Версия за печат

02711-2014-0089

BG-с. Венец: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДЛС ПАЛАМАРА към СИДП ДП ШУМЕН, с. Венец, общ.„ Венец, обл. Шумен, ул. "Кирил и Методий" №17, За: адв. Дилян Нанев, Р. България 9751, с. Венец, Тел.: 05343 2049, E-mail: ddspalamara@abv.bg, Факс: 05343 2047

Място/места за контакт: деловодството на ТП ДЛС "Паламара"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlspalamara.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dlspalamara.dpshumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВОДруго (моля пояснете): ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Достовка на дефектирали части по списък, необходими за отстраняване на възникнала производствена авария на колесен трактор "Фенд Варио" 818"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административна сграда на ТП ДЛС "Паламара"
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Достовка на дефектирали части по списък, необходими за отстраняване на възникнала производствена авария на колесен трактор "Фенд Варио" 818"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16800000

Описание:

Части за машини, използвани в селското и горското стопанство

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10293 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

"Достовка на дефектирали части по списък, необходими за отстраняване на възникнала производствена авария на колесен трактор "Фенд Варио" 818"

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 599761 от 15.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Достовка на дефектирали части по списък, необходими за отстраняване на възникнала производствена авария на колесен трактор "Фенд Варио" 818"
V.1) Дата на сключване договора
16.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.04.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Инжсервиз" ЕООД, ЕИК: 200954202, гр. Попово, ул. "Цар Освободител" №42, Р. България 7800, гр. Попово, Тел.: 0882 471144, E-mail: ingservice@mail.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10293 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10293 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.12.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Инжсервиз" ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Поради възникнала производствена авария на 10/04/2014 г., при която дефектира неочаквано колесен трактор „Фенд Варио” 818 в хода на стопанските мероприятия по сеидба на едногодишна култура - царевица, която трябва да се извърши до средата на месец Май, и който не може да бъде заменен се налага неотложното закупуване на резервни части, с които да бъде отстранена повредата. Предвид кратките срокове, в които следва да се извърши сеидбата на царевица за стопанската 2014 година е невъзможно да бъдат спазени сроковете, които ЗОП изиква да се спазят за процедура от този характер.