01759-2014-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.12.2014 09:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.12.2014 09:55 ч. : | 05/12/2014 08:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.12.2014 09:55 ч. : | 05/12/2014 08:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.12.2014 09:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-гр.Хасково: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково, ул."Граф Игнатиев" №14, За: Гинка Райчева, Р.България 6300, гр.Хасково, Тел.: 038 622637, E-mail: oy.kliment.hs@gmail.com
Място/места за контакт: деловодствоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kliment-hs.com/.
Адрес на профила на купувача: http://www.kliment-hs.com/profilebuyer.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за: „Аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г." .
Изпълнение на: „Аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г." .
45200000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
"АНИКО" ЕООД, ЕИК 126514262, бул."Раковски" №1, Р.България 6300, гр.Хасково, Тел.: 038 662492, Факс: 038 664366
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.
05.12.2014 г.
"АНИКО" ЕООД с ЕИК 126514262, със седалище и адрес на управление: гр.Хасково, бул."Раковски" №1
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
На 25.10.2014г. в гр.Хасково след падането на 109л/кв.м. дъжд и високата вълна водите на р. Хасковска излязоха от коритото й. Приливната вълна премина през сградата на ОУ „Св.Климент Охридски“ гр.Хасково, на ул.“Граф Игнатиев“ №14, вследствие на което водата заля помещенията в приземния етаж до 10 см. от таваните, изкърти прозорци и врати. След извършеното отводняване на сградата в продължение на четири дни, бе възможно влизането в същата и със Заповед №ІІ-1-66 от 29.10.2014г. като директор на ОУ „Св.Климент Охридски“ гр.Хасково определих три комисии: по парната инсталация, по имуществените вреди и по архива, които да огледат котелното помещение, кабинета на домакина, занималня ІІ клас, кабинет ДТИ и да установят нанесените щети. Комисиите следваше да съставят констативни протоколи относно нанесените щети от наводнението на 25.10.2014г. в срок до 20.11.2014г. С протоколи от 18.11.2014г. комисиите установили, че водата е заляла помещенията до 10 см от таваните, изкъртени са прозорци и врати и констатирали нанесени щети в котелното помещение, кои са запазените документи от архива и нанесените щети в помещенията в приземния етаж на ОУ „Св.Климент Охридски“ гр.Хасково. След горното експерти на застрахователната компания изготвиха количествено-стойностна сметка за извършване на аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г. Едно от залетите помещения от водата е и помещение, в което се извършва разпределяне на храна и изхранване на децата от училището. На 31.10.2014г., след отводняването на приземния етаж на училището, комисия на ОДБХ Хасково извърши проверка на това помещение и установи, че след наводнението на 25.10.2014г. същото не отговаря на хигиенните изисквания на Закона за храните и Наредба №5/2006г. за хигиена на храните, няма създадени условия за извършване на дейността – разливане на храната и изхранване на децата. За извършената проверка бе съставен констативен протокол №141031-02. На 03.11.2014г. ми бе връчено предписание №168 от ОДБХ Хасково с предписание обектът да се приведе в съответствие с изискванията на чл.21 от Наредба №5/2006г. Т.е. към настоящия момент в засегнатите помещения не може да се извършва учебна дейност и не може да се използват помещенията, които са с предназначение за разливна и изхранване на децата. Това спира учебния процес в началото на учебната година, тъй като за една част от учениците няма други помещения, в които да бъдат настанени за продължаване на учебния процес и не може да се осигури изхранване на учениците от 1-ви до 4-ти клас, каквото основно задължение има училището при организираната целодневна форма на обучение. Ето защо е налице необходимост от предприемане на неотложни действия - „Аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г." .Предприемането на неотложни действия е породено от настъпване на изключителни обстоятелства – природно бедствие /наводнение, поради излизане на водите на р.Хасковска от коритото на реката/ по смисъла на § 1, т. 8 от Допълнителните разпоредби (ДР) на Закона за обществените поръчки (ЗОП).По смисъла на § 1, т. 8 от ДР на ЗОП изключителни са обстоятелствата, предизвикани от непредвидими за възложителя събития, като природно бедствие, авария или катастрофа, както и други, които непосредствено застрашават живота и здравето на хората или околната среда или могат съществено да затруднят или да нарушат нормалното изпълнение на нормативно установени дейности на възложителя, а видно от изложеното по-горе е налице природно бедствие, което застрашава живота и здравето на хората. За преодоляване на последиците не могат да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или процедура на договаряне с обявление по ЗОП, тъй като незабавно следва да започнат „Аварийно-възстановителни работи в сградата на ОУ "Св.Климент Охридски" гр.Хасково след наводнението на 25.10.2014г." .