00826-2014-0009
Технически редакции | ||
![]() |
||
24.11.2014 15:38 ч. : | 24/11/2014 15:29 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
24.11.2014 15:38 ч. : | 24/11/2014 15:29 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Диана СтойневаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Диана СтойневаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Диана СтойневаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Красимира Корчева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702108, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Красимира КорчеваИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти за нуждите на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е „Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти за нуждите на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”, съгласно утвърдена спецификация, както и доставка при необходимост на възложителя на други, непосочени в спецификацията, хигиенни материали и дезинфектанти, за които участникът е представил обвързващо предложение.
24455000, 33631600, 33741300, 33741100, 39830000, 39542000, 18424000, 33711900, 33760000, 39525800, 33763000, 39514300, 33770000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количеството и обемът са посочени в техническата спецификация на документацията
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие е 690 (шестстотин и деветдесет) лева. Гаранцията за участие може да се внесе в брой в касата на възложителя или по банков път, или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София: 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе в брой в касата на възложителя, по банков път, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, или касов ордер при неговото сключване.
1. Срокът за доставка, след извършване на заявка в изпълнение на сключения договор е 5 /пет/ работни дни за обикновена поръчка и 2 /два/ работни дни за спешна поръчка. Заявките ще се правят по телефон, като Изпълнителят носи отговорност за тяхното точно възпроизвеждане и съответствието им с доставката. 2. Заплащането се осъществява след извършване на всяка доставка, по банкова сметка на Изпълнителя, в тридесет дневен срок, след представяне от страна на Изпълнителя на оригинал на данъчна фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя.
В обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, регламентирани със Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и в документацията за участие. В случай, че участникът, избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице, или да се регистрира в Регистъра БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите. Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ID.00034
ДА
Място и срок за получаване на документацията за участие Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Любен Русев” 1 от 08:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението за обществената поръчка. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Цена на документацията за участие Цената на документацията е 10 (десет) лева с ДДС. Начин на плащане на документацията за участие Сумата от десет лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД или преведена по следната банкова сметка: Банка: Уникредит Булбанк АД Клон София IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96 BIC КОД: UNCRBGSF • Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. От деня на публикуване на обявлението, Възложителя осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/other.php?id=6
Български
180
Учебна зала ДКБ на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”, на адрес: гр. София, ул. “Д-р Любен Русев” № 1
Отварянето на офертите е публично и могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ЗОП
24.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ