Версия за печат

00222-2014-0023

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие "Ръководство на въздушното движение", бул. Брюксел № 1, За: Росица Кехайова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9371565, E-mail: rossitza.kehayova@bulatsa.com, Факс: 02 9803864

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управление на въздушното движениеДруго (моля пояснете): управление на въздушното движение

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Техническа поддръжка на асансьори в обекти на ДП РВД - по обособена позиция № 1 – „Техническа поддръжка на асансьорите в обекти на ДП РВД – ЛЦ за ОВД Варна и УВЦ „Св. Св. Константин и Елена”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Обекти на ДП РВД (ЛЦ за ОВД Варна и УВЦ „Св. Св. Константин и Елена”), намиращи се в гр. Варна и к.к. „Св. Св. Константин и Елена”.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Техническа поддръжка на 6 бр. асансьори в обекти на ДП РВД - ЛЦ за ОВД Варна и УВЦ „Св. Св. Константин и Елена” (пътнически и товарни-платформени асансьори).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3609.6 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Техническа поддръжка на асансьорите в обекти на ДП РВД – ЛЦ за ОВД Варна и УВЦ „Св. Св. Константин и Елена"
V.1) Дата на сключване договора
05.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Стронгил 2005 ЕООД - ЕИК 175268401, ул. Генерал Колев № 21, вх. А, ет. 2, ап. 9, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 625427

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3609.6 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 8
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Стронгил 2005" ЕООД.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Съгласно чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП са налице са всички законови предпоставки за откриване на процедура на договаряне, а именно: 1. В обявлението за обществената поръчкa за провеждане на открита процедура с предмет: „Абонаментна техническа поддръжка на асансьори в обекти на ДП РВД“ (номер 490897 в Регистъра на обществените поръчки) за Възложителя е предвидена възможност за повторение на услугата от същия Изпълнител по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като необходимостта за повторение на услугата от същия изпълнител е възникнала не по-късно от три години от възлагането на първата поръчка; 2. Стойността на конкретната услуга е включена при определяне стойността на първата поръчка, като в обявлението за обществената поръчка е посочена посочена минимална прогнозна стойност в размер на 115 560,00 лв. без ДДС и максимална прогнозна стойност в размер на 173 340,00 лв. без ДДС. В т. VI.3) от обявлението е посочено, че при определяне на прогнозната стойност на тази обществена поръчка на основание чл. 90, ал. 1, т. 9, буква "б" от ЗОП е включена и общата стойност на процедура на договаряне без обявление в случай, че възникне необходимост от повторение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка. Договорите, сключени в изпълнение на тази обществена поръчка, са със стойност под посочената в обявлението минимална прогнозна стойност, с оглед на което остатъкът от средства е достатъчен за обезпечаване на поръчката (по двете обособени позиции) за срок от 03.01.2015 г. до сключване на договор с определения изпълнител въз основа на проведена открита процедура по реда на ЗОП, но не повече от 8 (осем) месеца. 3. Предметът на договарянето без обявление съответства на предмета на проведената открита процедура. В конкретния случай прогнозната стойност на процедурата на договаряне без обявление с предмет: „Техническа поддръжка на асансьори в обекти на ДП РВД“ е под тази стойност, както самостоятелно, така и сумарно с прогнозната стойност на процедурата на договаряне без обявление с предмет: „Техническа поддръжка на асансьори в обекти на ДП РВД – ЕЦ за УВД, ЛКК София и ТРЛК Черни Връх”.