи и/или групови събития чрез предоставяне на услуги по транспортиране, хотелско настаняване, осигуряване на хранене, осигуряване на зала за провеждане на групови занимания, обезпечаване на кафе – паузи и други сходни дейности през последните 3 /три/ години. 2. Експерт логистика - минимум 2 /двама/ експерти, отговарящи на следните изисквания: - Образование и опит - завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър“, и опит в организиране на минимум 3 обучения и/или семинари и/или кръгли маси и/или конференции и/или работни срещи и/или групови събития чрез предоставяне на услуги по транспортиране, хотелско настаняване, осигуряване на хранене, осигуряване на зала за провеждане на групови занимания, обезпечаване на кафе – паузи и други сходни дейности през последните 3 /три/ години. В случай че участникът участва за повече от една от обособени позиции №№3-15 е достатъчно наличието на екип от един ръководител на екипа и минимум двама експерти – логистика. В случай че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице минималните изисквания за екип от експерти се доказват от един или повече участници в обединението, а не от всяко от лицата включени в него.Съгласно чл. 51а от ЗОП, участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условията се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 8600, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
19.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Провеждане на 2 специализирани обучения по ГИС на тема: Обучение по Географските информационни системи – основен модул базиран на ArcGIS (за 4 дни) и Обучение по Приложение на ГИС в работата на общинската администрация – WEB базиран модул на географска информационна система (за 3 дни)
80500000, 80570000
Описание:
Обучение 1: Географските информационни системи – основен модул базиран на ArcGIS – с продължителност 4 дни, 12 участници. Обучението следва да бъде организирано в 2 групи по 6 човека, с продължителност 4 (четири) дни, 12 (дванадесет) учебни часа общо за всяка обучавана група. Обучението следва да обхваща следните модули и теми: Базов модул ”Въведение в ГИС”: Въведение в ГИС: основни теоретични концепции; модели за репрезентации; ГИС за целите на местното самоуправление, Базово практическо ГИС обучение - Въведение в ArcGIS; Модул „Advanced GIS”: Създаване и редактиране на ГИС данни - практическо обучение, базирано на ArcGIS платформа за: георефериране на аналогови карти, дигитализиране, редакция и разработване на геобази данни; Проектиране и разработване на Геобази данни. Обучение 2: Приложение на ГИС в работата на общинската администрация – WEB базиран модул на географска информационна система – с продължителност 3 дни, 35 участници.В рамките на това обучение се предвижда да се обучат 12 служители, назначени в периода 2010-2014 г., след внедряване на ГИС. Обучението следва да бъде организирано в 2 групи по 6 човека, с продължителност 4 (четири) дни, 12 (дванадесет) учебни часа общо за всяка обучавана група. Обучението следва да обхваща следните модули и теми: Базов модул ”Въведение в ГИС”: Въведение в ГИС: основни теоретични концепции; модели за репрезентации; ГИС за целите на местното самоуправление. Базово практическо ГИС обучение - Въведение в ArcGIS; Модул „Advanced GIS”;Създаване и редактиране на ГИС данни - практическо обучение, базирано на ArcGIS платформа за: георефериране на аналогови карти, дигитализиране, редакция и разработване на геобази данни; Проектиране и разработване на Геобази данни.
Провеждане на 4 специализирани обученияпо: Обучение 1: Работа с граждани от уязвими групи – 3 дни, 34 служители Обучение 2: Ораторски и презентационни умения – 3 дни, 31 служители Обучение 3: Управление на конфликтни ситуации – 3 дни, 27 служители Обучение 4: Разрешаване на проблеми и мотивация на персонала – 3 дни, 34 служители
80570000, 80500000
Описание:
Обучение 1: Работа с граждани от уязвими групи В рамките на това обучение се предвижда да се обучат общо 34 служители на община Ямбол. Обучението трябва да бъде с тридневна продължителност, 16 учебни часа, и ще бъде проведено извън град Ямбол. Обучението е насочено към служителите, които пряко обслужват потребителите на външни услуги и ежедневно контактуват с различни социални групи. Това са служителите от фронт-офиса на общината, данъчните инспектори и служителите, предоставящи услуги по регистрация и гражданско състояние. Обучение 2: Ораторски и презентационни умения. В рамките на това обучение се предвижда да се обучат общо 31 служители на община Ямбол.Обучението трябва да бъде с тридневна продължителност, 16 учебни часа, и ще бъде проведено извън град Ямбол. Предвид функциите, които изпълняват, всички посочени длъжности се нуждаят също така от добри ораторски и презентационни умения, за да представят успешно дейността на община Ямбол. Включените в това обучение служители ежедневно извършват множество услуги за гражданите, което изисква необходимите умения за подходящото им представяне пред аудитория и изграждане на добър имидж на общината. Обучение 3: Управление на конфликтни ситуации - В рамките на това обучение се предвижда да се обучат общо 27 служители на община Ямбол. Обучението трябва да бъде с тридневна продължителност, 16 учебни часа, и ще бъде проведено извън град Ямбол. Работата в динамична среда, изискваща интензивна комуникация с различни групи хора и институции, както и ежедневната необходимост от вземане на краткосрочни решения, често създават предпоставки за възникване на конфликтни ситуации. За да реагира адекватно на такива ситуации, организацията следва да е наясно с механизмите за тяхното управление и преодоляване. Обучение 4: Разрешаване на проблеми и мотивация на персонала. В рамките на това обучение се предвижда да се обучат общо 34 служители на община Ямбол. Обучението трябва да бъде с тридневна продължителност, 16 учебни часа, и ще бъде проведено извън град Ямбол. Целевата група, включена в обучението се състои от служители на ръководни позиции, чиято роля в голяма степен се състои в решаване на възникнали административни проблеми, както и осигуряване и подкрепа развитието на подчинените си, чрез прилагане на точни и ефективни подходи за мотивация.
При изпълнението на обособената позиция ще се осигури транспорт за обучение 2 за служители от общинска администрация Ямбол.
60140000
Описание:
Осигуряване на транспорт на участници в обучение 2 в съответствие с техническата спецификация.
На основание чл. 16 г от Закона за обществените поръчки, обособената позици е запазена за специализирани предприятия или кооперации за хора с увреждания.
Осигуряване на транспорт за участниците в Обучение 3.
60140000
Описание:
Осигуряване на транспорт за участниците в Обучение 3, в съответствие с техническата спецификация.
Осигуряване на транспорт за участниците в Обучение 6.
60140000
Описание:
Осигуряване на транспорт за участниците в Обучение 6, в съответствие с техническата спецификация.
На основание чл. 16 г от Закона за обществените поръчки, обособената позици е запазена за специализирани предприятия или кооперации за хора с увреждания.
Осигуряване на транспорт за участниците в Обучение 7.
60140000
Описание:
Осигуряване на транспорт за участниците в Обучение 7, в съответствие с техническата спецификация.
На основание чл. 16 г от Закона за обществените поръчки, обособената позици е запазена за специализирани предприятия или кооперации за хора с увреждания.
Осигуряване на транспорт за участниците в Обучение 8
60140000
Описание:
Осигуряване на транспорт за участниците в Обучение 8, в съответствие с техническата спецификация.
На основание чл. 16 г от Закона за обществените поръчки, обособената позици е запазена за специализирани предприятия или кооперации за хора с увреждания.
Осигуряване на транспорт за участниците в Обучение 9.
60140000
Описание:
Осигуряване на транспорт за участниците в Обучение 9, в съответствие с техническата спецификация
На основание чл. 16 г от Закона за обществените поръчки, обособената позици е запазена за специализирани предприятия или кооперации за хора с увреждания.
Осигуряване на услуги по настаняване на участниците в Обучение 2, включващо настаняване в хотел, осигуряване на закуски, обяди и вечери.
55110000, 79952000
Описание:
Осигуряване на услуги по настаняване на участниците в Обучение 2, включващо настаняване в хотел, осигуряване на закуски, обяди и вечери, в съответствие с техническата спецификация.
На основание чл. 16г от Закона за обществените поръчки, обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания
Осигуряване на услуги по настаняване на участниците в Обучение 3, включващи услуги по настаняване в хотел, осигуряване на закуски, обяди и вечери,
55110000, 79952000
Описание:
Осигуряване на услуги по настаняване на участниците в Обучение 3, в съответствие с техническата спецификация.
На основание чл. 16г от Закона за обществените поръчки, обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации за хора с увреждания.
Осигуряване на услуги по настаняване за участниците в Обучение 6, включващи хотелско настаняване, осигуряване на закуски , обяди и вечери, наемане на зали итеника, осигуряване на кафе-паузи.
55110000, 79952000
Описание:
Осигуряване на услуги по настаняване за участниците в Обучение 6 в съответствие с техническата спецификация.
На основание чл. 16г от Закона за обществените поръчки, обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Осигуряване на услуги по настаняване научастниците в Обучение 7, включващи настаняване в хотел, осигуряване на закуски, обяди и вечери, осигуряване на кафе-паузи, наемане на зали и техника.
55110000, 79952000
Описание:
Осигуряване на услуги по настаняване научастниците в Обучение 7,в съответствие с техническата спецификация.
На основание чл. 16г от Закона за обществените поръчки, обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Осигуряване на услуги по настаняване за участниците в Обучение 8, включващи настаняване в хотел, осигуряване на закуски, обяди и вечери, кафе-паузи, наемане на зали и техника.
55110000, 79952000
Описание:
Осигуряване на услуги по настаняване за участниците в Обучение 8, в съответствие с техническата спецификация.
На основание чл. 16г от Закона за обществените поръчки, обособената позиция е запазена на специализирани предприятия или кооперации за хора с увреждания.
Осигуряване на услуги по настаняване на участниците в Обучение 9, включващи хотелско настаняване, осигуряване на закуски, обяди и вечери, кафе паузи, наемане на зали и техника.
55110000, 79952000
Описание:
Осигуряване на услуги по настаняване на участниците в Обучение 9, в съответствие с техническата спецификация.
На основание чл. 16г от Закона за обществените поръчки, обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Осигуряване на храна за 3 обучения и кафе-паузи за 2 обучения на територията на грд Ямбол.
55300000, 55320000
Описание:
Прогнозна стойност и финансов ресурс за Обучение № 1 - 1320.83 лв., за Обучение № 4 - 1283.33 лв., за Обучение № 5 - 2466.66 лв.
На основание чл. 16 г от Закона за обществените поръчки, обособената позици е запазена за специализирани предприятия или кооперации за хора с увреждания.